Cameron
Už prešli dva týždne, dva dlhé týždne, cez ktoré som nevidel Tessu. Bojím sa o ňu to je jasné, ale som si istý, že Eric by Tessu nezabil. V ten deň si pamätám len na to, ako ju niekto z miestnosti odniesol a mňa dobili ako psa. V dielni asi všetci vedia čo sa stalo, keďže sa nič nepýtali iba zazerali. V ten večer som zistil dve veci. Eric je ešte horší ako sa o ňom hovorí a Tessa od neho chce odísť, ale je v pasci. Jej matku Eric brutálne zbil ale je v poriadku. Bol som ju pozrieť v nemocnici. Dva týždne mi bohato stačili na vymyslenie plánu na jej záchranu. Už ho len zrealizovať.
Preteky sú o týždeň a Tessa určite pôjde so mnou, keďže Eric nenechá len tak niekoho, prebrať desať miliónov a to je naša šanca.
Stojím pred firmou môjho otca opretý o stenu s kapucňou na hlave fajčím už asi desiatu cigaretu. Musím byť naozaj ostražitý, keďže sa tu potuluje ochranka, čo by nebolo najlepšie keby ma spoznali. Čakám ho tu už asi hodinu, keďže jemu sa dovolať je nemožné.
,,Austin?" oslovím brata, keď konečne vylezie z obrovských sklenených dverí.
,,Môj stratený braček sa vrátil. Chýbal som ti?" s úsmevom sa na mňa otočí.
,,Potrebujem sa s tebou porozprávať, ale nie tu," šepnem a poobzerám sa okolo seba.
,,Deje sa niečo pán Baker?" Austina osloví jeden sbskár. A ja sa rýchlo otočím tak, aby mi nebolo vidieť do tváre.
,,Nie, to je v poriadku, dnes ťa už nebudem potrebovať, máš voľno" prehovorí Austin a sbskár sa stiahne. Kývne smerom k luxusnému autu a ide na miesto šoféra, ja sa pre istotu ešte raz obzriem a sadnem si na miesto spolujazdca.
,,Ako vidím, darí sa ti veľmi dobre," skonštatujem v aute. Je pravda, že jeho život má niečo do seba. Má peniaze, skvelú rodinu a nehľadá ho polícia. Taký obyčajný stereotyp. Celý môj život som dúfal, že neskončím v stereotype. No teraz túžim len po tom. Chodil by som do práce a doma by ma čakala moja milovaná manželka, s krásnymi deťmi, ktoré by som veľmi ľúbil. Žiadne hazardovanie so zdravím a pretĺkanie sa životom. Od kedy som sa odsťahoval od rodičov, žil som presne tak, ako som vždy chcel. Pretekanie milujem a mal som z toho aj poriadne prachy, ale za akú cenu? Mám toľko nepriateľov, že len čakám koho guľka mi prevŕta hlavu ako prvá, ale to sa zmení. Postarám sa, aby dal Eric Tesse pokoj a potom budeme len my dvaja. Už nikdy ju nenechám odísť, postavím sa za ňu aj do cesty guľke. Milujem ju a nemôžem o ňu viac prísť.
,,Nevytiahnem ťa zo žiadnych sračiek a už určite nie z toho, čo si urobil teraz," zaparkuje na prázdnom parkovisku.
,,To od teba nechcem," začnem a dám si dolu kapucňu. Keď zbadá moju tvár len zúfalo pokrúti hlavou.
,,Čo teraz akože odo mňa chceš?! Namočil si sa do niečoho, teraz ťa hľadá polícia a niekto už stratil nervy a zmlátil ťa! Nemôžeš sa začať správať, ako dospelý chalan?!" začne na mňa vrieskať.
,,Nechcem aby si skončil, ako Duke!" tresne do volantu a ja nechápem, čo práve povedal môj brat. Vždy som si myslel, že má na háku všetko, čo sa týka mňa.
,,Viem, kto môže za jeho smrť," prehovorím a Austinov pohľad sa rýchlo zapichne do toho môjho.
,,Ty si sa zbláznil?! Do čoho si sa zase namočil!" skríkne, ale vidím ako to ním pohlo. Dukova smrť v každom z nás zanechala svoje stopy.
,,Neboj sa, nedrogujem," uistím ho hneď na začiatku a vyrozprávam mu všetko od kedy som nastúpil k Ericovi, až po náš návrat späť do Ameriky. Samozrejme detaily som vynechal.
,,Takže čo chceš odo mňa?" vzdychne si po mojom dlhom vysvetľovaní.
,,Potrebujem aby si sa postaral o Tessinu rodinu. Toho zmrda musíme dostať do basy, ale kým má Tessu je nepriestrelný," vysvetlím mu môj plán.
,,Takže moja robota je len ich niekam schovať, aby sa k nim nedostal," skonštatuje.
,,Áno, ja po pretekoch a prebraní peňazí ujdem aj s Tessou do toho bytu, čo máš blízko Paríža a tam sa schováme," vysvetlím mu. Viem, že so mnou pôjde videl som jej to v očiach. Prosila ma o pomoc.
,,Skúsime na neho niečo nájsť a udať ho, keď bude v base konečne sa mi bude dobre dýchať," prehovorím a vidím ako sa to všetko snaží spracovať.
,,Keď to dievča vtedy prišlo na tú oslavu, nikdy by som si nebol myslel, že kvôli nej budeš riskovať tak veľa," uchechtne sa. To by nebol čakal nikto.
♥♥♥
Osobne by som sa chcela poďakovať PauluKA za nádherný komentár ♥
Hneď na začiatok vás musím sklamať, pretože ostávajú už asi len 2 kapitoly do konca 😭ja sama nechápem ako to je možné, že sme na konci ale všetko raz musí skončiť. Dokonca aj príbeh Tessy a Camerona.
Ale s písaním určite nekončím vo veľmi blízkej dobe sa chystám vydať príbeh s názvom: SHE HAD A MILLIONS REASONS TO CRY BUT SHE KEPT SMILING♡
Takže ak sa tu nájde niekto, alebo poznáte niekoho kto vie pekné covery tak vôbec nemám predstavu ako by mal vyzerať takže je to len na vás mám len jednu podmienku: nech z neho vyžaruje šťastie ostatné je len na vás ♡
VOCÊ ESTÁ LENDO
Starí Známi
RomancePrešli dva roky a každý z nich si našiel vlastný život. Ale stále nezabudli v každom z nich zostala rana, ktorá sa nedá len tak zahojiť. Čo ak sa znova stratnú? A budú musieť čeliť ich pocitom? Dokážu spolu vychádzať? Pokračovanie príbehu: Slovo lá...