Pohľad 3. osoby
Prebratie výhry prebehlo v pohode. Tessa v ruke prekladá telefón a čaká na telefonát od Erica aby mu potvrdila, že sa vracajú do hotela.
Ani Cameron nie je kľudný. Jedna komplikácia ho môže stáť život.
Cameron sa hneď zaradí na cestu k bytu. Snaží sa obchádzať všetky hlavné cesty a podľa policajnej vysielačky sa vyhýba policajtom.
,,Už sme na ceste do hotela," zaklame Tessa do telefónu.
,,To som veľmi rád, čakám vás," odpovie Eric a zruší.
,,Nič netuší," oznámi Tessa Cameronovi a má pocit, že to víde. Cameron sa čo najrýchlejšie dostane do bytu a celý čas kontroloval cestu, či ich nik nesľeduje.
,,Dokázali sme to!" nadšene vykríkne Tessa, keď zaparkujú a úspešne sa za nimi zatvorí garáž.
,,No poď, ukážem ti to tu," ešte stále nechápe, čo sa to tu deje.
,,Môžme tu byť len chvíľu, kým Eric nepríde na to kde sme, takže zajtra sa niekam presunieme," hovorí, kým sa presúvajú z garáže do bytu.
,,Je to tu pekné a poriadne drahé," otočí sa Tessa s úsmevom, keď Cameron už kráča niekam do útrob bytu, aby si zložil veci.
,,Myslíš, že nám desať miliónov na nový začiatok bude stačiť?" Tessa stojí pri otvorenom kufríku s úsmevom cez celú tvár.
,,Myslím, že bohate," Cameron sa k nej zo zadu priblíži a objíme ju okolo pása. Perami zaútočí na jej krk, kde jej zanechá horúce božteky, plné lásky. Zakloní hlavu, aby mu uľahčila prístup a pomaly sa otočí. Rukami zablúdi do Cameronovích vlasov. Ten sa presunie k jej perám a z jemných bozkov sa stávajú dravé a vášnivé. Každým jedným bozkom si dávajú najavo ako si cez tie dva roky chýbali. Cameron jednou rukou zhodí kufrík plný peňazí a Tessu vyloží na stôl.
,,Počkaj!" zasmeje sa Tessa do bozku a jemne sa od Camerona odtiahne.
,,Ja teraz pôjdem do sprchy a ty nachystáš nejakú večeru," usmeje sa a chystá sa zoskočiť zo stola, ale Cameron ju zastaví vlasným telom.
,,A čo keby sme išli do tej sprchy spolu a večeru urobíme potom?" opýta sa a venuje sa jej krku, kde zanecháva krásnu stopu lásky.
,,Nie, urobíme to po mojom a podľa toho aká bude tá večera dobrá, sa rozhodnem čo bude po nej," žmurkne na neho, pobozká ho na líce a krútiac zadkom odchádza.
,,Si krutá!" zakričí za ňou ale úsmev z pier mu nezchádza.
Nakráča do kuchyne, aby našiel niečo z čoho vykúzli večeru. Na kredenci sú suroviny na jeho špecialitu. Lososa a k tomu papierik s ručne napísaným nápisom: losos zaberie vždy, pamätáš?
Musí sa zasmiať, keď si spomenie, ako svojmu bratovi vysvetľoval ako Tesse navaril a potom aspoň chvíľu vynechala jej poznámky a drzé rečičky. Aj keď pravda je, že ona bola celý deň zlatá. Samozrejme v rámci jej možností. (Myslí Tessine narodeniny)
Tak ako teraz, sa ešte pri varení nikdy nesnažil.
,,Vyzerá to úžasne," vrátila sa Tessa a oprela sa o zárubňu dverí. Na sebe mala len Cameronove tričko a keď hovorím len, tak myslím naozaj len. Siahalo jej do pólky stehien, takže zakrývalo všetko a zároveň nič.
Cameron si ju premeral pohľadom a prerívane sa nadýchol.
,,Takto chceš večerať?" zachrapce a nemôže odtrhnúť pohľad od jej tela.
STAI LEGGENDO
Starí Známi
Storie d'amorePrešli dva roky a každý z nich si našiel vlastný život. Ale stále nezabudli v každom z nich zostala rana, ktorá sa nedá len tak zahojiť. Čo ak sa znova stratnú? A budú musieť čeliť ich pocitom? Dokážu spolu vychádzať? Pokračovanie príbehu: Slovo lá...