Viem, že to nik nedodrží ale táto kapitola je 13+ príjemné čítanie 😚♥
***
,,Idem tancovať!" nadšene oznámim po siedmom poháriku vodky. Postavím sa a s mojimi nohami zo želatíny sa rozbehnem na parket a začnem tancovať do rytmu hudby. Neprejde ani minúta, keď sa na mojich bokoch objavia známe dlane.
,,Musím na teba dávať pozor," pošteklí mi ušný lalôčik a jemne mi do neho uhryzne a mnou prebehne vlna energie.
,,A vieš o tom, že som zadaná?" otočím sa a šepnem mu do ucha a svoje ruky obmotám okolo jeho krku.
,,Milujem zakázané ovocie," pritiahne si ma ešte bližšie.
,,Privítajte úžasného Eda Sheerena!" skríkne niekto z pódia a davom sa roznesie obrovský potlesk. Z reproduktorov sa ozve melódia mne známej piesne s názvom ,,Give me love" (odporúčam zapnúť pesničku)
Give me love like her
'Cause lately I've been waking up alone
Paint splattered teardrops on my shirt
Told you I'd let them go
And that I'll fight my corner
Maybe tonight I'll call ya
After my blood turns into alcohol
No I just wanna hold yaGive a little time to me, or burn this out
We'll play hide and seek to turn this around
And all I want is the taste that your lips allow
My my, my my, oh give me love
My my, my my, oh give me love
My my, my my, give me loveV tej chvíli som úplne vytriezvela. Spieval spolu s Edom, moje oči hypnotizovali tie jeho a ja som bola znova tam. Ležala som mu v jeho byte na kolene a on hral na gitare a spieval. Vtedy som si to uvedomila, že som v tom zamotaná až po uši a niet návratu. A teraz si to uvedomujem znovu. Nech robím čo robím priťahuje ma to k nemu ako dva magnety.
Môžem sa vyhovoriť na alkohol, ale až tak opitá som nebola. Dobre som vnímala čo robím a že moje pery sa práve nekontrolovane priblížili k tým jeho. Nepobozkal ma, čakal kedy urobím prvý krok ja a ja som ho urobila. Minimálnu vzdialenosť som prekonala a svoje pery som jemne obtrela o tie jeho. Hneď sa spamätal a vzal iniciatívu do svojich rúk a začal ma vášnivo bozkávať. Záleží len na tomto momente. Niekde hlboko vo mne cítim, že toto bude mať následky, ale to je mi teraz jedno. Chcem len aby ma nepustil.
,,Myslím, že by sme sa mali vrátiť do našej kajuty," jemne sa s úsmevom odtiahnem. Na nič nečakám a chytím ho za ruku a ťahám ho k autu, keď už sme blízko stratím pevnú zem pod nohami ocitnem sa priklicovaná o stenu za mnou. Jeho pery zaútočia na môj krk a prediera si cestičku až k výstrihu. Hlavu zakloním, aby som mu uľahčila prístup a ruky mu zamotám do vlasov. Každý jeden dotyk na mojej pokožke ma páli a privádza do šialenstva. Je až neuveriteľné ako na neho moje telo reaguje. Jeho ruky ma vyhodia do vzduchu, aby som mohla nohy obmotať okolo jeho pásu. Jeho ruky sa premiestnia pod moje tričko a jemne mi hladí pokožku, kým znova nájde moje pery. Svojou panvou pohnem smerom k tej jeho. Na Cameronovu reakciu netreba dlho čakať. Vyhľadá moje oči a vidím v nich čistý hlad. Hlad po mne.
,,Raz ma zabiješ ženská," precedí pomedzi zuby a zacítim ako som sa odlepila od steny a jeho mocné ruky ma nesú k autu. Ani neviem, ako sa dostaneme do auta a položí ma na zadnú sedačku. Čakala som hoci čo, ale že niekedy budem odkázaná na sex v aute, naozaj nie. Ľahne si nado mňa a pridržiava sa na lakťoch, aj keď mu to malý priestor moc neuľahčuje. Keďže je nado mnou využijem situáciu a vyzlečiem mu tričko. Tomu hovorím výhľad, ani on nezaostáva a o pár sekúnd som bez trička aj ja. Kým on sa venuje mojim prsiam ešte v podprsenke, moje ruky prechádzajú po svaloch na jeho chrbte, ktoré sa postupne napínajú.
,,Mali by sme spomaliť," šepne sotva počuteľne a na svojej pokožke cítim ako sa snaží chytiť dych. Strany sa vymenia a tento raz sedím obkročmo ja na ňom. Bozkami mu obsypávam hruď a pokračujem nižšie. Cítim, ako napína svaly na bruchu a aj jeho kamarát už stojí v pozore. Jazykom mu prejdem okolo pupka. Cítim na sebe intenzívny pohľad. Jazykom prejdem až k lemu jeho riflí, kde sa na malú sekundu zastavím. Celý napätý čaká čo urobím.
,,Ja si myslím, že by sme mali zrýchliť."
♥♥♥
Pokračovanie nabudúce 😚😂
Viem že som zlá a ukončila som to v tom najlepšom ale musíte si počkať na ďalšiu 😂😂♥Takže votujte a kometujte a bude čo najskôr ♥♥
YOU ARE READING
Starí Známi
RomancePrešli dva roky a každý z nich si našiel vlastný život. Ale stále nezabudli v každom z nich zostala rana, ktorá sa nedá len tak zahojiť. Čo ak sa znova stratnú? A budú musieť čeliť ich pocitom? Dokážu spolu vychádzať? Pokračovanie príbehu: Slovo lá...