Tur

92 6 0
                                    

Tur titel

Vi gikk ned, og alle i fra klassen stirra på meg... Hva er det? tenkte jeg.

De begynnte å le av meg, jeg aner virkelig ikke hva de ler av.

-Hva, hva, hva skjer? sa jeg og smilte...

-Din, di, din ansikte ligner på apekatt, hahahaha, svarte Annie.... Arrr, hva feiler det de.

-Hva fa- fyyyy, sa jeg og gikk bort til speilet, maskaraen min renner over nesten hele ansiktet mitt.... Æææææ, nu føler jeg meg dum og rar...

-Hold munn, dette her er ikke gøy, ropte Amy.... Hun er veldig hjelpsom....

Alle sluttet å le og det samme gjorde lærera. Hun kan være veldig barnslig.

Jeg sprang opp trappa og inn i rommet våres. Jeg kunne høre amy ropte til alle i fra klassen og hun sprang opp.

(Amy pov*)

Jeg sprang opp til Mary og jeg åpner døra sakte opp.

Hun satt og gråter, hvor dum er klassen....

-Mary går det bra???? spurte jeg med et trist fjes.

Hun strekker hode opp og ser opp mot meg og klemte meg plutselig, jeg klemte hun tilbake.

-Nei, skulle ønske jeg kunne dø før jeg gikk ned, jeg ser grusomt ut, sa Mary.

Jeg står opp og gikk inn på badet og henter litt papir og tok vann på den.

Jeg gikk mot Mary og tørke maskaraen på ansiktet hennes.

-De er dumme, nu ser du ut som popstjerne, sa jeg til Mary. Hun smilte og ser faktisk fint ut, jeg tok litt sminke på henne, nu er hun perfekt!

-Takk, du er min beste bff og jeg stoler på deg mer enn Louis, sa Mary til meg. Jeg kunne følge at hun er min beste bff og ingenting er falskt med henne.

-Jeg må fortelle deg en ting, sa vi samtidig.

-Du først, nei du, sa vi men jeg ville høre hva hun ville si så sa jeg bare....

-Jeg glemte hva jeg skulle si, sa jeg til Mary.

-Jeg ville si noe positivt, Harry sa at han elsker deg, sa Mary og gliser mot meg.

-Å, svarte jeg og rødme litt. Jeg skulle fortelle noe negativ til Mary fordi hun stoler på meg og jeg ville ikke holde noe hemmelig, men det kommer til å såre henne, best at jeg tie still. Det er mellom Louis og ......... jente.

-Hva ville du si???? spurte hun og ser ut til at hun virkelig ville vite. Jeg aner ikke hva jeg skulle si, så jeg sa...

-Jeg skulle si at jeg stoler mer på deg enn Harry, han henger med en jente.

-Awww, sa Mary glad og hun klemte meg, jeg følger meg hemmelighetsfull og klemte henne tilbake.

Da hørte jeg at noen banker på.

-Dere på komme ut, vi venter på dere, sa det et stemme, et gutte stemme.

Han åpner døra og der så vi opp på han,  det var Nicollas, hun stirra lenge på Mary, det er sikkert noe på gang her, tenkte jeg.

Mary og Nicollas gikk ned i lag, jeg sa at jeg vill gå på do.

Jeg tok opp mobilen og ringer til Harry.

-Hei, sa jeg.

-Hei, sa Harry.

-Jeg elsker deg også sa jeg og slår av samtalen og sprang ned til de andre.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________

Takk, elsker dere, følg med neste ep og like pluss sorry for skrive feil. ♥

1D LouisWhere stories live. Discover now