Model

101 5 0
                                    

Model titel

Jeg og Amy satt og gråter, men så fikk Amy en IDE, Vi skal kanskje starte på model... Amy ville være en model helt siden vi var 8år....

Det er 3 dager igjen til at vi skal dra tilbake til Hollywood skolen, men 1D er jo på konsert i Nederland... Vi tenkte å bli model i London....♥

Jeg ringte til Victoria's Secret får å si at vi skal begyner der og de spurte om masse ting og vi bare svare over alt :).

Vi fikk lov men de vil møte oss, de sa at de er også fan av oss, de elsker stemmene våres, sa de...

Æ og Amy hopper og ropte Ææææ! Men så kom Hella og Lia inn på rommet og sa...

-Bare så dere veit det, så fikk dere sparken fra jobben og dere må slutte på Hollywood skolen, sa Lia og Hella nikket.

-Hvordan veit dere det??? spurte jeg.

-Vi så det på Twitter, nu er dere ikke like viktige som oss, sa Hella og Lia.

Går det ann, de er som et monster...

-Å, ok , som om dere er viktige, sa Amy til dem og vi lo.... De ser ond på oss og de gikk ut av døra.

Neste dag:

(Amy pov*)

Jeg våkner av meg selv og jeg gikk mot Mary og tenkte å vekke henne.

Men så ringer TLF-nen til Mary.... Jeg tok den opp og starte samtalen.

-Hei, sa jeg

-Hei, det var Harry!!♥♥♥

-Sorry Mary jeg liker deg bare som en venn jeg elsker Amy og ville ikke knuse henne, sa Harry.

-Øhem, Harry det var jeg (Amy) som sendte deg den meldinga, jeg blander mobilene våres, sa jeg og lo litt.

-Å, J-je-jeg elssssk-ker deg og sa han litt nervøs.

-Sammen?, spurte jeg sakte.

-Jepp, sa han glad og fornøyd.♥♥♥

-Jeg elsker deg og jeg savner deg veldig mye, vi kommer hjem om 2 dager, men vi kan ikke lenger gå på Hollywood skolen, sa jeg.

-Hvorfor ikke? spurte han og høres litt alvårlig ut.

-Vi fikk sparken, men vi har tenkt til å begyner på VICTORIA'S SECRET , sa jeg.

-Jeg kommer til å savne deg, vi kan møte hverandre senere, men nu må jeg gå vi skal ha en lite konsert her, sa Harry det travelt...

-Ok, Love you, sa jeg og slo samtalen av.

Mary står opp og sa..

-Hvorfor holder du min TLF, sa Mary litt trøtt.

-Jeg... fortalte Harry om alt samme, sa jeg.

Vi er jo bestiser så vi kan låne hverandre sine ting, jeg er sikkert på at Mary ikke bli sur, hun er best og jeg kan stole på henne 100%, det er sånn en ekte bff er.

-Å, ok, skal vi gå ned og spise frokost? spurte hun.

-Ja, gleder meg til FREDAGEN, vi skal gå hjem, men jeg vil virkelig ikke slutte på Hollywood skolen, sa jeg til Mary. Mary ser trist på meg og ga meg en lite klem.

-Jeg kommer til å savne 1D og Louis men vi kommer til å møte dem noe ganger, sa Mary.

Nu husket jeg hva jeg så på bildet, men jeg vil virkelig ikke fortelle Mary det, jeg vil ikke såre henne.

-Du vi er sammen med 1D og når vi har fri tid kan vi dra til hverandre og når vi har model tid, kan vi invitere dem, sa jeg og smiler til Mary.

-Enig, sa hun og smiler tilbake.

Vi gikk ned trappa og ned til butikken og vi kjøpte ostesmørbrød.

Vi nyter maten og satt og snakker litt, men så kommer det noen i fra klassen ned og kjøpte litt mat.

Cody kom til oss og sa...

-Skal vi ned til stranda etter på??? spurte han.

-Sorry, jeg må snakke litt med kjæresten min fordi jeg savner han sykt mye, sa jeg.

-Å jeg vil henge litt med Amy, sa Mary.

-Å, ok, sa han med munnen henger litt ned.

Etter at vi var ferdig gikk vi opp og chatte, ringer og Twitter litt med de andre.

Men så ser vi på kl... vi må gå ned og på tur med klassen.

Vi gikk ned og det var bare 5 i fra klassen som var nede og resten kom litt senere.

Da alle var der tok vi buss og vi var på stranda og vi fikk se masse kule ting.

Jeg og Mary kjøpte litt is og vi gikk inn på en klær butikk og kjøpte masse kule klær som vi ikke hadde. Til hele uka brukte jeg 5000 kr og Mary 4580 kr.

Vi hadde det superduper. Da vi gikk hjem til hotelen, var kl 12.00.

Læreran våres var veldig snille og de lar oss være litt alene, men det bruker lærera, som ofte ikke gjøre. Det var veldig gøy og alt var helt perfekt.

Siste dagen:

(Mary pov*)

Da vi våkner opp tok vi sekken og pakker tingene våres inn og vi gikk inn på badet og sminker oss litt.

Det var veldig trist og ingen gidder å snakker, rommet var helt stille og ingen lagde et lyd i fra stemmen. Men da vi var ferdige rydde vi romme litt, da savner jeg leirskolen da jeg var 12år.

Jeg satte på litt musikk, sånn at det ikke skal bli får trist.

Men så banker det på døra... bank, bank, bank!!!

-Kom inn, sa Hella, Lia og Amy.

Det var læreran og de sa at vi skal nå gå ned. Vi gikk ned trappa med deppa ansikt.

Da vi var nede følte jeg meg bedre fordi alle de andre snakket, hørte på musikk og lo....

alle i fra klassen gikk og venter på buss.

Da bussen var kommet, gikk vi inn og lærera betalte, også kjørte bussen.

Da vi var fremme på flyplassen gikk vi ut av bussen og vi satt og venter på flyeplassen.

Den flyen kom da kl var 8.49. Vi gikk inn og vi satte oss ned. Jeg satt vedsiden av Amy.

Amy hørte på musikk mens jeg ser ut av vinduet og sa..

-Farvel spania, vi møtes snart igjen, sa jeg litt deppa.

-Hva, hva sa du? spurte Amy.

-Nei, ingenting, svarte jeg. Amy nikket og høre videre på musikken.

(TA PÅ BELTENE, NU SKAL VI FLY OPP) sa det et dame stemme.

Vi tok på belte og amy slår av mobilen og vi satte oss godt på sete.

Da flyen var oppe, tok jeg opp PC-en og logger inn Twitter.

Der, der ser jeg et bilde jeg aldri trudde at det finnes..... Jeg kunne følge at magen kribbler og tårer renner og sjalusien sprekker ut av hode.

Amy ser opp på meg og ser ned på PC-en min....

-Å, du sorry, sorry for at jeg ikke fortalte deg om dette, sa Amy til meg.

-Visste du noe om dette?, spurte jeg Amy.

-Ehmm, ja, sa Amy litt trist.

Jeg klemte henne og gråter. Å se på denne bildet vil jeg dø av, jeg burde aldri ha stolet på han.

______________________________________________________________________________________

Takk dere. Litt lang del fordi æ har ingenting å gjøre. KOMPLISERT DEL, HVIS DU IKKE HAR LEST DE ANDRE DELENE. LIKE IT OG KOMMENT OG JEG ELSKER LESERAN. ♥

Om du forstår alt hva det handler om er du superdupet----> ★★★★★☆

1D LouisWhere stories live. Discover now