Hade Louis

104 4 0
                                    

Hade Louis titel

(Mary pov*)

I de siste dagene har jeg pakket til klasse tur til Spania. Jeg har ikke vært hos Irene, men jeg vil ikke se Zayn fordi alt e liksom hannes feil, tenkte jeg.

Men vi må dra om 2 dager og jeg har ikke snakket med Louis så mye.

Niall er veldig sint på Zayn alle sier at alt er hans feil, men ikke Louis og Harry.... Jeg ble litt sur på Louis i det siste det er derfor jeg ikke har snakket med han.

2 Dager senere....

Jeg ble vekket av mamma kl 5:00 og gjorde meg fort klart til skole, gleder meg litt.

Jeg tok alle tingene mine og satt inni bilen til mamma.

Da vi var på skole begynte lærera å telle oss, det var Irene og Zayn de mangler, Niall og Liam kunne ikke dra forde de 1D skal ha konser om 5 dager. Nu tok vi buss til fly-plassen og jeg sitter med Amy vi babbler om masse rart og lo i evigheter. Beste jenta miii.

Da vi var på fly-plassen, gikk vi og gjorde masse rart som man bruker ofte å gjøre, når man skal reise. Etter det gikk vi inn i flyet. Jeg og Amy satt i lag.

-Du jeg kommer til å savne Harry, sa Amy...

-Ja, jeg kommer sikkert til å savne Louis, men vi hadde småe kranglinger så vi liker hverandre ikke... sa jeg.

-Men du? jeg og Harry slo opp i de siste dagene, sa Amy trist og høres ut som om hun holder på å gråte. Jeg tok henne bak ryggen å prøver å få henne til å tenke på Spania!

-Skal vi på shopping i Spania og har det sikkert gøy med klasse, sa jeg og ler veldig mye.

Hun smilte og da hørte vi (Ta på belten) en dame stemme. Vi tok det på og flyen begynte sakte å fly rett opp. Da det var kveld satt jeg i flyen med PC, jeg og Amy chatte med Irene, hun sa at hun ble bedre, hun knakk halsen, men legene gjorde det beste de kunne og det gjorde de.

Om natta satt jeg og chatte, Amy så på film, jeg kunne høre noen barn gråter og jeg prøvde å sove, det går bare ikke... Da kl var 01:00 sovde Amy... Alt ble helt stille.....

(Harryyyyy!!!) ropte Amy plutselig inni flyet, jeg ble vett skremt, nesten alle som var nær oss begynte å vokne. Amy fikk tårer, jeg klemte henne... Det var sikkert et mareritt.

Tilslutt sovde vi...

Neste dag da vi våkner, kom det en dame med et våt håndkle. Vi vasket ansiktet og etter noe minutter kom en ny dame med mat og kaffe... Jeg og Amy tok maten og det smaker nydelig.

Da vi var fremme, gikk vi ut og da vi var ute kunne jeg føle varmheten...♥

______________________________________________________________________________________

Takk for at du leste, følg med neste... Sorry for skrivefeil.

1D LouisWhere stories live. Discover now