død?

80 2 0
                                    

død titel

(Louis pov*)

Jeg så Mary flyter opp på badekaren og vannet renner ned og jeg sprang til henne og løfter henne opp fra badekaren. Jeg skulle ha visst dette her og ødelegger døra før det skal bli sånn.

Jeg la henne på gulvet og hun var blek og leppene var røde. Jeg trykker hardt på brysten hennes også tok jeg munn til munn. Irene satt og holder seg forran munnen hennes og gråter mens Niall og Zayn trøster henne og muntre henne opp. Men så kom det litt vann ut av munnen hennes også fleire ut etter en stund. Noen minutter senere kom Harry, Liam og Amy. De sprang opp trappa og inn på badet. Amy så overrasket ut og satt seg ned vedsiden av Irene. Jeg så på Mary og hun var bevistløs.

-Jeg trur hun er....(stillhet).... død, sa jeg stille og rolig også fikk jeg nesten hundre tårer ut av øyekroken og jeg satte meg ned og tok Mary på lårene mine. Jeg strøk henne på hodet og vi alle satt med tårene full i øynene. Amy begynnte å springe rett ut av huset og hva skjer?!

Men så sprang Harry etter henne også satt vi andre her og gråter. Jeg tok henne opp og bærte henne til sove rommet hennes. Jeg ville gjerne ta selvmord jeg å, men jeg må tenke på de andre å ikke minst 1D. Jeg gikk ned til stua og skulle ringe ambulanse, men de andre sa at vi skal vente til i morgen siden de ikke ville at hun skulle gå i fra dem i dag. Irene, Liam, Niall og Zayn gikk opp på sove rommet til Marry. Jeg dro litt senere og der ser jeg at de andre snakker til henne og gråter.

Det er vondt å se mine venner er så triste og i vert fall min X-en dør! Jeg ble så trist...

Jeg dro til Mary og sa noe ting til henne, men hun hører meg sikkert ikke. Jeg sa...

-Mary hvorfor gjorde du dette?! Jeg elsker deg og det gjør vi alle, sa jeg og gråter.

-God natt, vi ses i himmelen, sa Irene til henne og gråter. Vi gikk sakte ut av rommet hennes og

lukket døraen sakte. I kveld tenkte jeg å overnatte her eller alle av oss tenkte det.

Jeg gikk inn på gjete rommet og tok opp tlf også gikk jeg inn på Twitter.

Hva i.... Paparazzi har alerede fådd tatt noen bilder fra da Mary tok selvmord. De har gode kamera.

Bildet var i fra vinduet. Jeg glemte å trekker gardinene sammen!

Mange kommenterte: Bra!, jippi, dette måtte skje for lenge siden♥ sa noen mens de snille sa: Jeg er så lei meg Louis, håper det går bra og fleire andre kommenterte.

Men etter noen timet sovnet jeg av.

*Neste dag*

Da jeg våkner opp kunne jeg kjenne at noen steker egg, sikkert Mary tenkte jeg.

Nei,,,, Mary er død, jeg glemte det helt av liksom. Tenk at din beste kjæreste døde og du elsker henne i ditt hele hjerte. Jeg tok på meg klærne mine i tristhet og i mørk.

I dag blir det sisste dagen jeg kommer til å se henne. Jeg gikk sakte ned trappa og ned til kjøkkene.

Jeg la ikke merke til hvem som stekte egg. Jeg åpner kjøleskapen og henter melk også tok jeg corn flaks. Jeg tok en skje og tok corn flaks og melk opp i munnen, men så kunne jeg kjenne at jeg skjelve nu. Jeg spruter melkene ut av munnen og snur meg fort bak og ser nøye på hvem som stekte egg!

______________________________________________________________________________________

Hvem STEKER EGG???!!!! Creepy! Neida, det blir mer kjærlig og het i neste del, og det kommer en del som ikke er for 8-10 år, men det bestemmer dere selv. Takk til alle gidder å lese!♥♥♥

1D LouisWhere stories live. Discover now