Cameron po celom dni nastúpi do auta. Opravovanie áut ho baví, ale celý deň byť v blízkosti osoby, ktorá sa kvôli vám zmenila tak, že by ju nespoznala už ani vlastná mama je naozaj ťažké. Celý deň cítiť jej vôňu a v jej tvári vidieť tú nenávisť ho bolí. Ničí ho to zvnútra. Chvíľami zvažuje, či bol dobrý nápad zobrať to miesto.
,,Camerón" zvrieskne do telefónu jeho retardovaný kamarát, ktorý ho vyrušil z rozmýšľania.
,,Ahoj Luke, tak strašne sa nudíš?" zdvihne zničene Cameron. Luke sa asi pred týždňom rozišiel z ďalšou babou, a keďže nie je zvyknutý byť sám tak Cameronovi stále vyvoláva.
,,Nie, len ma zaujíma ako tá práca" zasmeje sa. Konečne sa Cameron pohne z garáže.
,,Fajn" jednoducho odpovie Cameron. Nechce to rozoberať a už určite nie pred Lukom.
,,To znie ako keby si robil upratovačku..." povie Luke.
,,Nie, je to super práca fakt, len nemám náladu" vzdychne si Cameron.
,,A čo tá tvoja šéfka je sexy?" zasmeje sa Luke. Keby si ty vedel...
,,Je, ale je zadaná" povie Cameron smutne a hlavne pravdivo.
,,To pre teba nie je taký problém nie?" zasmeje sa. Keby si vedel o koho ide určite by si to nepovedal. Cameron vie, že Luke sa ho snaží trochu nabudiť do života, ale nejak to nepomáha.
,,Veď nie" Cameron nemôže povedať Lukovi, kto je Tessa asi by už s ním nikdy neprehovorila. Keďže Luke ju po jej odchode veľmi dlho hľadal, ale neúspešne. A keby sa teraz dozvedel kde je určite by išiel za ňou.
,,Fajn bro, prosím ťa choď sa vyspať znieš hrozne" zasmeje sa Luke a zloží.
Luke sa odprace do svojho nového prázdneho bytu. Nikdy sa necítil tak osamelo, vlastne áno cítil,v deň keď odišla a nechala ho sedieť na skale. Dlho potom spával sám, nevychádzal z domu, iba sa opíjal.
Keď si predstaví, že Tessa je teraz tam niekde s tým Ericom napínajú sa mu všetky svaly na tele.
Môžeš byť rád, že je šťastná...
Ozve sa niekde v jeho hĺbke skrytý hlas. Najradšej by bol, keby ju šťastnou robil on sám. Keby mohol znovu vidieť ten úsmev na jej perách ktorý vykúzlil len on, keby mohol znova pocítiť jej mäkké pery na tých svojich, keby s ňou mohol znova zaspávať, keby bola znova jeho.
Možno je to chyba ale zaumieni si jednu vec. On bez nej žiť nedokáže, nedokáže bez nej spávať ani dýchať. Vie, že bude veľmi ťažké dostať späť jej dôveru, ale verí v to, a ak sa mu to niekedy podarí, tak už nikdy nedovolí, aby mu to niečo pokazilo. Nikomu už nedá príležitosť rozdeliť ich, aj za cenu vlastného života...
***
,,Nazdar, ty si Cameron, že?" hneď ráno ho pozdraví jeden chalan, ktorého videl v dielni, ale nejak extra sa o neho nezaujímal.
,,Nazdar, za to ja neviem kto si" ospravedlňujúco sa na neho pozrie.
,,Ashton" podá Cameronovi ruku.
,,Tessa tu ešte nie je, tak ti ukážem čoho sa máš chytiť" Ashton sa pohne smerom do garáže.
,,Počul som, že s Tessou si sa poznal už dlhšie" nenápadne načne Ashton. Cameron sa trochu zľakne bojí sa otázok na ich dvoch, aj keď to už nie su oni dvaja už sú to on a ona.
,,No ako sa to vezme" zamyslí sa Cameron.
,,Ako to myslíš?" otočí sa nechápavo Ashton. Eric ho poslal niečo zistiť, ale z tejto odpovede sa moc nedozvedel.
,,Túto Tessu nespoznávam..." smutne skonštatuje Cameron. On pozná Tessu, ktorá vie čo je to úsmev, smiech, ale aj láska.
