21.kapitola

3.6K 288 17
                                    

Tessa

Ďalšie dni na trajekte boli super, aj keď väčšinou sme boli v aute a prekvapivo sa rozprávali, občas sme si z niekoho aj vystrelili. Akoby sa medzi nami nič nezmenilo. Už teraz viem, že mi to bude chýbať.

,,Máme posledný deň, mali by sme niečo vyviesť," otočí sa ku mne. Sedíme v aute a dnes by sme mali vystupovať z trajektu.

,,No, čo zas napadlo tvoju úžasnú fantáziu," trochu so strachom sa opýtam, pretože neviem kde ten chalan na to chodí, ale tie jeho nápady stoja za to.

,,Videl som tu obchod so skejtami," usmeje sa od ucha k uchu a čaká na moju reakciu.

,,Chceš sa voziť po lodi?" opýtam sa nechápavo, na lodi je veľa ľudí takže presne viem, čo chce.

,,Bude to super!" stále prikyvuje a neprestáva sa usmievať.

,,Ale prosím ťa, na skate som nestála dva roky, už to ani nebudem vedieť," nesúhlasne pokrútim hlavou.

,,Ale prestaň, skatovanie sa nedá zabudnúť, tak vystupuj ideme urobiť rozruch a daj si kapucňu," usmeje sa a vystúpi. Ani sa netočí a kráča ďalej. Musím uznať, že to nie je najhorší nápad.

,,Nemali by sme na seba upútavať pozornosť," dobehnem ho. Naozaj nepotrebujeme, aby nás zabasli.

,,Neboj sa ty nič, dáme si kapucne, nahneváme pár sbskárov a potom sa schováme do auta, ktoré je prikryté plachtou. A k tomu za dve hodiny vystupujeme a dosť pochybujem, že v Európe po mne pátraju, veď nie som sériový vrah," vysvetľuje, až pokým sa nedostaneme k obchodu so skejtami.

,,Fajn, ale ak sa niečo poserie zabijem ťa," usmejem sa a vkročím do obchodu.

Naozaj je pravda, že skejtovanie sa nedá len tak zabudnúť. Ideme po hlavnej palube a využívame všetky výbežky na skákanie.

,,Hneď stojte!" sbskár na seba nenechá dlho čakať a snaží sa nás dobehnúť, čo sa mu vôbec nedarí. Všimnem si pár uznanlivých pohľadov pri skákaní, ale aj zhrozených. Ľudia odskakujú z cesty, aby neskončili náhodou na zemi. Po tak dlhom čase si jazdu neskutočne užívam a pravdepodobne sa znova usmievam ako debil. Nemôžem sa vynadívať na Camerona, ktorý ide kúsok predo mnou. Vtedy bol síce veľmi dobrý, ale teraz je úžasný.

Dostaneme sa k schodom a Cameron to zjazdí po zábradlí. Ja ostanem len stáť s otvorenými ústami.

,,To si pred dvomi rokmi nevedel," poviem si sama pre seba. Prestanem čumieť na zábradlie a rýchlo zutekám schody dole, aby nás nedobehol policajt skôr ako nastúpime do auta.

Rýchlo skočíme do auta a obaja sa začneme smiať.

,,Toto sa podarilo," zasmeje sa a oprie sa o operadlo.

,,To áno. Videla som, že si dosť skejtoval," začnem ho vypočúvať.

,,V skejtovaní som utápal svoj žiaľ za tebou," položil si ruku na srdce a nahodil pohľad umelca, ktorý práve podal životný výkon.

,,Hotový Rómeo," s úsmevom pretočím oči.

,,Pri skejtovaní mi zo seba nebolo až tak zle a dokázal som rozmýšľať nad mojím životom," tento raz prehovorí úprimne.

,,Tak to by som sa aj ja mala vrátiť ku skejtu," uchechtnem sa. V poslednom čase je mi zo seba naozaj zle a ani neviem akým smerom sa môj život uberá. S Ericom som z donútenia, rodinu som nevidela dva roky a práve vedľa mňa sedí muž, ktorý už druhýkrát obracia môj život hore nohami a ja s tým nerobím nič. Krása.

♥♥♥

Taká kratšia ale chcem sa vám poďakovať za krásne voty a komenty, ktoré si asi ani nezaslúžim

Tento týždeň sa príbeh dostal na 5. miesto v Romance ĎAKUJEM♥♥♥

Starí ZnámiOù les histoires vivent. Découvrez maintenant