Eleanor

96 5 1
                                    

Eleanor titel

(MARY POV*)

Jeg kjennte at Amy slår meg svakt på hånda mi og jeg ser på rettninga der Amy pekte på...

Jeg så, jeg så, jeg så Eleanor og Louis... Jeg vissket litt til Amy om en plan.

Amy smilte lurt og jeg prøvde å smile.

Men så sprang Eleanor og Lou til en lite butikk. Men så kom han Harry til Amy.

-Mary, jeg skal henge med Harry, sa Amy.

-Ok, jeg skal bare gå litt, sa jeg.

Jeg sprang etter Lou og Elleanor, men plutselig stoppet de.

Lou kjøpte en bamse til Eleanor og på bamse står det I LOVE U.

Jeg kunne kjenne sjalusi, men jeg vil ikke ødelegge for dem, de elske hverandre....

Da jeg sprang etter Louis og Eleanor, tok mange fansene bilder av meg og de.

Fansene kommer sikkert til å skrive om at: Mary sprang etter eksen sin Louis, mens Louis henger med den nye jenta Eleanor!

Men så kom alle fansene i mot meg og inntervjue meg. Jeg mister blikken fra Lou og Eleanor.

Men så ser jeg at alle modellene gikk inn, jeg prøvde å gå ut fra de folkene, men de står tett rundt meg. Men så kom mannen og han dregde meg fort ut av alle folkene som tok bilder og alt.

Han så litt sur ut, han sa at vi måtte stille osd i kø.

Alle modellene stiller seg i kø og jeg var nr. 24 og Amy var nr. 28.

Jeg skulle snu meg bak men Eleanor var rett bak meg. Vi stirra på hverandre.

Hun ga meg et ond blikk, jeg så rart på henne og jeg snur meg framover.

Plutselig ropte en manne stemme.

-NR. 24!!!! Også gikk jeg opp med den rosa sjolen. Den var glitter og hadde hvite pæler rundt over alt og den var litt kortere en knærne mine. Jeg gikk opp og der ser jeg Louis som sitter.

(Louis pov*)

Jeg så Mary og hun var ikke glad, hun ser trist ut. Men hun er veldig nydelig med den rosa sjolen.

Jeg visste ikke at hun er en model, jeg vil virkelig snakke med henne og forklare henne om alt sammen. Jeg var så dum, som trudde at Mary slo opp med meg... Jeg har vært en dårlig kjæreste i det siste. Men jeg kan ikke slå opp med Eleanor uten grunn. Jeg er veldig lei meg.

Eleanor er en veldig fin jente, men jeg har fortsatt følelser for Mary.

Mary vinker og snurer jeg litt rundt sånn at vi fikk se den nydelige sjolen hennes.

Men så ser jeg Amy med de moderne shorts og kule klær. Jeg husket ikke om jeg så Eleanor fordi jeg sluttet ikke å tenke på Amy helt til NR. 26. Da de var ferdig gikk jeg ut av salen.

Så ser jeg at Eleanor sprang i mot meg og kysse meg på kinne, jeg bare smiler til henne.

Vi gikk en lite stykke også ser jeg Harry, Amy og Mary.

Jeg sprang til Mary og later som om jeg springer til Harry, sånn at Eleanor ikke veit noe.

Da jeg vedsiden av Harry sa jeg....

-Når kom du hit?? spurte jeg han Harry.

-Når kom du??!! spurte Mary meg og hun ser slem på Eleanor og Eleanor gjorde det samme.

Jeg var helt stille og ser ut som om jeg misster hode. Harry ga meg et stygg blikk.

Men så sa Harry...

-Hvorfor.. hvorfor sårer du Mary??? sa Harry sint.

-Jeg, jeg .... Du trenger ikke å blande deg inn, jeg skal snakke med Mary, svarte jeg sur og sint.

Eleanor ser surt på meg... Men plutselig klemte hun meg og kysse meg på munnen.

(Mary pov*)

Jeg ble så sur og sint at jeg holder nesten på å klappe hardt på kinne hennes.

Men det gjorde jo æ seff ikke da. Jeg gikk bort. Louis ropte vent, men jeg ignorerte han.

Etter at jeg hadde gådd et lite stykke hørte jeg at noen ropte på meg.

-Mary, kom tilbake, hjelp!! ropte Amy.

Jrg snur meg og hun sprang i mot meg og dregde meg tilbake til Louis og Harry.

Louis og Harry hadde slåss kamp. Jeg ser at de slår hardt på hverandre at de begynnte å blø.

Jeg stanse dem fort og Amy sprang mot Harry og klemte han.

Jeg gikk mot Harry og spurte han om det gikk bra og han nikket.

Louis står fort opp og sprang bort. Eleanor begynnte å gråte også gikk jeg til henne og sa...

-Går det bra? spurte jeg... Men jeg var fortsatt litt sur på henne, men mest synn.

-Fjærn deg, uten deg ville ikke dette skje!!! ropte hun og mange yok bilder og alt.

Jeg ble sykt flau, jeg tenkte: Kanskje alt var min feil, jeg må holder meg bort fra han Louis.

Jeg sprang hjem.... Nu er kl. 10.45, og jeg står på veien og går alene, men så kjørte en bil mot meg og sroppet rett vedsiden av meg. Det var full av ungdommer inni bilen og alle var bare gutter.

De dregde meg inn i bilen, jeg prøvde og springe og rope men ingen hørte meg.

De drikker og det lukter bare røyk inni bilen. Jeg ble redd og ville springe, men de var skummle.

Jeg savner Amy og de andre.

(Harry pov*)

Jeg og Amy var litt redd for Mary fordi kl er 10.47 nu og hun har ikke kommet hjem enda.

Amy satt og gråter, jeg gikk mot henne og skulle ha det litt gøh sånn at humøren går opp.

Jeg kysse henne og fortelle morsomt vitser og hun lo veldig høyt.

Hun er nydelig, jeg ville bare kysse henne. Så tok vi en lite pause også ser jeg på Amy. Hun har søte øye og ser veldig fin ut. Plutselig traff leppene mine på hennes.

Jeg holder rundt henne og hun holder rygge min. Vi begynnte plutselig på klinerunde.

Hun var nydelig og leppene hennes er mest deiligste leppe. Hun satt opp på meg og kysse meg...

Men så ringte TLF.... Jeg tok TLF opp og starte samtalen.

-Hei, sa jeg.

-Hei Harry, vil ikke du hjelpe din venn Mary, vi har henne og du må komme hit med 10.000 dollar kl 12.00 i morgen ellers gjør vi noe med henne som dere ikke vil vi skal gjøre!! og han slo tlf av.

Jeg ble redd hjerte mitt dunker og jeg fortalte Amy alt sammen. Amy begynnte å gråte.... Jeg ringe alle bff-ene mine, untatt Louis fordi jeg er fortsatt sur på han.

______________________________________________________________________________________

Takk til deg, les neste mer spenende er det.... Pluss vote og komment hva du vil i neste del skal skje?

THANKS... I LOVE U♥♥♥

1D LouisWhere stories live. Discover now