16. kapitola

3.6K 280 27
                                    

Tessa

Bolo to tak dlho, čo som naposledy držala v ruke sprej a musím priznať, že mi to chýbalo. Vybral naozaj skvelé miesto plné kvalitného grafitty. Celý dnešný deň bol nejaký iný. Mala som chuť stále sa usmievať. Jediné čo ma dnes nahnevalo bol telefonát s Ericom. Volal mi, že mu prišla smska s miestom zápisu. Znel prekvapene, akoby nečakal, že to Cameron zvládne a samozrejme sa musel aj vyhrážať.

Cítila som na sebe pohľad odkedy som začala sprejovať, ale nejak extra som sa mu nevenovala. Až pokým sa nezačalo stmievať. Bol opretý o auto a vyzliekal ma očami. Ten chalan je nenapraviteľný. On si asi ani nevšimol, že som sa otočila. Myslím, že ani nevie čo sprejujem.

,,Môžeš mi prestať čumieť na zadok?! a zapni svetlá na aute nič nevidím," poviem so smiechom. Zmätene pokrúti hlavou a hodí na mňa ten najublíženejší pohľad, akoby mi chcel vyčítať, že som ho vytrhla z krásneho sna.

,,Nečumel som ti na zadok," povie záporne, aj keď všetci poznáme pravdu.

,,Nechcem počuť nad akou úchylnosťou si rozmýšľal," pretočím oči a čakám kým zasvieti.

,,Najradšej by som ti ju ukázal," vyčaruje ten jeho legendárny úsmev, ktorý vie len on. On sa vážne vôbec, ale že vôbec nezmenil.

,,Toto nebudem komentovať," konečne zasvieti, tak sa otočím a môžem pokračovať.

,,Ale teoreticky si nepovedala nie," začne znova vymýšľať tie jeho konšpiračné teórie.

,,Cameron nevyspím sa s tebou," poviem mu ako tú najsamozrejmejšiu vec na zemi. Ak to pred tým bol ublížený pohľad tak potom neviem, čo bolo toto, lebo som chvíľu mala pocit, že sa rozplače.

,,Veď uvidíme," potmehúdsky sa usmeje. Nálady mení častejšie ako tehotná ženská. Začínam sa o neho báť.

,,Ale no ták Cameron poznám ťa až moc dobre na to aby som vedela, že neublížiš ani muche a mne už určite nie. Takže sa ani trocha nebojím, že by si ma k niečomu nútil," nikdy by mi fyzicky neublížil. Viem to.

,,Čo ak som sa zmenil na psychopata a teraz len čakám na svoju príležitosť?" otočím sa so zdvihnutým obočím.

,,S jedným psychopatom žijem a ver mi, že sa nesprávaš ani z jedného percenta tak ako on," poviem a znova sa venujem stene. Cameron ostane ticho. Asi rozmýšľa a nevie čo má na to povedať. Práve som verejne priznala, že môj priateľ je psychopat. To sa nestáva často.

,,Je to fakt dobré," prehovorí po chvíli ticha.

,,Nesťažovala by som sa keby si mi pomohol," veľmi nenápadne mu naznačím. Hlavný nápis mám, už to len vyfarbiť a vytieňovať.

,,Páči sa mi to," hrdo sa usmejem, keď si už obaja sadneme do auta a pripravíme sa na odchod. Som dosť prekvapená, že neprišli žiadny policajti ani nik, kto by s tým mal problém. Bolo to síce odľahlé miesto, ale vždy sú problémy.

,,Aj mne. Sme dobrý tým," vykúzli úsmev.

,,Tým? Ja som sprejovala a ty si mal mládeži neprístupné sny," nebude si privlastňovať moju robotu.

,,Aj tak za to môžeš ty," naštartuje a konečne sa pohneme ďalej.

,,Hej a na to si ako prišiel?" prekrížim si ruky na prsiach. To som ale zvedavá čo vymyslí tento raz.

,,Keby si nebola tak sexy ako si, tak by som nemusel mať také sny," radšej iba pretočím očami a nevyjadrujem sa k tomu, lebo sa z toho zase nedostaneme.

,,Mali by sme si dať nejaké super meno, ako napríklad tým Tecam," nadšene prednesie.

,,Cameron, čo tak sa aspoň na chvíľu správať ako devätnásť ročný chalan?"

,,Toto bolelo," dotkne sa miesta kde by sa malo nachádzať srdce a tvári sa urazene. Na čo sa musím len zasmiať.

To bude ešte zaujímavá cesta.

♥♥♥

Taká kratšia♥

Ale kto tak moc ľúbi tým Tecam? ♥♥

Starí ZnámiOù les histoires vivent. Découvrez maintenant