Spania titel
Da vi var i spania måtte alle fra klassen være i samme hotel.... Mens jeg fikk samme rom med Amy, Lia og Hella. Lia og Hella er bestiser, men nu krangler de mye, de liker samme gutten!!!
De krangler hele tiden sånn at æ og Amy døøøøørrrr snart, tenkte jeg ironisk...
Om kvelden sovde jeg kl 2:00 Hella og Lia var ferdig å krangle da klokka var 12:00 og nu får ikke jeg sove!!!
Neste morgen, hørte jeg at alle var våken untatt meg, alle var klare til å spise frokost...
-Amy, hvorfor vekker du meg ikke!!??? sa jeg litt sur.
-Fordi jeg lar deg sove godt,,,, sånn at hvis jeg vekker deg blir du ofte sur jo.. sa Amy trist.
-Ja men bruk litt hode da, nu er jeg forsent!!!, Amy! du burde tenke, du, SA JEG sur.
-Slutt å mene at jeg ikke har hode, jeg tenker på deg og det var et lite feil så nu skal du si til lærera at alt var min feil, sa Amy veldig sint.
Alt ble helt stille, vi ga hverandre et styggt blikk.
Jeg gikk inn på bade å gjorde meg fort klart, mens Amy gikk alerede ned til de andre.
Hvordan kunne hun være sånn, tenkte jeg. Hun er min aller aller bestevenn, hun blir nesten som Hella og Lia, de er Diva og nest populær.
Riiing, Riiing, ringte tlf, jeg tok den opp og starte samtalen.... Det var Harry som ringte.
-Hei, dette er Mary, sa jeg.
-Halla, Harry her, vi er på konsert og jeg ville fortelle deg at si til Amy at "jeg elsker henne♥", sa Harry.
Det ble helt stille, jeg ville ikke fortelle hva som hadde hendt med meg og Amy...
-Sorry jeg må gå, lykke til med meg, sa Harry og lo litt.
LYKKE TIL MED MEG, WHAT??? Han er rar, hehe tenkte jeg ironisk.
Han slo av samtalen og jeg sprang ned til de andre, jeg vil ikke si noe til hun Amy, jeg er veldig sur på henne akkurat nu. Hvorfor er jeg det!!??? tenkte jeg.
Det er et lite TV i hotelen etter at vi hadde spist kunne vi hvile litt også kan vi dra på tur med klassen, yayyy!!!. Etter at æ var ferdig med frokosten sprang jeg opp til rommet 34.
Jeg tok nøkkel i nøkkelhulen og vrir på den også tok jeg dørhåndtaken og presser den ned. Da jeg gikk inn slår jeg på TV med en gang. Amy, Hella og Lia er fortsatt nede. Jeg bytte kanal til
Ny-heter om stjerne..... Det er et kanal jeg elsker, det er om stjerner, synger eller skuespiller.
Da jeg hadde byttet så jeg at de lå ut masse bilder med jeg, Liam og Louis, Amy og Harry, Irene, Zayn og Niall. Det var et bilde med at jeg kysse Liam på panne utta for huset mitt og 3 bilder av meg og Louis går på gata og holder hender og den siste bilde var at jeg og Louis kysse på munnen...
OMG!! Jeg sprang mot PC og der lå det ut masse bilder av meg, Liam og Louis, folk kommenterte: Din hora!!! Du fortjente ikke Liam eller Louis!. Du er tjukk og er Diva, du slår opp med Liam på grunn av at du ser Louis, jeg hater deg!!! Hat fra 1D fans!.
Jeg kunne føle at tårene faller ut av øye og jeg frys og savner Louis fordi han ville ha trøsta mæ av alle stygge fake kommentarer, de veit ingenting om oss og hater meg alerede.
Jeg satt og gråter, men så kom Amy inn.
-Hva skjer Mary? sa Amy sakte.
-Se-s-s-se-se på de bildene i PC-en, sa jeg og gråter enda mer.
Hun så og ble sjokkert.
-De er bare sjalu for at du ha vært sammen med 2 gutter fra 1D, sa Amy litt trist.
-Nei, de sa at de hater meg, 1D fans hater meg, da må jeg gjøre det slutt med Louis, sa jeg og lagde et spørsmåls fjes.
Amy svarte meg ikke, hun stirra på TV.
-Amy???, sa jeg.
-Se-se-se der, jeg og Harry, sa Amy med litt nervøs fjes.
(Amy pov*)
Det var masse bilder av meg.
Et bilde av Liam som holder rundt skuldrene mine, men det var jo da vi var på sykehuset, vi skuespillte bare. 2 bilder med meg og Harry kysse, og masse bilder med meg og Zayn siden vi var bff.
De fansene hater meg mer fordi de liker ikke at Harry og Jeg skulle være i lag.
Men jeg hadde slådd opp med Harry så det går bra for meg, men ikke Mary, hun satt og gråta.
Jeg stryke sakte på kinne hennes.
-Går det bra? spurte jeg.
-Ja, sa hun. Men hun sier det bare, tårene hennes renner fortsatt.
-Jeg har bare ikke tenkt at jeg og Louis skal slå opp, sa Mary.
Mary ser på meg, jeg skulle bare ta et blikk på TV, men da så jeg nåkka som Mary ville ha dødd hvis hun ser det. Jeg snur meg fort mot henne, jeg ville ikke la henne se på den bildet, så jeg slo den TV-en av.
-Hva er det? spurte hun og ser rart på meg, hun sluttet å gråte.
-Nei, jeg vil ha stillhet, sa jeg og smilte falskt til henne, bra at hun ikke merker det.
Så kom Lia og Hella inn mot oss og sa at læreran venter på oss, vi skulle på tur.
Jeg reiste meg opp og strekker arma min mot Mary. Hun tok tak i den og jeg dregde henne opp også gikk vi. Hvis læren min kjeffte, har jeg en good grunn.
______________________________________________________________________________________
Takk til deg og følg med neste, mer spenende er det. Hva var det Amy så???!!!
Sorry for skrive feil.
YOU ARE READING
1D Louis
Fanfiction(Romantikk) (Fan-fiksjon) (Sorg) Mary er en helt vanlig jente også ble hun....( les! ) også begynte hun på Hollywood skole og fikk møte nye gutter som hun skal gå i samme klasse med. Men så var det klasse tur til Spania, og alt forandret Mary...