Odpowiedź była prosta.

527 49 40
                                    

Młody chłopiec siedział na fotelu i spoglądam na świat, za szklaną szybą. Patrzył na swój świat, na swój kraj i na swoje miasto, to był ostatni raz. Po policzku chłopca spłynęła samotna łza, na samo wspomnienie tych dobrych, jak i tych złych chwil. Wiedział, że już nigdy nie wróci. "Cena miłości jest taka wysoka" - myślał. A jednak posłuchał głosu serca, pognał za miłością. Jest gotów zrobić wszystko, byleby tylko z nim zostać.

Jak w każdym związku zdarzały sie kłótnie. Tak samo było i tym razem, jednak siła miłości jest zbyt duża, aby ją rozerwać. Kochali się i to im wystarczało. Nie potrzebowali seksu, czy nawet pocałunku. Wystarczyła im świadomość tego, iż druga połówka ich serc nie odwróci się i nie odejdzie. Prawda, pewności nigdy nie ma. "Ale jeśli tylko naprawdę kochasz, możesz zło dematerializować."* - te słowa utknęły mu w pamięci. Obydwoje przepełnieni miłością i gotowi na to co ja im przygotuję. Ja los, to ode mnie zależy jak potoczą się ich losy. Na razie jednak dam cieszyć im się chwilą, niech będą szczęśliwi. Nie zadziała też z powodu tego, że nie ważne jak bardzo bym się starał, nie dam rady ich rozdzielić. Łączy ich zbyt wielka więź. Jak myślisz Piotrze, ile tak wytrzymasz? Czy myślisz, że dasz radę? Wiedz, że masz we mnie wroga.

Hej kotlety 😘
Dedykuję ten rozdział mojemu królowi. Niestety na telefonie nie mam możliwości dedykacji 😢
A więc tak co do rozdziału, tak wiem, nudny jak flaki z olejem.
Wypowiedź z * dotyczy fragmetu piosenki: "To dla Ciebie pragnę żyć" - Sylwia Przybysz & verba. Także no, "miłość rośnie wokół nas". Hehehe ja zuy.
Okej nie przetrzymuję Was.
Kocham i żegnam: Dawid (Ikiś)

Pogłaszcz mnie.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz