,,Pripraviť!" ukáže Erik na Tessu.
,,Pozor!" ukáže na Camerona v aute.
,,Štart!" ruky rýchlo stiahne dolu a obe autá sa pohnú smerom k cieľu. Obe auta idú nebezpečnou rýchlosťou a stále pridávajú. Dohoda bola na koniec mosta a späť. Tessa aj Cameron kľúčkujú pomedzi autá. Niektoré to nezvládnu a nabúrajú. To zas budú správy.
Na Tessinej tvári je usalášený úsmev aj keď Cameron vyhráva. Miluje preteky a miluje adrenalín.
Na konci mosta to Tessa otočí na ručnej, čím získa čas a dobehne Camerona. Obaja na to dupnú, ale Tessa je rýchlejšia. Nie nadarmo ju volajú neprekonateľná lady.
Tessa sa vzdiaľuje od Camerona a do cieľa jej chýba už len kúsok, no v tom jej do cesty vôjde dlhý kamión a v jej rýchlosti to nestihne vytočiť a jediné čo môže urobiť je skočiť na brzdu. Kým to obíde a znova dosiahne rýchlosť, Cameron už prechádza cieľom. Tessa začne nekontrolovateľne trieskať po volante a všetkom okolo. Strach jej zaplní všetky mozgové bunky. Ona neprehráva, a určite nie s Cameronom.
,,Zajtra o 8:00, príď na čas" povie Tessa smerom ku Cameronovi. Cameron sa len na ňu výťazoslávne usmeje. Aj pre neho to je veľká výhra, keďže o neprekonateľnej lady už počul. Ale ani vo sne by ho nenapadlo, kto to v skutočnosti je.
,,Nechápem načo som mala ísť s tebou" vyčítavo prednesie Tessa v aute.
,,Aby si mi poradila už som ti to hovoril" zareaguje nahnevane Eric.
,,Aj tak si môj názor nebral do úvahy" Tessa nahnevane tresne do volantu.
,,Lebo aj slepý by videl, že ten chalan pretekať vie, a keď ťa porazil tak to už bolo jasné" Eric už naozaj kričí.
,,Bol tam kamión!" Tessa zvrieskne na celé auto. Bojí sa, Cameron môže všetko pokaziť, všetko čo si doteraz vybudovala. Čo ak sa niekto dozvie čo medzi nimi bolo? Čo ak to ešte stale trvá? Ak sa Erik dozvie čo medzi nimi bolo Camerona zabije. A Tessa si to všetko uvedomuje.
,,Tak si sa mala pozerať" stojí si za svojim Eric. Prekvapivo im uveril historku o ,,starých známich."
,,Čo s ním máš?!" opýta sa Eric po chvíli ticha.
,,Je to iba môj starý známi nič iné" zaklame Tessa.
,,Neverím, že si s ním nič nemala, pretože sama vieš, že pretekať vie ty ho tam nechceš s nejakého dôvodu" zamyslene skonštatuje Eric.
,,Je to nezodpovedný idiot, ktorý ťa môže kedykoľvek podraziť!!" Tessa vie, že to by Cameron nikdy neurobil, ale hnev v nej už vybuchol, vie že táto veta mala patriť jemu ale čo sa už dá robiť.
***
,,Nazdar, šéfka" Cameron s úsmevom vystúpi z jeho nádherného, nádherného BMW m6.
,,Poď za mnou, Eric s tebou ešte chce hovoriť " odmerane odpovie Tessa a začne kráčať smerom do garáže.
,,Neboj ona je taká ku každému, zvikneš si" povzbudzujúco sa na neho usmeje jeden z chalanov v garáži. Cameronovi to príde smiešne, keďže ju pozná oveľa lepšie ako ktokoľvek iný na svete. Ale na druhú stranu práve on môže za to, že Tessa je teraz taká aká je.
,,Tam, potom príď za mnou" Tessa ukáže na dvere kde je Ericova kancelária. Cameron zaklope na dvere a vstúpi dnu. Erik ukáže na stoličku, ktorá stojí oproti obrovskému stolu z masívneho dreva.
,,Musíme doriešiť nejaké formality" oznámi Eric a začne vyťahovať papiere.
,,Tak a ešte mám jednu vec" Eric odloží všetky papiere, postaví sa, obíde stôl a oprie sa oň spredu. Cameron pochopí, že toto už nie sú formality.
,,Neviem čo máš s Tessou ale upozorňujem ťa, že sa viem postarať o tvoje vyparenie bez toho aby to niekto riešil. Takže nie že ťa niečo napadne" dosť drsným a uveriteľným hlasom prehovorí Eric. Cameronovi sa zasekne hlas v hrdle a nevie čo má povedať. Samozrejme, že Ericovi uveril, keďže počul o ňom všelijaké veci.
,,Neboj sa" prehovorí Cameron tak, aby nebolo počuť jeho strach.
,,Ja sa nemám čoho" usmeje sa Eric a pozrie sa na dvere, čím naznačí Cameronovi aby vypadol. Rozhodený Cameron sa hneď vyberie za Tessou. Keď je ten človek schopný zabiť človeka, môže urobiť všeličo. Cameron sa začne báť, ale nie o seba, ale o Tessu.
,,Tak čo treba šéfka?" sadne si na gauč vedľa auta, pod ktorým Tessa leží a snaží sa prísť na chybu. Cameron sa pokúša tváriť, že je v pohode.
,,Tak po prvé budeš ma volať Tessa a nie šéfka" ozve sa spod auta.
,,A po druhé?" trúfalo sa opýta Cameron.
,,Skontroluj brzdy" oznámi nezaujato a ďalej pokračuje v práci. Tessa sa pokúša tváriť, že jej Cameronova prítomnosť vôbec neprekáža a dúfa, že ho to odradí, keďže netúži po ničom inom.
,,Fajn" Cameron sa postaví a ide k brzdám. Je trochu šokovaný z Tessinej ľahostajnosti. Síce sa snaží tváriť, že je stále arogantný playboy, aj keď pri Tesse to ide iba veľmi ťažko.
***
,,Tak ako Cameron?" nenápadne načne tému Eric pri večeri s Tessu.
,,V pohode, čo by s ním malo byť?" dosť drzo odpovie Tessa, ešte stále neodpustila Ericovi to, že vzal Camerona.
,,Zlatko..." vzdychne si Eric a natiahne ruku k Tessinej. Počká, kým sa mu Tessa pozrie do očí.
,,Je to skvelý pretekár, bola to dobrá investícia" povie prehnane jemne, čo sa až Tesse zdá divné. V Ericovi vidí úprimnosť a to ju prekvapí najviac.
,,Prepáč, že som ho zobral, aj keď si bola proti" Eric Tesse hladká prstom chrbát dlane.
,,To je v pohode ja sa len musím zmieriť s tým, že je zase v mojom živote" aj Tessa úprimne odpovie, nahne sa a dá Ericovi letmú pusu. Erica to naozaj poteší nerád sa háda.
❤❤❤
Viem že to strašne dlho trvalo ale je to tu 😍💓❤
I❤YOU
YOU ARE READING
Starí Známi
RomancePrešli dva roky a každý z nich si našiel vlastný život. Ale stále nezabudli v každom z nich zostala rana, ktorá sa nedá len tak zahojiť. Čo ak sa znova stratnú? A budú musieť čeliť ich pocitom? Dokážu spolu vychádzať? Pokračovanie príbehu: Slovo lá...