Syk

74 4 1
                                    

Syk titel

(Mary pov*)

Jeg og Harry satte oss i bilen også skulle vi dra til Amy. Men så ringte tlf min.

-Hei dette er Mary, sa jeg og hikke litt.

-Hei dette er Ban og når kommer du hit, jeg venter i 2 timer, jeg vil, virkelig møte deg Mary, sa Ben.

Jeg har glømt det helt av, jeg ble så lei og fikk dorlig samvittighet. Men noe av det han sa gjorde meg varm og det var deilig å få vite at noen vil virkelig møte deg, ikke *noen*, Ban er kjekk!♥♥♥

-Ban sorry, sorry, sorry Amy er på sykehus, jeg må dra til henne, sa jeg travelt også fikk jeg tårer.

Jeg kunne høre at han sukket også mummlet han noe, men jeg kunne ikke høre fordi jeg begynnte å pusse nese av all gråtinga, og var helt rød på tuppen av nesa.

-Mary, hva har skjedd med min gammle teddy bjørn???!! spurte Ban.

Ban bruker jo å henge med meg og Amy. Han kalte Amy for TADDY BJØRN og jeg kalte han for LOVELY-BAN... De kalte meg for LILLE-DUM! :D

-Jeh-jeg, Amy er....(stillhet).... tenker:Må jeg fortelle eller ikke?!, men han er jo også bff til Amy!

Jeg trur jeg burde si det til han, men jeg stammer mye!!!

-Ben, Amy tok selvmord, sa jeg og gråter enda mer! Jeg kunne høre at Ban ble overrasket.

-Er hun dø? Men hvorfor??!!! ropte Ban, sånn at,,,, til og med Harry som kunne høre det.

Før jeg skulle svarer siktett jeg hode mot Harry og ser i mot han, med valpeøyner om jeg får lov å fortelle Ban det. Harry ventet litt før han skulle svare. Men så nikket han svakt. Jeg smilte til han.

-Ben Amy tok selvmord, ok ikke få sjokk, okeyy??? sa/spurte jeg.

-Ja, bare si det, jeg har ikke mer bateri i tlf, sa Ban det travelt.

-Ja, Amy tok selvmord fordi hun er gra-gra-....(stillhet) grav-GRAVID! ropte jeg litt på slutett.

-Whaaa??? sa Ban sakte også kunne jeg se at Harry begynnte med gråtinga igjen, men han kjører.

-Huh-huh-hun er jo bare 17 og hvem gjorde det, jeg skal banke han med nevenne, sa Ben sint.

Harry så rart på meg, upps han hørte det sikkert. Jeg smilte svakt og falskt til han Harry.

Harry snur seg frem og ristett litt på hode. Jeg ble lei av hele denne uka!!!

-Neiii, ikke banking, det er kjæreste til Amy, han heter.... Harry snur seg og ristett på hode.

-Hva sa du? spurte Ben, men jeg bare sa tilbake....

-Nei, han heter... Harry ser surt på meg.... han heter Jhonny Cash!!! ropte jeg glad.

Harry så enda verre ut, da jeg sa det, men så brølte vi i latter!

-Serr Mary, slutt nu å være så tullate, si hvem hun er sammen med, sa Ben.

Det var rart fordi han bryr seg ikke så mye som dette her før. Det hørtes ut som om han er forelska. Jeg hadde tenkt å spørre han om han liker Amy, men så husket jeg at det var ikke lurt å tulle sånn, når Harry er her! Vi pratet til vi var uttanfor sykehuset. Jeg slo av samtalen, vi pratet ikke om noe særlig! Men da ringte det på nytt, jeg tok den opp og der ser jeg at Irene som ringe.

-Hei, mary her, sa jeg og var fortsatt litt trist i stemmen.

Men da jeg hørte Irene, hvar hun enda verre, hun gråter også ropte hun.

Jeg ble skremt også....

______________________________________________________________________________________

Takk til lesera, Next del handler mer om Irene...,, NY EP!!! :D Elsker lesera♥

1D LouisWhere stories live. Discover now