Nominejszyn

158 18 0
                                    

Nominowała mnie NiselleZortsleen. Dziękuję Ci. Wiem, że zrobiłaś to dawno temu, ale dopiero sobie przypomniałam. Więc zaczynamy.

1. Czego najbardziej nie tolerujesz u ludzi w swoim otoczeniu?

Chyba nietolerancji. I wyśmiewania się z innych.

2. Jaki jest twój najwredniejszy nauczyciel w szkole? Czego uczy?

Zaczęłam dopiero liceum i nie poznałam jeszcze ludzi, więc powiem, kto był taki w gimnazjum. Chyba nauczyciel historii i wosu. Uczył on również informatyki.

3. Na czym piszesz na Watypadzie?

Na komputerze. Nominacje i informacje zazwyczaj na telefonie Tak, jak teraz.

4. Co ostatnio czytałaś?

Nie wiem. Nie miałam czasu na czytanie w roku szkolnym, bo szkoła. Ale chyba ostatnio przeczytała "Alicja w krainie zombie".

5. Jeśli mogłabyś zrobić jedną rzecz, która pomogłaby światu, to co to by było?

Nie wiem. Chyba sprawiła bym, żeby ludzie byli bardziej tolerancyjni i pomocni.

6. Masz takie dni, że masz ochotę coś napisać, a kiedy siadasz, to ucieka Ci cały pomysł?

Nie, raczej nie przytrafiło mi się to jeszcze. Ale miałam Tak, że miałam ochotę coś napisać i usiadłam do jednej książki i nie miałam za bardzo pomysłu, więc zabrałam się za inną książkę i bum. Super pomysł wpadł mi do głowy.

7. Wiążesz swoją przyszłość z pisaniem?

Nie, raczej nie. Chcę zostać nauczycielką matematyki, ale pisać mogę zawsze.

8. Taniec/aktorstwo/śpiew/rysowanie i dlaczego?

Nie umiem tańczyć. Mam zryty głos, gdy śpiewam. Rysować sama nie umiem, chyba że przerysować coś innego. Umiem skopiować prawie idealnie cały szkic. Więc wybrałabym aktorstwo, bo z tych wymienionych, to by mi wyszło najlepiej.

9. Masz możliwość wyjazdu na wymianę międzyszkolną do jakiegoś państwa. Gdzie byś pojechała.

Do Anglii, ponieważ nigdy tam nie byłam, a jest to państwo mocno związane z Harrym Potterem.
W ogóle to nigdy jeszcze nie byłam za granicą.

10. Czego chciałabyś uczyć się na zajęciach artystycznych?

Szkicowania chyba. Albo origami xd.

Po długim czasie Ale jest.
Nie nominuje nikogo.

I mam pytanie. Czy chcecie osobną książkę na takie sprawy, czy może być to tutaj?

Pozdrawiam.
NOX

Bardzo Dziwny Klejnot || Steven Universe ||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz