Tessa
Cameron sa snaží vtipkovaním zničiť tú priepasť, čo medzi nami vznikla v obchode, ale to sa mu nepodarí. Ak cítil to, čo ja, čo podľa jeho správania cítil, tak ľahko sa z toho nedostane ani jeden z nás.
,,Pozri, to čo sa stalo v obchode bolo len aby si ťa ten policajt nevšimol," prelomím ticho, keďže už nezvládam to dusno medzi nami. Sme dospelí ľudia, tak by sme sa tak mali aj správať.
,,Ja to chápem," povie s tým najnervóznejším smiechom.
,,Takže sme v pohode?" opýtam sa. Spolu v aute budeme ešte asi sedem dní, aj keď šesť z toho sme na trajekte.
,,Za pár minút sa budeme naloďovať na trajekt," nervózne si poškrabe zátylok hlavy.
,,Fajn, dnes pozývam na pohárik, čo povieš?" opýta sa tento raz s jeho úškrnom a je mi jasné, že sme v pohode.
,,Nespoznal ťa?" napäto sa opýtam, keď sa vráti do auta.
,,Zaplatil som mu dosť veľkú čiastku, aby sa tváril, že ma nevidel," povie nervózne ale teraz som si istá, že tá nervozita nie je zo mňa.
,,Ale?" popohnám ho.
,,Musíme spať v aute, lebo kajuty kontrolujú strážnici a aj na palube sa potulujú," rýchlo vypustí aby som to ledva počula.
,,Aha," tak ten pohárik asi nebude najlepší nápad. Auto sme zaparkovali tak, aby ho na kamerách nebolo vidieť a prikryli sme ho plachtou.
,,Cameron! Cameron! Cameron!!" začnem nadšene kričať, keď si všimnem plagát na stene.
,,Preplo ti?" opýta sa tento raz so strachom v očiach. Fajn, priznávam. Možno som vyzerala ako keby mi úplne preplo, ale dnes večer tu má koncert Ed Sheeran.
,,Musíme tam ísť!" poviem, akoby to mala byť tá posledná vec, ktorú musím urobiť.
,,Stále nechápem o čom hovoríš," stále sa na mňa pozerá tým vystrašeným pohľadom, ktorý sa každou sekundou mení na ešte vystrašenejší.
,,Ty si fakt slepý," pretočím oči, chytím ho za ruku a dotiahnem ho k plagátu, na ktorý ukazujem od kedy som si ho všimla.
,,Ale bude tam veľa sbskárov a je to moc riskantné," záporne pokrúti hlavou.
,,Prosím, je to Ed Sheeran!"
,,Prosím, prosím, prosím," viem, že vyzerám ako malé decko, ale ja Eda tak moc milujem.
,,Fajn, ale musíme si dať pozor," nesúhlasne prikývne.
,,Bude to super!" nadšene prikývnem.
,,Neviem ako ty, ale do večera máme ešte dosť času takže ja si idem pospať do našej luxusnej kajuty," pokúsi sa odkryť plachtu tak, aby sa dostal do auta, ale aby plachta ostala na aute aj po zatvorení dverí. Vlastne ísť si pospať nie je až tak hrozný nápad. Cameron si sadol na miesto vodiča a opierku s zložil dole. Ostáva mi miesto spolujazdca.
,,Som veľmi rád, že sa ku mne pridáš," usmeje sa a ľahne si pohodlnejšie.
,,Aj ja potrebujem spánok," myknem plecami a ľahnem si.
***
,,Poprosím dvakrát vodku," usmejem sa na milú barmanku.
,,Hneď to bude," za pár sekúnd už nesiem dva poháriky priezračnej tekutiny k boxu kde som nechala Camerona. Je zvláštne, že stačí byť s tým správnym človekom a na ničom inom nezáleží. Keď som prišla k boxu, na mojom mieste sedela brunetka s dlhými riasami, nohami po strop a šatami, ktoré nezakrývali nič.
,,Zlatko konečne si späť!" hneď ako ma zbadal Cameron postavil sa a očami ma popohnal, aby som to hrala s ním. Iba som sa usmiala a nechala som ho, aby ma pobozkal na líce. Brunetka hneď po tom odišla s tichým: ,,Ja už pôjdem."
,,Nemohol som sa jej zbaviť," ospravedlňujúco sa usmeje.
,,Mne to je jedno, ak chceš v pohode choď za ňou ja sa neurazím," myknem plecami a poháriky položím na stôl.
,,Tessa až moc dobre ťa poznám a viem, že by si so mnou už asi nikdy viac neprehovorila," znova sa usmeje tým úsmevom, ktorý hovorí, že má pravdu, aj keď nemá!
,,Tak na nové začiatky!" rozhodnem sa ustúpiť a začať sa baviť. Chytím pohárik priezračnej tekutiny a otočím ho do seba. Dnes to bude dlhá noc.
❤❤❤
Tak ako to dopadne?
Alkohol v kombinácii s Tessou a Cameron asi nie je najlepšia možnosť❤❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
Starí Známi
RomancePrešli dva roky a každý z nich si našiel vlastný život. Ale stále nezabudli v každom z nich zostala rana, ktorá sa nedá len tak zahojiť. Čo ak sa znova stratnú? A budú musieť čeliť ich pocitom? Dokážu spolu vychádzať? Pokračovanie príbehu: Slovo lá...