3.kapitola

5.7K 402 38
                                    

Pohľad 3 osoby

Iba tam tak stál a pozeral na utrápenú Tessu. Chcel ísť za ňou. Mozog aj kúsok jeho srdca mu kázali ísť no svedomie ho blokovalo. Nedokázal sa jej po tom všetkom znova pozrieť do očí... Zachoval sa ako zbabelec. Ušiel. Po dvoch rokoch by si človek myslel, že sa s tým vyrovnal. Ale realita je iná, keďže Cameron sa jej ešte stále nedokáže postaviť tvárou v tvár. Čo ak to bol osud, čo im znova preplietol chodníčky? A on to pokazil. Namiesto toho aby išiel za ňou, utiekol do najbližšej krčmi, aby zapil svoju sprostosť.

Tessa tam sedela veľmi dlhú dobu, rozmýšľala. Mohla byť v kompletnej rodine po ktorej dlhé roky túžila. Stačilo ostať. Mobil jej zvonil stále dookola. Asi Eric, predsa len už je tma a ona ešte stále nie je doma. A ešte na ich výročie.

Tessa sa po dlhom čase predsa len rozhodne vrátiť na hotel.

,,Kde si bola tak dlho?! Vieš ako som sa o teba bál?!" kričí na ňu Eric. No Tessa ho nevníma. Je jej to jedno.

,,Mali sme zarezervovaný stôl v jednej z najluxusnejších reštaurácií a ona padla!" nahnevane vyčíta Tesse. Eric je strašne majetnícky.

,,Idem si už ľahnúť..." povie mierne drzo Tessa. Tessa nikdy nebola typ dievčaťa, ktoré bude niekoho počúvať, aj keď teraz to tak nevyzerá.

Eric zaspával nahnevaný na Tessu, Tessa znovu zlomená z jej minulosti a Cameron zaspával opitý s neznámim dievčaťom vedľa seba, aj keď túžil aby vedľa neho zaspával niekto úplne iný.

***

,,Potrebujem si ešte niečo vybaviť, tak príď rovmo tam, ja si vezmem taxík" ráno oznámi Eric Tesse a odíde. Nechá tam Tessu samu. No ona sa už teší domov. Verí v to, že keď odíde z New Yorku znova zabudne.

,,Posratý budík!" zanadáva Cameron na budík, ktorý ozvučuje celý byt. Hlava mu ide vybuchnúť, no keď sa mu začne vynárať prečo sa vlastne opil, tak ho obleje studený pot a chce aby mu tá hlava naozaj vybuchla.

Po dlhom utápaní sa v žiali kôli včerajšku sa konečne vytrepe z bytu, kôli stretnutiu.

Vystúpi z auta a oprie sa o kapotu, aby počkal na človeka, ktorý mu ponúkol prácu. Je to vlastne pracovný pohovor. A tá dielňa je mimo mesta. On sám ešte nevie či tam vôbec chce ísť. Teraz pracuje pre otca, síce to nie je pretekanie ale nesťažuje sa.

,,Teší ma, Eric" muž, ktorý vystúpi z taxíku podá Cameronovi ruku.

,,Aj mňa" nezaujato odpovie Cameron. Nejak po tej práci nešalie. Pretakanie má síce rád, ale nechce sa podriaďovať nejakému idiotovi.

,,Musíme počkať ešte na moju priateľku, a potom mi ukážeš čo vieš" oznámi mu Eric.

Zrazu sa zo zákruty vyrúti čierny mercedes. A zastane priamo pri nich. Dvere sa otvoria a z nich vystúpi Tessa, zabuchne dvere otočí sa a zrazu sa ocitne tvárou v tvár jej nočnej more. Obaja zostanú stáť s kyslíkom zaseknutým v pľúcach a tep sa im nekontrolovateľne zvyšuje.

