17.kapitola

3.5K 286 15
                                    

Krásny Valentín ❤ a ľúbte sa 😍❤

Tessa

,,Už šoféruješ druhý deň. Vymením ťa," odopnem si pás.

,,Nie to je v pohode zvládam to," ani ním nehne. Vypil už asi päť energeťákov, takže sa čudujem, že mu srdce ešte nevyskočilo z hrude.

,,Pozri je mi jedno, že ty nevládzeš, ide o to, že ak dostaneš mikro spánok zabiješ aj mňa, a to by bola škoda," hodí ďalší ublížený pohľad a zastaví na kraji cesty.

,,Vieš o tom, že si sa vôbec nezmenila?" prehodí a vystúpi.

,,Na to si ako prišiel?" opýtam sa, keď už sedím na mieste vodiča a on spolujazdca.

,,Stále to hráš na drsnú ľadovú kráľovnú," ak sa bude sťažovať ešte minútu vyhodím ho z auta.

,,Ja to nehrám ja proste taká som," usmejem sa sama pre seba a naštartujem.

,,Dobrú," oprie sa o okno čím skončí konverzáciu.

***

,,Camerooon" začnem ho budiť po troch hodinách spánku.

,,Musíme ísť natankovať," viem, že by som to mohla zvládnuť aj sama, ale musíme byť preč skôr ako zistia kto naozaj sme.

Nemôžes ísť sama?"zamrmle.

,,Nie, ty tankuješ ja idem zaplatiť a kúpiť nejaké jedlo," oznámim mu a vystúpim z auta. Pred vstupom na benzínku sa ešte raz obzriem, keďže si nie som istá či vystúpil alebo sníva ďalej. Prekvapivo stojí a tankuje.

Rýchlo kúpim bagety a už idem platiť, keď si na kamere všimnem prichádzajúce policajné auto. Zastaví na opačnej strane od nášho mustanga, takže by si ho nemal všimnúť a mňa by spoznať nemal tiež, ale samozrejme zaspatý Cameron v celej svojej kráse vstúpi dnu a ide k pokladni.

,,Poprosím jednu kávu," usmeje sa na predavačku a až potom si ma všimne ako zbesilo na neho kývam.

,,Čo j..." nestihne ani dopovedať, pretože sa mu prilepím na pery a zatiahnem ho do rohu. Policajt už je v obchode a to bola jediná možnosť, rýchlo ho umlčať a nelákať pozornosť. A keď ma bozkáva nevidno mu do tváre.

Zo začiatku paralyzovane stojí, až po chvíli začne spolupracovať a ja svoj čin hneď oľutujem. Spomienky ma prebodnú. Cítiť znova teplo jeho pier na mojich ma privádzalo do šialenstva. Jeho ruky sa mi hneď prilepia na zadok a chvíľami mám pocit, že máme znova sedemnásť, neexistuje žiadna Terrina, Eric ani nik okrem nás. Boli sme to len my a náš svet. Túžila som takto ostať naveky. Nechcela som sa vrátiť do reality. S obrovským presviedčaním som sa od neho jemne odtiahla a naklonila som sa k jeho uchu.

Cameron

Nič nechápem a ani nechcem. Chcel som, len nech táto chvíľa plynie. Nech je nekonečná a nech sa opakuje dookola. Jej vôňa mi úplne opantala zmysly a nezaujíma ma dôvod, prečo ma pobozkala, chcem len nech to pokračuje.

,,Za tebou je policajt, takže teraz musíš bez toho aby si ťa všimol opustiť tento obchod, naštartovať a počkať ma pri východe z parkoviska," šepne mi do ucha a mnou preletí vlna energie. Moje vnútro chce kričať a vykašľať sa na policajta ale môj mozog robí presne to, čo povedala. Jej ruky opustia môj krk, hlavu skloním do dola, otočím sa a opustím obchod. Rýchlo nastúpim a čakám Tessu na východe z parkoviska. Z dverí ale nevíde Tessa, ale policajt, najskôr si ma nevšimne no po chvíli sa rozuteká ku mne. Neváham a naštartujem, urobím jedno kolečko okolo areálu benzínky, odparkujem priamo pred dverami a zatrúbim na Tessu, ktorá ešte platí. Rýchlo jej na pult hodí peniaze a beží ku mne do auta.

,,Všimol si nás" zasmejem sa na odľahčenie situácie, aj keď môj smiech ani zďaleka neznie normálne. Ešte stále cítim teplo jej pier na mojich. Tú myšlienku z hlavy len tak ľahko nevyženiem. Tessa neodpovie, namiesto toho sa pozerá do okna a znova si hryzie spodnú peru.

***

#6 in Romance ❤😻🙏🙏neskutočne moc vám ďakujem

A ešte taká otázka je tu niekto kto si ešte pamätá príbeh I'm fine?

Starí ZnámiWhere stories live. Discover now