Kochani zostałem nominowany. Tak, ja. Tak, nie bardzo wiem co to znaczy, ale ok. Wybaczcie, że tak długo, ale niezbyt miałem ostatnio czas. Także dziękuję ci mała crepps115 (co z tego, że jesteś ode mnie wyższa?).
No to zaczynamy!
1. Ile razy widziałaś w życiu geja lub lesbijkę?
W całym życiu hm... tak z czterysta razy. Raz w Tesco, obcokrajowcy, z dzieckiem.
2. Lubisz mraśne kocurki ^*^?
Owszem, ja je koffam ^^
3. Jakbyś miała jedno marzonko do spełnienia jakie by to było?
(nie lubię być samolubny, wiec nie napiszę, że zmiana płci) Spotkanie wszystkich osób z neta, na których mi zależy.
4. W ilu procentach mnie lubisz, a w ilu gardzisz?
Nie mogę powiedzieć ze Cię lubię, ponieważ ja cię wręcz uwielbiam. Co do gardzenia to minus sto procent.
5. Jakie jest twoje motto w życiu?
Miłość, bo prowadzi przez wieczną walkę z cierpieniem, dając jednak w zamian chwilę namiętności.
6. Jakbyś miał wybór chciałbyś mieć brodę?
Nie. Never, never, nielubie ich.
7. Czemu do cholery zciąłes swoje piękne kłaczki?
A widziałaś, aby facet miał długie włosy?
8. I jak idzie ci życie kobieto w ciąży z okresem po przekwitnieciu?
No coment... Powiem to tak, zwijam sie z bólu, jak męski przedstawiciel węża w okresie płodnym.
9. Masz kota, psa, czy mnie ^*^?
Ciebie i kotkę... z młodymi, ale mieszka u babci na wsi.
10. Ile razy wżyciu sie zakochałeś?
To zależy, czy tak na poważnie, czy tak zauroczenie? Jeśli na poważnie, to raz i teraz.
11. Czy ja Cię nachodzę?
Tak i to nie raz... w snach... jako krowa (wiesz o co chodzi) XD
12. Mam info, bo urządzam imprezę taką kameralną tylko 100 osób, wpadniesz upijemy sie picolo!!!?
Wybacz ale nie. Nie piję picolo.
13. (kocham ta liczbe) Łapałeś kiedyś pokemony?
Tak... kiedyś XD
14. Ukochane anime i manga?
Nie zdradzę.
15. Jesteś nadal mhm *chrząka* no ten prawiczkiem... albo nie? *rumieni sie*
MaczoOo czy ja o czyms nie wiem? O ile mnie Mati prawictwa nie pozbawił (czego myślę, że nie było), to wciąż nim jestem.
16. Uśmiercisz dla mnie głównego bohatera?
Eeeeeeee... Może.
No ok, to by było na tyle ode mnie. Dziękuje za nominację. Przepraszam, że tak późno, ale na laptopie to pisałem, a ja nienawidze laptopa, którego mam. Więc sorki. No i za błędy też przepraszam. Ale jestem parkiety.
Kocham i żegnam: Ikiś❤
CZYTASZ
Pogłaszcz mnie.
RomancePiotrek to siedemnastoletni chłopak, ma on blond włosy i czarne oczy. Przez swój wygląd, oraz orientację seksualną jest wyśmiewany, zarówno przez młodszych jak i starszych, kolegów z klasy. Co się stanie gdy w jego szkole, pojawi się młody i przysto...