Fanget titel
(Mary pov*)
Jeg ble redd og jeg savner han Louis. Jeg ble bunnet fast i en stol og jeg satt og gråter.
De guttene elle tennåringene, de gjorde ikke noe særlig, de satt og stirra på meg og stillte masse rare spørsmål. Jeg var redd, så jeg svarte på alle de rare greiene som de spurte om.
-Liker du sex? spurte den ene og han ser skummelt ut. Jeg ble så redd at jeg mister pussten og besvimte av.
*En stund*
Da jeg ble vekket av de tennåringene, var jeg i et rom med masse sprøyter og medisiener og masse røyk. Jeg ble redd og ville rømme men hvor?!!! de gikk ut av rommet og låste meg inne i rommet.
Jeg prøver på å finne ut en plan men akkurat nu er jeg for redd sånn at jeg ikke klarte å tenke engang. Tenk om at de tar live ut av meg eller voldta meg!!!!!???? Jeg burde ikke springe i fra han Louis eller de andre. Men jeg så masse esker på hjørne av rommet. Jeg gikk sakte mot de eskene.
Jeg tenkte å gjemme meg inni eskene og jeg tok alle de 24 eskene ned, men jeg så noe jeg ville se!!!
(Louis pov*)
Jeg gikk hjem og ringte Liam og spurte han hvor Mary er og han fortalte alt sammen.
Jeg skrev ned hvor de tennåringene bor og tok opp alle pengene jeg hadde og kjørte dit.
I bilen min fant jeg en pistol og jeg tok den opp og la den i lomma.
Da jeg var der ringte jeg på døra og det kom noen og åpner døra.
Jeg stod der med de pengene. De guttene ser på meg og smilte svakt mot meg.
De lot meg komme inn i huset demmes. Jeg ville egentlig ikke gå inn, men jeg gjorde det for Mary.
De låste opp et rom og da de åpner den rommet, var det ingenting.
Det var masse esker og en lite dør som var åpent. Da sa den ene fyren...
-Shitt, jeg glemte å låse den lille døra!!! sa den ene fyren.
-Du skal få svi, vi må leiter etter henne, sa den andre fyren.
-Neiii, vi trenger ikke, vi tar han Louis og vi ringer til henne og vennene til han Louis.
Jeg ble litt redd og de smilte til hverandre og jeg skulle se ned på den ene lave fyren, men så kjennte jeg at jeg besvimte av.
*En stund*
Da jeg våkner opp kunne jeg kjenne noe vondt på ansiktet mitt. Jeg skulle ta på tryne mitt, den var full av blod og blå merker. Jeg ser litt rundt meg og der ser jeg at jeg er bunnet fast i en stol og det er veldig mørkt inni rommet, men jeg kunne se litt da. Jeg håper ikke at de andre skal komme hit for å redde meg eller ofre seg for min skyld. Men så åpner døra seg sakte opp og det kom en fyr inn.
Han hadde brunt hår og han ser ut som.. ut som... Jeg må se litt mer nøye på han. Aha Justin Bieber!!!
-Hei, sa han med ondskapsfulle stemme.
-He..he..hei, svarte jeg litt redd, hallo jeg er en tøff mann og jeg må snakke tøfft tenkte jeg.
-Bare om du lurer på er jeg ikke JB, alle trur det. Jeg er tvillinga hannes! sa han det litt høyt.
Jeg ble overrasket og jeg hadde aldri visst det før. 1D og JB er ikke så gode venner da.
Og nu er det den onde tvillinge hannes som sikkert vil ødelegge 1D, men de kan ødelegge 1D før de dreper noen av oss, Mary eller bff-ene mine. Hva vil de ha av oss, jeg ga jo dem pengene!
-Hva vil du med meg, pengene har jeg gidd deg og JB er jo også rik hvorfor deler dere ikke, dere er trvillinger jo??!!! sa jeg litt sint og sur og begynnte å få noe tårer. Han så rart på meg og smilte.
-Du jeg og JB var veldig mye i lag da vi var små, sa han, men så avbryter jeg han med uhell "seff" sa jeg stille. Han så litt sur ut eller mest sint og slo meg hardt på kinne og jeg kunne kjenne at jeg blør.
-Hør her jeg og JB ble uvenner da han kysse X min, og da etter noen år ble han en artist og da lovte jeg meg selv at ingen får vite at jeg er tvillinga hannes. Jeg hørte at folk sier at 1D er i mot JB, sååå kan du Louis lære meg og synge for å ta igjen JB ellers andre ting er at du må være min tjeneste. Sa Tvillinga til JB og han så skummelt ut. Jeg nikket og var veldig redd.
-Jeg skal ta videoer og skriver at *en i fra 1D er min tjeneste* og at JB blir sikkert sjalu om jeg sender det til han. Sa Tvillinga til JB og ser enda rarere og rarere ut.
Men så kom det en mann bak meg og tok sprøyter eller et nål stikker meg på armen og hva skjedde?!
______________________________________________________________________________________
Takk for at du leste, det blir litt rare greie. Jeg liker JB, 1D og nesten alle de som er med i boka, men jeg skal skrive litt slemme ting om dem, men jeg mener det ikke da, håper dere liker boka.
SKRIVEFEIL!! VOTE OG KOMMENT!!!! :P
YOU ARE READING
1D Louis
Fanfiction(Romantikk) (Fan-fiksjon) (Sorg) Mary er en helt vanlig jente også ble hun....( les! ) også begynte hun på Hollywood skole og fikk møte nye gutter som hun skal gå i samme klasse med. Men så var det klasse tur til Spania, og alt forandret Mary...