Niespodzianka!

210 16 5
                                    

Pytanko.
Chcecie konkursik?
A co ja się pytam?
Oczywiście, że tak, kto by nie chciał. Szczególnie za takie nagrody.
O co chodzi?
Zasady są takie.
1. Kończy się w piątek lub wczesniej, gdy osoba zgadnie.
2. Prób jest nieskończenie wiele, czyli
Osoba nr 1 daje odpowiedź.
Jeśli odpowiedź jest zła, ja pisze, że źle. Wtedy osoba nr 1 może dalej zgadywac.
Ale jeśli ma jedna odpowiedz przezemnie nie roztrzygnieta to nie może dac następnej.
Jeśli odpowiedź jest dobra, to pisze, że osoba zgadła i jeśli następną napisze już dobrą to się nie liczy bo nie była pierwsza.
3. Odpowiedzi piszemy w komentarzu. Odpowiedzi wysyłane na priv się nie liczą nawet jeśli są dobre.
4. Nie przekraczamy liczby 3 prawdziwych zasad.

Nagrody
1. Możliwość wymyślenia złej postaci, która będzie towarzyszyć Rubydot. Jej charakter, wygląd etc. Etc.
2. W nowej książce z piosenkami z SU, pierwsza będzie na temat ustalony przez zdobywcę nagrody. Może to być sytuacja, parring lub o jednej postaci.
3. Dedyk do ww piosenki i do rozdziału w którym pojawi sie wymyślona postać.

Co trzeba zrobić?
Zgadnąć postać. Informacje na jej temat.
Za dwa/trzy rozdziały pojawi się ta postać.
Nie jest ze świata su, jest z innego universum.
Występowała w filmach (2 konkretnie ), w których grała Helena B. Carter. ( postać, nie aktor grający tą postać )
Ma nietypowy charakter.
Ma nieczęsto spotykany kolor włosów.
Rzecz z nią wspomniana pojawiła się w tym opowiadaniu ( mógł to być ulubiony kolor, kolor włosów, jakieś konkretne ubranie, jakąś rzecz lub słowo, słowa, zdanie związane z tą postacią). Tylko ten kolor np. Ulubiony, nie jest kolorem ulubionym tej postaci, tylko jakiegoś członka kryształowych klejnotów. ( to ze się rozpisalam na temat samego koloru nie znaczy ze to będzie kolor).

I chyba to wszystko.
Jesli będą problemy, czyli do załóżmy czwartku nie zgadniecie to podpowiem bardziej. Ale nie powinniscie mieć z tym problemu.

Jeśli takie mini konkursy się wam spodobaja, to wymysle ich więcej, tak byscie mogli cos wymyslec i dołożyć do tej książki.

--------

Teraz druga część. Pod poprzednim rozdziałem odbędzie się głosowanie, chociaż powinnam nazwać to chyba czymś w rodzaju debaty. Mianowicie,
Mam pomysł na kilka ksiazek. Wy zdecydujecie która powinnam się zająć wpierw. Na dole podam opis danej książki oraz dam jej numerem, a wy pod poprzednim rozdziałem napiszecie, która chcielibyscie wpierw tu zobaczyć i DLACZEGO.

1. Książka z piosenkami i mini opowiadaniami do tego. Czyli. Najdzie mnie ochota lub wy poprosicie o np. piosenkę o Perydot i Lapis ( Lapidot ) a ja ją napisze i krótką sytuacje do tego, w jakich okolicznościach zaśpiewana została i co się stało po jej wygłoszeniu.

2. Książka pisana razem z wami. Czyli książka z wyborami. Opisuje jakąś sytuacje i na końcu sytuacje z kilkoma wyjsciami. Wy decydujecie co ma dana postać zrobić. Nie wiem jak to wyjdzie ale mam pewien pomysł na to.

3. Nowa historia o Stevenie. Klejnoty nie są klejnotami tylko można powiedzieć xmenami. Czytał ktoś serie herbaciana z Harry'ego Pottera? ( parring snape x Potter ). W niej była miedzy wierszami opisywana miłość miedzy prof. McGonagall a Fleur Delacure. Ktoś wpadł na pomysł by to opisać w kolejnym opowiadaniu.
I ja zamierzam zrobić podobnie. Akcja będzie z pkt widzenia Perydot. Zakocha się w Lapis, ale miedzy wierszami będą inne parringi. I w innej książce będą bliżej przedstawione te inne paringi. Wiec przy tym pkt powstaną przynajmniej 2 książki połączone ze sobą fabula ale z innych perspektyw.

Jeśli bedziecie mieć jakieś pytania, śmiało pytajcie.
Jak narazie. Nox

Bardzo Dziwny Klejnot || Steven Universe ||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz