Epilóg

5.6K 413 197
                                    

Ráno, keď sa Tessa zobudila, po Cameronovi ostal už len list:

Dobré ránko princezná...

Nie je ten osud nespravodlivý? Len sme sa znova dali dokopy a on nás chce znova na dlhú dobu rozdeliť. Za dva dlhé roky sa naše city nezmenili. Milujem ťa stále rovnako, možno ešte viac ako už dávno na tej skale. Verím, že sa tie city nezmenia ani za ten čas, čo si budem odsedávať vraždu. Dúfam, že mi trest skrátia za sebaobranu a uvidíme sa skôr.

Píšem list, pretože keby som ťa teraz zobudil asi by si ma nepustila. Vyzeráš tak pokojne, že sa mi až nechce odísť. Chcel by som si ľahnúť späť k tebe a objímať ťa už naveky. Ale mysli na to, že vždy, keď ti zachýbam a budeš ma chcieť mať pri sebe spomeň si, že každú jednu noc zaspávam s myšlienkami na teba. Už dva roky som sa pokúšal toho zbaviť, ale to nejde. Je to silnejšie ako ja. Nech som aj milión kilometrov od teba, mysľou a celým mojím bytím som s tebou.

Neplač, nedovoľ viac svetu vidieť tvoje slzy, pretože si ich nezaslúži, a ani ja, takže utri slzy a usmievaj sa.

Princezná, prosím neprestávaj sa usmievať. Pretože svet si zaslúži tvoj úsmev. A ty si konečne zaslúžiš byť šťastná. Ale moc sa neusmievaj na ostatných chlapov, aby si si náhodou neuvedomila, že máš na niečo oveľa lepšie ako som ja. Týmto ťa samozrejme nechcem obmedzovať, pretože nemôžem chcieť aby si sedela doma a čakala na mňa, a ani to nechcem.

Nemusím ti písať, že si máš dať na seba pozor, pretože si tá najsilnejšia žena na svete, ktorá sa vie o seba postarať. Nech sa deje čokoľvek buď silná a bojuj ďalej.

A ešte jedna posledná vec. Si žena, ktorá mi ukázala smer a chcem ťa mať po mojom boku do konca svetov. Preto ma napáda len jedna otázka: VEZMEŠ SI MA? Máš na odpoveď dosť času, ale hneď ako ma prepustia si prídem po odpoveď. A ver tomu, že ak bude kladná, už nikdy nebudeš sama.

A princezná... Ľúbim ťa... viac, ako všetko na svete...

PS: keď zavoláš na to číslo v pravom hornom rohu dovoláš sa bráškovi, pozdrav odo mňa Thomasa.

***

MOJE KECI NA ZÁVER/POKRAČOVANIE

Ja neverím, že je koniec. Tento príbeh som písala tak dlho, že Cameron a Tessa si v mojom našli osobitné miesto. A neskutočne mi budú chýbať, a nie len oni ale aj vy. Vy všetci, kvôli ktorým som sa dostala až sem. Pretože to nie je moja zásluha ale vaša. To vy ste tie kapitoly čítali, votovali a komentovali. Pri komentároch som neraz vypustila slzičku pretože ste všetci úžasní. A som vám vďačná za každý jeden vote, komentár, pozretie. To je to čo ma nakopávalo písať ďalej, pretože som vedela, že vás to baví, a chcete to čítať. Pevne verím, že ma neopustíte a pozriete sa aj na moje ostatné príbehy.

Osobne by som chcela poďakovať:
nattallies za opravovanie príbehov

POKRAČOVANIE:

Nie som ešte definitívne rozhodnutá ale s najväčšou pravdepodobnosťou bude. Ale až niekedy za pol roka. Poprosím vyjadrite sa, či pokračovanie vôbec chcete, aby som vedela na čom som.

Takže ešte raz jedno veľké ĎAKUJEM
Poprosím o názor do komentára, alebo mi môžte napísať aj súkromnú správu

Starí ZnámiWhere stories live. Discover now