Skole dag titel
Jeg ble vekket av alarm klokka også tok jeg på meg en rosa genser med lyse grønne striper, etter det tok jeg på meg shorts og gikk ned trappa. Jeg henter en banan og skrelle den.
Jeg sitter med tlf og tekster med Amy, hun er min beste bestevenn og spiste den bananen.
Jeg tok sekken og sykkler til skolen.
Nu er jeg på skolen.
Jeg gikk inn og så hun Amy, (hei Amy) sa jeg, ( hei Mary) sa hun.
Jeg klemte hun og sa (Amy, kan du komme til meg i dag, æ har skrevet et nytt sang som du må høre på, pluss at jeg ble oppdaget på DC og jeg fikk møte 1D...♥)
(Å du syke, tulle du, kan jeg være med på øve studeoen!!!) spurte hun, (hmmmm) sa jeg og tokk opp munnen og nikket til hun. Hun ble veldig glad og kunne ikke vente til å møte 1D kl 4:26 i dag!
Men så kom Alexsandra og vennene hennes å sa (hva babler dere om da) og ser slemt på meg og Amy.
Alex er den populæreste jente i klassen. Alex har mørke gul hår og litt grønne øyner.
Hun har veldig fint smil og hun lukter altid perfekt og det må hun gjøre, bruker hun å si.
Hun har nesten vært sammen med nesten alle kule gutter og dompa alle de guttene etter 3 uker.
(Eh, vi snakker om musikk) sa jeg også ser hun rart på meg og sa ( musikk er skjedelig eller nei, bare din musikk som er det!) sa hun å lo. Hun skal altid ha rett liksom. Jeg og Amy så på hverandre og lager -jeg vet ikke- grimase. Alex har høye hæler så det bråker veldig mye når hun går.
Jeg hater Alex, fordi hun mobber meg på grunn av at folk sier at jeg er bedre en hun til å synge.... ( ikke for å skryte da.) Skole klokka ringer og jeg gikk inn til klasse rommet med Amy.
Jeg sitter i timen å skrive en sang om lære siden hun babler mye som jeg ikke fikk med meg.
(Mary hvor høy er slottet til Ludvik den 14) spurte Mr.Ellen, (emmm, ø, jeg trur den er, den er, veldig høy) svarte jeg, men også sa hun (ja men hvor høy -meter-?) spurte hun igjen,,,, (jeeiiiiiiig veit ikke) svarte jeg så sakte som jeg kunne. (Ok folkens, kan dere hjelpe Mary siden hun ikke følge med?) sa Mr.Ellen. bla bla bla, de prater og prater, jeg sitter her å rødme litt, det var sååå sykt fløut ingenting er verre en dette tenkte jeg!
Nu er skole dagen over og jeg tokk sekken for å dra hjem.
Da tok amy tlf-nen opp og ringte mammaen sin for å spørre om hun får lov å dra til meg.
(hei mamma, kan jeg dra til Mary, vi skal øve på en ny sang og hun skal møte 1D og jeg vil bli med!) sa Amy høyt og glad, (oi, oi ja det kan du, Mary har veldig fint stemme så det kan hende at det skjer) svarte mora hennes og lo litt, hun trudde at Amy tulle litt med hun. Men sånn e jo de fleste foreldrene ;) . Da dro vi til meg.
Nu er Amy og jeg hjemme hoss meg og øvde på sanger. Amy har mørke brunt hår og lyse brune øyner, hun er så fin, hun er litt kulere enn meg, hun har kulere klær enn meg siden mora hennes er model.
Men Alex ville altid være den mes populære jente i klassen, siden mora og faren hennes er skuespillere. Jeg trur dere vet hvem mora hennes er, hun heter Angelina julie, jeg er stor fan av ho.
Nu er kl snart 4:26 så jeg tok på meg fine klær og Amy har jo alerede kule klær med seg på skole så vi må bare sminke oss litt. Tilslutt pusser jeg tennene 3 ganger, Amy ser rart, veldig rart på meg.
(Hvorfor pusser du tennene 3 ganger, de lukter sikkert helt perfekt nu) sa Amy, ( hehe, jeg pusser de hvis Harry skal kysse meg) sa jeg og vi lo veldig høyt. mamma er ikke hjemme så vi skulle sykle til DC stadioen. (Skal vi sykle til DC stadioen nu?) spurte jeg, (tjaaa, jeg har jo ikke sykkelen her) sa hun med søte triste øyner, ( såså, du kan låne en hoss meg siden jeg har to sykkler) sa jeg å blonker med den ene øye til hun og smilte. ( å, takk du e digg) sa hun og smilte tilbake.
Da sykkler vi dit.
======================================================================================
Følg med neste, mer spenende ting som vil komme! ;) Takk for at du leste♥
vote og kommenter hva du synnes og si fantasien dere litt til meg og jeg skal ta litt av fantasien deres.
======================================================================================
YOU ARE READING
1D Louis
Fanfiction(Romantikk) (Fan-fiksjon) (Sorg) Mary er en helt vanlig jente også ble hun....( les! ) også begynte hun på Hollywood skole og fikk møte nye gutter som hun skal gå i samme klasse med. Men så var det klasse tur til Spania, og alt forandret Mary...