Cameron nemôže uveriť vlastným očiam. Tessa už nemá tie jej úžasné modré vlasy, ale teraz je to odtieň blond, no Cameron ju aj tak spozná, to je tvár do ktorej sa zamiloval...na to sa nedá len tak zabudnúť. Vôbec sa nezmenila, možno ešte opeknela. Nedokáže od nej odtrhnúť oči. Neverí, že ju vidí znova.

Tessa nevie čo má urobiť. Chce sa otočiť a újsť. Jej nočná mora sa naplnila. Vec ktorej sa bála odkedy odišla. Balá sa, že sa bude musieť postaviť minulosti čelom. Čo ak to už nie je minulosť?

,,Zlatko si v poriadku?" starostlivo sa zaujíma Eric, keďže Tessa za posledných pár sekúnd zbledla o dvadsať odtieňov.

,,Jasné som" Tessin hlas neznie ako normálne. Je strašne tichý a zachrípnutý.

,,Toto je Cameron Baker" Eric predstaví Camerona Tesse. Vyzerá to tak, že Eric sa už na Tessu kôli včerajšku nehnevá.

,,Viem kto to je" Tessa odpovie sotva počuteľne.

,,Vy sa poznáte?" opýta sa trocha rozhorčene Eric. O Ericovi je ešte dosť známe, že je hrozne žiarlivý.

,,Skôr by som to nazvala starí známi" Tessa sa pozrie Cameronovi priamo do očí. Camerona to zabolí viac ako keby povedala, že ho nepozná. Prežili toho spolu toľko a ona povie, že sú starí známi?

,,Aha, tak môžeš nám ukázať čo vieš" navrhne Eric.

,,Fajn" Cameron prikívne, nastúpi do svojho auta a silno buchne dverami. Snaží sa spracovať čo sa tu práve stalo, stále si totiž myslí, že je to jeden z jeho snov a k tomu mu strašne vadí pohľad na Tessu a Erica ako pár. No na to si asi bude musieť začať zvykať, keďže teraz sa pokúsi to miesto získať ešte viac ako predtým. Naštartuje a dupne na plyn. Letí ako blázon.

,,Myslím, že sa nehodí na tú funkciu" prehovorí Tessa, keď Cameron vystúpi z auta. Tessa klame. Dobre vie, že Cameron je pre to miesto ako stvorený, no nechce ho tam. Môže všetko pokaziť. Všetko čo si tam za tie dva roky vybudovala sa môže rozpadnúť ako domček z karát.

,,Ale no ták aj slepý vidí, že ten chlapec má pretekanie v krvi" nechápavo oponuje Eric. Tesse to pripomenie jej narodeniny, keď boli na pretekárskom okruhu a pretekali. Vždy vyhrával.

,,Tak na čo si ma sem bral, ak nerešpektuješ môj názor?" drzo sa opýta Tessa. Eric na ňu hodí hnusný pohľad, ale zdrží sa poznámky, keďže tam ešte stále stojí Cameron.

,,Urobíme to takto...budete spolu pretekať, ak porazíš Tessu beriem ťa" spýtavo pozrie na Tessu.

,,Nebudem pretekať" zaprotestuje. Dobre vie, že proti Cameronovi to nebude jasná výhra. Je to veľký risk.

,,Bojíš sa?" prehovorí Cameron, čím tresne klinec po hlavičke. Dobre vie, že Tessa stávku neodmietne.

,,Fajn pretekajme" pristúpi na to. Eric sa spokojne usmeje a počká kým sa obaja nastavia. Vysvetlí im pravidlá a odštartuje ich.

Tessa aj Cameron vidia len jedno musia vyhrať, ale jeden prehrať musí...
Otázka je kto to bude...

❤❤❤
HELLO!!

To ste nečakali že bude tak skoro čo? 😂😂👌

Kto vyhrá??

Inak určite si pozrite príbehy od TheDarkestNattalia sú tooop ❤😍😍😍👌💪🔝

Starí ZnámiWhere stories live. Discover now