Evet Geçmişten Gelen ile karşınızdayım! İlk kitabı okumadan da okuyabilirsiniz herhangi bir bağlantısı yoktur.
Yorumlarınızla beni yalnız bırakmazsanız sevinirim. Umarım beğenirsiniz :)
İlk bölüm hikayemizi bekleyen ve sürekli soran dostlarıma gelsin. Sabırla beklediğiniz için çok teşekkürler. Seviliyorsunuz...
Yorumları unutmayalım. İyi okumalar :))
***
Dioren: Büyülü yaratıkların ve ölümsüz safkan ırkların yaşadığı bir paralel evren.
Hiybrit: Dioren'in karanlık lordu. Kızı Angelight tarafından öldürüldü.
Seryklin: Hiybrit'in kardeşi. Marliyn'in babası. Güçleri çekildiği için artık fani. Eski Dioren lordu.
Erekla: Dioren'in tek kadın lordu. Hiybrit tarafından öldürüldü.
Heyprlus: Bir diğer safkan lord. Şekil değiştiren. Hiybrit'in yaptığı lanetle sonsuza kadar ırkıyla beraber lanetli ormana hapsoldular.
Sheka: Gri renkli. Oldukça çirkin ama hızlı yaratıklar. Dioren'in askerleri.
Sefriymler: Hiybrit ve Seryklin'in soyundan gelen sadece erkek doğan melez büyücüler.
Zümran: Erekla'nın soyundan gelen sadece kadın doğan melez savaşçılar.
Flakaarlar: Heyprlus'un soyundan gelen melezler.
Doraklar: Dioren'in insan etiyle beslenen vahşi dev köpekleri.
Fleyjin: Kanatlı vahşi yaratıklar.
Mirs: Oldukça zeki ve vahşi küçük yaratıklar. Isırıkları zehirlidir.
***
938 / Camron Krallığı
Archer
Beynimde patlayan gök gürültüsünü, dün gece köyde yapılan büyük eğlencede aşırı kaçırdığım içkiler yüzünden beynimin bana verdiği gelmiş geçmiş en büyük ceza olduğunu varsaymıştım. Kapının açıldığını ve ince bir sesin çığlık atarak nefesini tuttuğunu ise sonradan fark ettim.
"Tanrım, şimdi şuraya kusacağım!"
Kız kardeşimin sesini duyduğumda hızla fırladığım yatak ani hareketime öfkeli bir karşılık verdi. "Ne oluyor be!" Şaşkınlıkla öfkeli yatağa baktım. Battaniyelerin altından sarışın bir kız çıktığında geceyi yalnız geçirmediğim çok feci bir geri dönüşle kafama dank etti.
"Sizin derdiniz ne?" diye bağırdı kız kardeşim Manolia, neyse ki arkasını dönmüştü. "Dün gece içeceğinize Asper falan mı karıştırdılar?"
Elimi başıma koyarak kendime gelmeye çalıştım. Asper insanın şehvet hissini arttıran hoş, güzel kokulu bir tür çiçekti. Ama durumumun kesinlikle bununla alakası yoktu. Sadece eğlenceyi biraz fazla kaçırmıştım. Gözüm hala dağınık saçlarından yüzü gözü doğru düzgün görünmeyen yataktaki kıza kaydı. Onunla ne zaman odama geldiğimi hatırlamıyordum. Hatta odama geldiğimi bile hatırlamıyordum. Anlaşılan kendime insaflı davranıyordum. Eğlenceyi epey fazla kaçırmıştım.
"Kapıyı çalman gerekiyordu." Diye homurdandım yerdeki bir yığın çamaşırın içinden pantolonumu ararken. Bir adet kabarık kırmızı elbise -ki büyük ihtimalle beni kıza çeken bu edepsiz elbiseydi-, bir adet üstü dantelli kırmızı içlik -Bu da olabilir-, korse, çorap, birkaç lastik –ne için kullandığımızı hiç bilmiyorum- ve bir çift topuklu ayakkabı arasından kendi kıyafetlerimi bulmak epey zamanımı aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişten Gelen
FantasyZamanından binlerce yıl ötede gözlerini açan bir savaşçı! Archer Sword zorlu bir savaşın ortasındayken kendini birden büyülü bir aynanın içinde bulur ve zamanından bin yıl ileride çok farklı bir dünyaya gözlerini açar. Genç ve güzel bir üniversite ö...