,,Vieš aj prečo je taká aká je?" tentoraz trocha šepne, nechce aby to počuli všetci v dielni.
,,Ako to myslíš?" zatvári sa nechápavo, aj keď dobre vie kam tým mieri.
,,Prečo je chladná ako psí čumák..." vysvetlí Ashton. Cameron sa ocitne v obrovskom rozhodovaní, povedať mu to? Alebo zatĺkať?
,,Niekto jej v minulosti veľmi ublížil, viac ti povedať nemôžem" Cameron si vyberie strednú cestu a zamlčí, že ten dotyčný, ktorý jej ublížil je on... Zabolí ho myslieť na to čo jej spôsobil, vždy keď si na to spomenie, vie že si ju nezaslúži.
,,Eric ti moc neverí, takže ti radím drž sa od Tessi čo najďalej. Eric je dobrý človek, ale ak ide o Tessu nejde len o to, že ťa vyrazí" povie skoro šepotom. Camerona prekvapí Ashtonove varovanie, tak asi Ericova povesť mafiána je predsa len pravá. Cameronovi dôjde, prečo Ashton za ním bol, ale kým mu niečo na to odpovie, tak v garáži zaparkuje biele audi.
Z auta vystúpi naozaj sexy blondýnka, na čo sa otočia všetci v dielni. Vysoké opätky, oblečenie zakrývajúce minimálnu časť tela, umelé riasy a krvavo červený rúž na perách. Proste žena za ktorou sa každý obzrie ale nik by s ňou nič mať nechcel.
,,Tá je tvoja" uchechtne sa Ashton, keď zbadá Cameronov pohľad.
,,Čože?" Cameron sa vráti do reality a pozrie na smiaceho sa Ashtona.
,,Je to tvoja zákazníčka" potľapká ho po pleci. Cameron prikývne a vyberie sa k nej.
,,Dobrý deň, s čím pomôžem?" príde slušne. Blondýnka ho zrengénuje pohľadom a a usmeje sa úsmevom lovca.
,,Ty s všeličím" žmurkne na Camerona. Nie Cameron nesmieš!! Ozve sa jeho vnútorny hlas. Práve v tom momente do garáže vstúpi Tessa.
,,Najradšej by som sa pozrel na to auto, čo s ním je?" odbije ju Cameron. Takúto nálepku na seba naozaj nepotrebuje.
,,Fajn, už to vezmem" povie Tessa Cameronovi bez jediného pohľadu a otočí sa na dotyčnú.
,,Ale ja chcem jeho..." zaprotestuje slečna a prekríži si ruky na hrudi.
,,On tu robí dva dni nie je ešte na toto kvalifikovaný" stojí si za svojim Tessa.
,,Zlatko nechaj tak on to zvládne" potiahne ju Eric, na slečnu sa ospravedlňujúco usmeje a ťahá Tessu preč.
,,Tak kde sme to skončili?" usmeje sa Cameron aby zakryl situáciu, ktorá sa pred chvíľou stala.
,,To auto počas jazdy vydáva zvlášne zvuky spod kapoty" povie a mykne ramenami.
,,A nemáte ani tušenie čo to môže byť?" opýta sa Cameron a otvorí kapotu.
,,To je vaša robota nie?" povie blondýnka so žmurknutím podá Cameronovi lístok s jej číslom a nastúpi do taxíka, ktorý po ňu práve prišiel. Existuje nejaká blondýnka, ktorá je sexy a zároveň múdra? Zamyslí sa Cameron. Áno existuje, Cameron hneď pohľadom vyhladá Tessu. Ona spĺňa obe vlastnosti.
,,Toto nie je tvoje" vytrhne mu Ashton papierik s číslom z ruky.
,,Ani to nechcem" zasmeje sa Cameron.
❤❤❤
To ste nečakali tak skoro, že??? 😂😂😂
POVINNE PREČÍTAŤ!!
Ak robíte covery alebo poznáte niekoho kto robý pekné covery prosím vás napšte správu 💋❤
Najkrajšia bude na mojom staro-novom príbehu I'm fine ❤❤
YOU ARE READING
Starí Známi
RomancePrešli dva roky a každý z nich si našiel vlastný život. Ale stále nezabudli v každom z nich zostala rana, ktorá sa nedá len tak zahojiť. Čo ak sa znova stratnú? A budú musieť čeliť ich pocitom? Dokážu spolu vychádzať? Pokračovanie príbehu: Slovo lá...