Sykehuset

122 9 1
                                    

Sykehuset titel

(Mary pov*)

Jeg satt og vente på at Zayn skulle stå opp....

og alle var der untatt Niall og Irene.

Amy er jo bff med Zayn så hun begynte å gråte veldig mye.

Så kom han Harry og var veldig trist, han satt vedsiden av Amy og ga henne et klem og kysse hun på panne...

Jeg gikk til Liam, han var ute og gråte, jeg gikk og da klemte han meg med en gang.

-Jeg er glad i deg, sa han til meg.

Jeg bare tenkte hvorfor sa han det, når Zayn skadet seg.

-Jeg er ikke glad i deg, sa jeg.

Han så opp på meg og ser rart på meg.

-Jeg elsker deg, sa jeg og satt meg på fange hans.

Han smilte litt men tårene hans stopper enda ikke.

-Skal vi gå til de andre, sa jeg og han nikket.

Så gikk vi opp.

Da vi var på rommet til Zayn, så jeg at Janny tvinger Louis til å dra til resturant.

-Louis Tomlinson! han kommer til å bli bedre, han puster fortsatt, så kan vi dra på shopping nu da.

-Sorry han er min venn, sa Louis, så fikk han øye på meg og han ble flau da hun maste mye.

-Kom igjen da, æ veit at han er din venn, men jeg har ikke mye tid, jeg skal til studeon og øve til et nytt film så kan vi shoppe eller resturant, sa Janny.

-Nei, for en gang skyld kan du holde munn?! sa han til Janny høyt, det ser ut som om han var sint.

-Å, ok om du vil, sa hun.

-Nei sorry, jeg mente ikke å brøle til deg, sa han og klemte Janny.

-Å, men skal vi snart dra til resturant eller?

Mas, mas, mas, mas!!!

-Sluuuuut å mase, gå nu du til resturant eller shopping, du tenker bare på deg selv... Ser du ikke at Zayn er skadet. Jeg vil være her og passe på han om dere andre vil dra så gå! Du maste i 2 timer!!!, sa jeg sint og høyere en Louis.

Alle bare så på meg, jeg sa det så høyt at Zayn ble vekket av at jeg brølte.

-Hva skjer, spurte Zayn

-Går det bra, sa Amy og klemte han, hva har skjedd?

-Jeg tror det var mange fans som sprang rett i meg og de dregde meg og alle dregde på min skjorte sånn at den er revet ned. Noen klorte meg og alle var rett i meg.

-Hva i, sa Amy og øye hennes ble større og hun ser bare helt stivna ut på Zayn som stein.

-Wow, jeg trodde at det var mange dyr som gikk i deg, sa Louis og da begynte alle å ler.

-Kan vi gå nu da, spurte Janny sakte, hun ble skremt av at jeg brølte til henne.

-Sorry jeg må litt ut, sa Louis.

Jeg ser med mine fiender øye på henne, hun smilte falskt til meg.

Jeg bare ble så sur at jeg ville putte hode hennes i do! tenkte jeg.

(Janny pov*)

Louis snakket med meg om at han...

-Janny, jeg må si deg en ting, 3 ord, sa han.

-ok! sa jeg.

Jeg ble så glad, han sier sikkert I Love You♥

-Jeg slår opp, sa Louis til meg. Jeg ble helt knust og begynte å gråte. Han tokk arma sin rundt meg men så kom Mary til oss og så at jeg gråt.

-Hva skjer?, sa Mary.

-Ingenting, gå vekk, sa jeg til hun.

-Sorry, for at jeg kom på et dorlig tidspunkt, sa hun litt sint men mest såret.

-Neida, sa Louis.

Jeg hater Mary, hun blander seg i alt. Hun er bare så falskt tenkte jeg.

Hun liker Louis og ville at han skulle slå opp med meg liksom, Arrr, hun fortjener ikke han jo!!!

Louis gikk opp til Zayn's rom.

Mary stod der og kom bort til meg og ga meg et klem.

-Jeg vet hvordan det føles, sa hun til meg.

-Hvordan visste du at han slår opp, spionere du eller?, ropte jeg til hun og gråter.

-Nei, jeg kan se det på deg, svarte hun rolig.

Hvem trenger en trøst i fra en jente som er mindre rik, enn det jeg er, tenkte jeg.

-Jeg trenger ikke deg, jeg er rik, slutt å holde armen din rundt meg, jeg hater deg helt siden da du begynte på denne skolen, du fortjener dette ikke, sa jeg høyt til hun.

-Ja, du fortjene ikke han Louis, sa hun sint og gikk.

Jeg satt og skreik i timevis, men etter 3 timer begynte jeg å bli bedre. Jeg tokk Taxy hjem og drikke kakao.

(Louis pov*)

Jeg hørte alt hva de snakker om. Jeg gikk opp til Zayn og han sitter og drikker kakao.

De snakker og lo mye. Amy klemte Harry og de kysse hverandre. Men så kom Mary inn og satte seg på fanget til Liam. Hun smilte til meg som en engel og jeg smilte tilbake, men så tenkte jeg hvorfor liker jeg min bff sin kjæreste? Jeg er en dårlig venn.

-Jeg er singel og lengte etter en jente, sa jeg også lo vi alle.

-Jeg elsker deg, sa Liam, det samme sa Mary tilbake.

Jeg prøve å få smilen opp, men det går bare ikke.

En så fin jente vil sikkert alle ha tenkte jeg.

Men det er jo Janny også, men hun tenker mest på seg selv.

(Amy pov*)

Jeg og Harry tenkte å gå hjem.

-Hade, sa jeg til alle og ga dem en klem.

Jeg gikk ut og åpner bil døra til Harry og satte meg inn.

Harry sprang raskt inn i bilen før fansene kommer å tar bilde av oss og alt.

Da kjørte han hjem hos meg.

Da er vi hjemme hos meg.

Jeg var så trøtt.

Jeg gikk til doen og tenkte å bade.

Jeg tok av meg klærne og hoppet in i vannet, etter på tok jeg på meg natt klær og pusser tennene.

Jeg gikk ned trappa, der sitter Harry og ser på Tv. Jeg gikk sakte til han og skremte han (Waaa!!!)

Han hoppet ut av sofaen og holder seg på hjerte.

Jeg lo veldig høyt av han. Han tokk meg i sofaen og kilte meg. Jeg lo enda verre også etter en stund skulle han på butikk og kjøpe litt mat. Jeg satt alene hjemme og ser på TV, det var bare kjedelige programmer. Etter noe stunder til hørte jeg at noen åpner døra sakte, jeg trodde at det var Harry, da jeg skulle snu meg, besvimte jeg...Alt ble helt svart.

______________________________________________________________________________________

Takk for at du leste, les videre så skjønner du hva som skjer. Sorry for skrivefeil, jeg skriver fort for å bli minst mulig ferdig med denne ep. Love yahhh♥

1D LouisWhere stories live. Discover now