Sammen?

141 8 0
                                    

Sammen titel

Jeg har hørt at Louis dompa hun Haylen, men Janny prøver seg på han hele dagen i dag.

Hun er veldig dramatisk. Når Louis skulle komme til meg, ropte hun til han (Louis, hjelp jeg datt!).

Hun e jo skuespillere så hun dramatisere mye.... Selv om de ser helt ekte ut, veit jeg at hun er falskt!*

Jeg fikk ikke møte Louis i de siste dagene, jeg tenkte å gå til han.

Jeg gikk til han, men så ser jeg at Janny klemte han så jeg bare ser stygg på Louis også fikk han øye på meg også skulle han prøve å si noe til meg og strekke armen sin mot meg, men jeg bare gikk.

Jeg ville ikke se han igjen, ok, jeg trur jeg er forelska i Louis, men vi er jo ikke kjæreste så jeg kan ikke bare sutre når han er med andre jenter. Skole dagen er nå over og jeg pakker sakene mine og gikk til Liam.

-Hei Liam, skal vi på resturant i dag? spurte jeg.

-Ok, kl? spurte han

-Ehemmm, kanskje klokka 6:00

-Ok, sa han og kysse meg på panne.

Men så ser jeg at Louis var 3 meter bak meg, jeg bare smilte til han, og han begynte å se rart på meg.

-Hvorfor gikk du i går uten å si noe? sa han og smilte

Jeg ble rød og prøver på å tenke på en unskyldning.

-Jeg skulle snakke med deg men så hadde du og Janny det romantisk og jeg fikk vondt i magen så jeg ville gå hjem, sa jeg.

-Åååå, ok, sa han og smilen hans sank litt ned.

-Å, så du og Janny? sa Liam og lagde et hjertet med henende sine.

-ø, em ehe, svarte Louis og rødme.

-Louis og Janny, jeg og Mary, Amy og Harry...., da er det bare Zayn og Niall som er ledig sa Liam.

Louis ser bare helt rart på han.

-Hva, det e jo sant sa Liam og smilte.

-Jeg må stikke til Irene og Amy sa jeg.

Jeg sa hade og klemte han Louis også kysse jeg Liam på panne.

(Amy pov*)

Jeg sitter og snakke med Harry, om kjærlighet festen men så kom Irene, Zayn og Niall.

-Hei sa jeg.

-Hei svarte de i kor.

-Alle må jo ha et par for å gå på kjærlighet festen sa jeg og lo.

Zayn og Niall bare snu hode mot hun Irene og Irene ble veldig flau at hun synker ned fra stolen sin.

-Hva? ropte Irene og alle bare stirre på hun, men så brølte vi i latter!

Men så ringte det på døra mi og jeg gikk og ser ut av vinduet, det var Mary.

Jeg gikk mot døra og låste den opp og åpner døra.

Hun smilte og ser mot stua.

-Hei, kom inn, sa jeg og hun gikk inn.

-Jeg tenkte på hvor skal vi feire den festen? spurte hun.

-Vi skal feire den her, går det bra det? svarte jeg.

-Men jeg tenkte alle kunne ha et par sånn at det blir ekte kjærlighet fest, sa hun og lo litt.

-Å, ja det var det jeg, Harry, Zayn, Niall og Irene har snakket om det, svarte jeg.

-Å kult, vi kan lage invitasjon lapp i dag, sa hun.

-Og de andre svarte ja!

(Irene pov*)

Jeg sitter og snakker med to gutter som vil be meg ut på festen.

-hei sa Mary og ser at jeg rødme i mellom de to guttene.

Zayn sa at han skulle gå på do så det er bare jeg og Niall igjen.

Amy smilte og øyebrynene hennes står opp og stirra godt på meg.

Jeg bare tokk øye bort fra Amy fordi hun gjør det bare verre og jeg så opp på Mary og hun bare ser ut som om hun skjønner ingenting.

Men så hørte jeg en gutt vedsiden av meg sa : Vil du bli min partner på festen?, sa Niall og han høres nervøs ut.

Jeg fikk sjokk og visste ikke hvor jeg skulle gjemme fjeset mitt og torte ikke å svare.

Jeg tokk henende mine forran fjeset og rødme veldig.

Men så trodde Niall at jeg ikke likte han så han ble flau og gikk ut av huset til Amy.

Jeg så opp og alle stirra på han men da han gikk snure alle hodene mot meg og jeg ble enda mer flau og sprang hjem. Amy og Mary sprang mot meg men de klarte det ikke.

(Mary pov*)

Hva skjer tenkte jeg, de sprang bare bort fra oss, og hvorfor liker ikke Irene han Niall? tenkte jeg.

Men så kom han Zayn.

-Hva skjer, hvor er Irene og Niall....., har de noe på gang eller?

Også fortalte Amy det til han og han tenkte å springe til Irene.

Jeg tenkte hardt så skjønner jeg hva som skjedde.

-Ikke spring etter hun, hun var bare flau, men om du drar blir hun enda mer flau! ropte jeg på han og han var nesten ut av døra.

-Ok, svarte Zayn.

- Skal vi til en resturant spurte jeg og da hørte jeg at Louis og Liam ringer på døra hoss Amy.

Amy gikk og åpner den. Alle hadde partner her untatt Zayn, men han ville ikke bli med.

Men da så jeg at Louis tokk med seg Janny. Jeg smilte falskt til hun og det samme gjorde hun tilbake mot meg.

-Skal vi dra å spise spurte Liam og tokk fram hånda sin og jeg tok tak i den.

-Ja også kan vi ha en privat stund alene og shoppe! sa jeg til han.

Janny sa det samme til Louis og jeg tenkte *hermegåssss!!*.

Da dro vi men så ser jeg Zayn var ute og skade seg og jeg ropte på de andre så sprang vi mot han og spurte hva som har skjedd? Så sa han (Det var....)

Men så kom politi bil og abulanse.

______________________________________________________________________________________

Takk for at du hadde tid til å lese den her, les videre hva som har skjedd?

LOVE YA♥

1D LouisWhere stories live. Discover now