Klasse tur titel
(Mary pov*)
Etter skolen i dag ringte lære meg.
-Hei, det er Mr.Ellen, sa lære.
-Hei, hva er det? spurte jeg.
-Du veit at neste uka må du være presis kl 6:00, fordi vi skal på klasse tur til Spania, sa Ellen.
-Hva? jeg fikk ikke dette med meg i timen, sorry, sa jeg.
-Ok, jeg veit at du ikke fikk det med deg fordi du får nesten aldri ting med deg, men du må se på den arken jeg ga deg hva du skulle ta med deg.... sa Mr.Ellen.
Jeg sa ingenting fordi jeg tenker på spania og kose meg der og alt.....alt ble helt stille i noe stund.
-er du der?, sa Mr.Ellen.
-Ååå, ja, ja jeg er med, svarte jeg. Men jeg husket så vidt hva hun sa.
-Ok, det er bare A i denne uke som drar og B skal dra i neste, neste, neste uke, sa Mr.Ellen og slår av samtalen før jeg rakk å svare ok.
Ååå, neiii, Louis, Louis, Louis hun er jeg i paralell klasse med.... Men jeg må snakke med han så jeg tenkte å dra til han.
Jeg sprang til huset hannes, vi bor ikke så langt fra hverandre.
Da jeg var det satt jeg meg på sofaen og snakket litt med han, men så gikk han inn på kjøkkenet og kom tilbake med kakao og de smaker nydelig...
Jeg satt der og snakket veldig lenge.
-Louis, vi skal på klasse tur til Spania i denne uka og dere på neste, neste, neste uka, sa jeg.
-Gleder du deg? spurte han og gliste til meg, som om han ville at jeg skulle dra...
-Litt, men ikke så mye, sa jeg og lagde de triste øynene som jeg klare å lage.
-Hvorfor det? sa han.....(stille..) og jeg begynte å se sur ut.
Jeg så på han på den sure måten, men han smiler og er glad.
-Dumming, jeg kommer til å savne deg, derfor..... ropte jeg til han Louis, han smilte fortsatt...??? hva feiler det han?.
-Jeg visste det, men jeg ville høre at du sier det til meg, sa han og lo, jeg begynte å se enda mer sur ut, men ikke sånn ekte, vi bare tulle litt.
-Siden du kalte meg dumming får du smake på hevn, sa han og lo... Jeg så rart på han og tenkte hva ville han mene med hevn????!!!.
Han løftet meg opp og la meg på en stol også begynte han og knyte meg, jeg prøvde å få meg løs men han var ekstra sterk.
Men han gjorde ikke noe særlig, men til slutt begynte han å leke med håre mitt.
Jeg hater at folk røre håre mitt og det veit han, ingen får røre dem, men nu har Louis ødelagt frysyren mitt.... Han får angre på dette. Han begynte å flette, men jeg roper (Stooooppp!!!) men vi lo og hadde det morsomt, da jeg så på speilet ser håret mitt ut som en ballong, den er en busstatte klomp! Etter noe stund knytet han tauene opp, også hadde jeg tenkt å kaste tomat på fjeset hannes, men så ringer det på mobilen til han Louis.
-Hallo? sa Louis men han stoppet fortsatt ikke å le og jeg gjorde det samme.
Men plutselig slutett han å le og han ble trist på ansikte og var rød, det ser ut som om han ville gråte.
Jeg ville det samme av å se han trist.
-Hva skjer? spurte jeg sakte.
-Ire..Ire...Irene datt ut av sykehuset i 2 etasje, sa han...
Jeg ble rød og ville gråte som en baby, så høyt som jeg klarer.
Vi gråt i noe minutter.... også tenkte vi å dra for å høre om hva som hadde kjedd.
Vi satte oss i bilen og Louis kjørte dit med en gang. Da vi var der, sprang vi til Zayn, om vhan veit nåkka om dette. Men da vi var inne på rommet til Zayn var han der å gråte.
(Louis pov*)
Når Zayn gråter knuser han hjertet mitt, vi er bestis og jeg ville ikke se han gråte veldig mye.
Jeg gikk bort til han og satt meg ved siden av han, mens Mary stryke sakte på ryggen hannes.
Vi spurte han hva som hadde kjedd og han fortalte alt.
Vi ble overasket over det han hadde fortalt oss. Mary sprang ut av rommet til Zayn, men jeg skulle springe etter hun, men hun ble borte. Plutselig kom Nial han var rød og han var fuktig på hele ansiktet. Alle vi satt og gråte, men så kom fans og tok masse bilder av oss, de er veldig irriteranes.
Men vi venter på Amy og Harry, men de kommer ikke. Etter noe timer kom en lege inn og sa at Irene var............
______________________________________________________________________________________
Thanks, I Love You. You make my day♥. Sorry for skrivefeil, gidder ikke å gjennomgå den.
YOU ARE READING
1D Louis
Fanfiction(Romantikk) (Fan-fiksjon) (Sorg) Mary er en helt vanlig jente også ble hun....( les! ) også begynte hun på Hollywood skole og fikk møte nye gutter som hun skal gå i samme klasse med. Men så var det klasse tur til Spania, og alt forandret Mary...