Nominacje

161 19 7
                                    

Znowu nominowana i to ile razy! Jej, bardzo się cieszę! ( Wcale nie ma tam sarkazmu :-) ) 
Nie no żartuję, jestem tym zachwycona. Więc zaczynajmy.

Od NiselleZortsleen:

  1. Jeśli twoi znajomi byliby jakąś słodkością, to czym by byli (muffinka oblana białą czekoladą z tęczową posypką, wisienką na wierzchu, a w środku nadzienie malinowo-żurawinowe o smaku żelkowym podanym na ciepło na białym talerzyku z chińskiej porcelany i pozłacanym widelczykiem z indyjskimi ornamentami i czarnym kubkiem od Pana Dragona z 70% kakao na ciepło). 

Co to jest za pytanie?! Nie mam pojęcia, ale chyba czekoladą. Każdą byle nie gorzką i byle bez orzechów.

2. Czy jeśli czuję motylki w brzuchu podczas rozwolnienia to ewidentny znak, że to miłość do kupy?

Nie, to ewidentny znak, że nie powinnaś biegać z otwartą buzią podczas lat. Chyba, że smakują ci motylki.

3. Jaki zapach lubisz? Czy byłby tym, co czuje się podczas wdychania oparów amortencji?

Uwielbiam zapach nowej książki, tylko takiej bez zdjęć, bo ich zapach wszystko psuje. Co do amortencji, to raczej tak.

4. Biały telefon vs. czarny telefon? 

Obojętne, ale kiedyś biały.

5. Dlaczego wena przychodzi, kiedy jestem w toalecie?

Bo nie masz tam co robić ( więc nie wiem co tam ci zajmuje tyle czasu ) i rozmyślasz nad różnymi rzeczami, które wykorzystujesz potem.

6. Dlaczego komunikacja miejska ma na mnie wyjebongo i jeździ jak chce?

Bo lubi bongo ( dla tych, co nie wiedzą - sklep z fajkami wodnym. Tak, ja też nie wiedziałam.)

7. Co ostatnio jadłeś smacznego?

Naleśniki!

8. DOKŁADNIE I ZE WSZYSTKIMI SZCZEGÓŁAMI: Opisz, jak jesz swój ulubiony obiad.

Siadam na swoim obrotowym krześle i WŁANCZAM telewizor. Podnoszę swoją ulubioną łyżkę i zaczynam jeść obiad. Robię to bardzo powoli, by rozkoszować się smakiem. ( Tak naprawdę mi się nie chce. )

9.Czy u ciebie też jest ciemno za oknem?

Tak i jestem zdziwiona, bo jest DOPIERO 21.

10. Najgłupsza rzecz w twoim życiu?  

Będąc w 1 liceum, zrobiłam sobie wolne i poszłam do swojego gimnazjum. Zostałam zaproszona na lekcje matematyki, na której pani zaprosiła mnie pod tablice, bym zrobiła jeden przykład. I co ja zrobiłam oczywiście? Błąd, a miałam u tej samej pani 6 z matematyki.

11. 10 faktów o mnie

- Jestem kobietą

- Lubię matematykę i polski

- Wymarzoną klasą byłaby dla mnie taka, że łączy matme i polski. No i może informatykę. 

- Uwielbiam Skyrim

- Nie mam chłopaka

- I dziewczyny też nie

- Nie chcę mi się, ale muszem

- Chyba chcę mieć tatuaż

- Właśnie kichnęłam 

- Uwielbiam Granaty

12. Ułóż krótki wierszyk (nie musisz stosować się do jego zasad).

Na górze Rose

Na dole Perła

Bardzo Dziwny Klejnot || Steven Universe ||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz