Mamy kłopot. cz.1

400 36 35
                                    

Pov Piotrek.

Kiedyś usłyszałem, iż ból po pierwszym razie, jest nie do zniesienia. Pomylili się. Jest on, co prawda, ale śmiało można się nim nie przejmować.

Wstałem z łóżka, poszedłem do łazienki i udałem się do kabiny prysznicowej.

Opłukałem swoje ciało, i
niestety( przyznaj się, że chciałeś o tym myśleć. Dop. Aut.) przypomniałem sobie wspomnienia.......TEGO.

Jak sobie przypomnę to, o co go poprosiłem, to się czerwienie.  Wstyd mi za siebie.

W pewnym momencie poczułem czyjeś dłonie, na moich ramionach. Owa osoba przygryzła mi uszko. Wiedziałem kto to jest, więc się nie bałem.

-Cześć myszko. Jak Ci się podobała wczorajszą noc?-wyczułem nutkę strachu i troski, w jego głosie.

Odwróciłem się do niego przodem, krótko go całując.

-Hej. B-było c-cudown-nie.-odparłem.

-Cieszę się.-szepnał z przymknietymi oczyma.

Gdy wyslismy, on posadził mnie na szafce, obwiazal ręcznik wokół swoich bioder i podszedł do mnie. Wytarł mi włoski niebieskim, puszystym ręcznikiem, poczym wziął inny i wytarł mnie nim całego. Dopiero gdy ja się ubierałem, on się wycierał.

W czasie kiedy chłopak korzystał z łazienki, ja udałem się do kuchni.

Gdy skończyłem przyrządzać śniadanie, zszedł do mnie.

-No proszę.-powiedział zadowolony i trochę zdziwiony.-Kto by pomyślał że ty umiesz gotować. -zaśmiał się.

-Ty nie potrafisz, to ja muszę. -odpowiedziałem złośliwie.

Zasiedlismy przy stole i zaczlismy jeść. Coś mi się zdaje, że ten dzień zaczął się zbyt dobrze.

Miałem rację, już po godzinie. Z nie zapowiedzianą wizytą,  wpadła do nas......

Przepraszam za tak długa nieobecność, mam nadzieję, iż mi to wybaczycie.

Ostatnimi czasu mam mniej weny na niektóre książki. Co chwilę mam pomysły na Nowe.

Więc zwracam się do Was z prośbą.
Jeśli macie jakieś marzenia, dotyczące tej książki, to ja chętnie  je przeczytam.

No i chciałem podziękować za to:

No i chciałem podziękować za to:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

N

ie wiem jak mam wam dziękować za 1,62 tyś wyświetleń, 213⭐i 1,1 tyś komów. Ja naprawdę nie wiazałem tej książki z takim sukcesem. Ogółem myślałem że ta książka to będzie wielka porażka. Jednak to ona zyskała największą popularność.

Naprawde wam dziękuję.

Kocham i żegnam: Dawid69.

Pogłaszcz mnie.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz