Selvmord

77 3 0
                                    

Selvmord titel

(Mary pov*)

Jeg ser at det var Amy, hun gråter og sa hun...

-Hvordan våger du??!!! sa hun. Jeg ble lei meg og det samme ble Harry.

Amy sprang og Harry ropte på henne og sprang mot henne men hun stoppet ikke.

Jeg kunne kjenne at jeg har følelser på han Harry men samtidig er jeg veldig lei meg og litt sjalu.

Tenk at jeg kysse min alle bestevenn sin kjæreste. TENK!!!

Det var faktisk veldig deilig å kysse han. Han forstår meg og er snilleste person eller vent det er Louis også, men han henger jo med den , den, Bitchen! Arggg nu føle jeg meg som en devil....

Se, jeg har ødelagt for mine X-er og bff sin kjæreste. Jeg veit at jeg er vel frekk, men jeg mente ikke, han kysse meg først. Men så føltes det deilig. Jeg satt og gråter, men så kom Irene, Zayn og Niall inn i rommet mitt. De så trist på meg og sa...

-Hva har skjedd? spurte Irene litt alvorlig.

-Det har ikke du noe med å gjøre, sa jeg trist også gråter jeg. Alle begynnte å se rart på meg.

-Wow, når forandre du deg da, du bruker å være den snilleste personen jeg har møtt og nu sier du bare sånn, sa Zayn litt lei. Jeg så styggt på han og sa...

-Har ikke du tenkt at jeg er ikke i good humør???!!! ropte jeg og alt ble helt stille. Arrrg de irriterer meg! Han har rett, men jeg hadde vel enda rettere vei! Jeg er i en dorlig humør.

Det kan alle være, jeg kan ikke altid holde det snillt og rolig hele tiden, men jeg prøver jo!....

Jeg sprang i fra dem og inn mot badet. Jeg gråter og jeg tenkte å ta selvmord siden jeg er ikke bra for verden. Jeg låste døra og jeg tok vann på badekaren. Da det ble fult gikk jeg sakte inn også satt jeg og skal ta hode ned, men så hørte jeg at noen banker på døra der nede på gangen.

Irene og de andre sprang ned og åpner døra. Jeg ville høre hvem som kom, så jeg stod opp og tok øre mot døra.

-Hei Louis, hva i (Himmel og hav) har kjedd med deg? spurte Irene.

-Ikke tid til det, hvor er Mary, spurte Louis og var alvorlig.

Visste han at jeg skulle ta selvmord eller hva er det som skjer. Jeg hørte at han sprang mot doen.

Jeg må ta selvmord før han klarer å ødelegge døra. Jeg gikk mot badekaren og opp i den og jeg trekker hode under vannet og holde pusten.

(Louis pov*)

Jeg banker på doen men ingen åpner også ropte jeg...

-Mary, jeg kom hit for å fortelle deg at jeg elsker deg, ropte jeg til henne.

De andre sprang opp trappa også sa Niall...

-Kanskje hun gjør noe ting der inne, hun var sint på oss, sa Niall alvorlig, har aldri sett han sånn før.

Jeg ble redd og prøvde å åpne døra, men det hjalp ikke. Jeg tok en pinne og vrir på nøkkelhulen.

Det hjalp lite det å. Vi satt forran doen og var lei og sliten. Jeg prøvde alt jeg kunne men ingenting virker. Vi babbler litt i noen minutter også ble jeg sint og vrir hardt på døra fleire ganger og poff, det åpner seg. Da døra var åpent kunne jeg se tårene mine renner ned til mine hender og alt var stille inni meg.

1D LouisWhere stories live. Discover now