1D er her

234 10 2
                                    

1D er her titel

1D er her, det er bare så kult, jeg begynnte å bli helt rød på fjeset....det er flau å rødme sånn du veit rett foran den du liker.

(Hei) sa de guttene i kor. Noen begynnte å prate litt med direktøren/mannen. Harry ser på manuset sitt. Jeg gikk til han å sa "hei, jeg heter Mary og skal synge her med dere, det blir gøy" sa jeg til han. "Ja, du er flink, jeg så videoene dine på YouTube" sa han, og smilte, han har en spesielt smil og spesielle øyner.

(Harry pov*)

Hun var så fint, hun har fine lyse øyner og har veldig fint smil.

Håre hennes lyser og var slett, de ser bare helt perfekt og hun synger som en engel.

Jeg har sedd masse sangvideo av henne på YouTube, jeg liker hennes lille stemme.

Hun stirra meg rett inni øyene mine,,,, hennes øye er jo som stjerne, de lyser helt nydelig.

Jeg ser på dem helt inni øyene, det føltes ut som de kommer nærmere meg.

(Mary pov*)

Hode min flytter seg nermere hannes, og øyene begynnte å skulle lukke seg men så hørte jeg noen som sa ( Så nå skal vi begynne å øve på sangen!) det var mannen.

Jeg begynnte å trekke meg bak og det samme gjorde han.

Han smilte til meg og det var så fint.

(louis pov*)

Det ser ut som Harry finner seg en dame (flørtepus) tenkte jeg.

Jeg tenkte meg å prøve meg på hun, men hun og Harry like hverandre sikkert....

Det så ut som om de skulle kysse, men de skjenner jo hverandre ikke så mye, nei de kysse sikkert ikke tenkte jeg.

(Mary pov*)

Jeg begynnte å synge først også synger de guttene i kor etter meg, de var flinke tenkte jeg.

Men vi var der i studeoen lenge så jeg ville gå ut å ta litt frisk luft.

Men så ringte mamma (RING-RING-RING) jeg tokk den opp å slår på samtalen.

(Hei vennen, jeg kommer om 5 min) sa hun, (ok, hade mamma ses om 5 min) sa jeg og slo av samtalen.

Jeg sa til harry at jeg måtte dra om 5 min og jeg spurte han om han ville hjelpe meg å øve på manuset en dag, og han svarte ja ;) .

Han er veldig snill og har fint hår sveis.

Men så kom mamma kjøranes i mot meg ( kom inn ) sa hun og smilte. Jeg åpner bil døre og bøyde hode mitt ned og sette meg ned i bilden.

______________________________________________________________________________________

Takk for at du leste, følg med på neste side.

-----> ★★★★★☆

Da kommer det flere folk.

1D LouisWhere stories live. Discover now