Prológ

9.3K 524 37
                                    

,,Daj mi pokoj!!" dievča skríkne na nič nechápavého chlapca.

,,Počuješ!" skríkne znova.

,,Princezná..." jemným hlásom sa chlapec pokúsi osloviť dievča.

,,Nikdy! Viac! Mi! Nehovor! Princezná!" so zrýchleným dychom zvrieskne.

,,Prosím ukľudni sa..." priblíži sa.

,,Ja sa mám ukľudniť?!" zvrieskne dievča a chlapcovi začína dochádzať, že prichádza hádka, ktorá mala prísť už dávno.

,,Všetko si zničil! To ty! Ty môžeš za to, aká som! Ty si zo mňa urobil čo som teraz!" dievča hodí o zem sklenenú vázu, ktorá sa rozbije.

,,Sľúbil si mi, že mi nikdy neublížiš! Ale ublížil si mi zo všetkých najviac!" dievčatu stečie po líci prvá slza.

,,Ja..." prekvapený chlapec sa pokúša nájisť slová na svoju obranu. Aj keď žiadne nie su.

,,No tak! Povedz niečo! To som ti nestála ani o jednú posratú výhovorku?!" dievča sa láme. Z očí sa jej spúšťajú slzy a aj ona padá k zemi.

,,Ja už nevládzem" šepne chlapcovi, ktorý ku nej pribehne a rýchlo ju chytá do náruče.

,,Pššš...." utešuje ju a hojdá v náručí.

,,Nikdy som ťa neprestal ľúbiť" pobozká ju na čelo.

,,Najhoršie na tom všetkom je, že ani ja teba" šepne.

***

POKRAČOVANIE PRÍBEHU: SLOVO LÁSKA NIE JE V ICH SLOVNÍKU!!

Je to tu!!! Ani neviem ako rýchlo to prebehlo a je 10.1.

Dúfam, že sa páči ❤

Ps: tento príbeh je v Romance

Starí ZnámiWhere stories live. Discover now