9.kapitola

4.6K 353 58
                                    

Tessa

Nemala som sa s ním ani rozprávať. Mala som ho pozvať iba na jeden prekliaty pohárik. Ale nie ja sa tam s ním dobre, že neopijem a teraz stojím o polnoci pred Ericovim bytom. Pravdepodobne ma zabije, keďže som nepochopila jeho vyhrážku. A určite ho nepresvedčím, že sme doteraz pretekali. A keď na mne uvidí, že som pila to už rovno môžem zavolať Ashtonovi, nech mi vykope hrob.

Musím sa prestať ľutovať. Je pravda, že sa ho bojím, ale ja to zvládnem. Poviem, že som stretla spolužiačky zo strednej. Ale to mi asi neuverí, keďže odkedy sme sa spoznali som nikdy nebola von s nikým z mojej minulosti.

Opatrne otvorím dvere a potichu nakuknem dnu. Prešmyknem sa dnu a snažím sa dostať do kúpelne, ale stopne ma hlas televízora z obývačky. Už sa len modliť, že zaspal pri telke.

,,Kde si doteraz bola?" začula som nahnevaný hlas z obývačky. Poriadne nahnevaný hlas.

,,A prečo mi nedvíhaš ten skurvený telefón!" zasvieti a ja si všimnem zaťatú sánku a fľašku alkoholu na stole. Neodvážim sa na neho ani pozrieť.

,,Kurva pýtam sa dačo!! Kde si s ním bola!" zacítim ostrú bolesť na líci a letím k zemi. Stihnem sa zachytiť o skrinku za mnou a postavím sa späť na nohy. V jeho tvári nie je ani náznak ľútosti.

,,Chcem rozchod" sebavedome prehovorím, čím prekvapím aj samú seba. Prekvapene na mňa pozrie.

,,Ale ja nie" usmeje sa a chystá sa na odchod, keď ho zachytím a otočím k sebe.

,,Ale ja už nevládzem hrať ako ťa ľúbim chápeš!!" skríknem čomu dopomôže aj množstvo alkoholu v mojej krvi. Hneď ako dopoviem na druhé líce mi priletí ďalšia facka.

,,Toto si povedala poslednýkrát rozumela si ma?"povie mi tak chladným pohľadom, že ma až zamrazí a slová sa mi zaseknú v hrdle.

,,Motiváciou, by ti mohla byť tvoja rodina, o ktorej si mi povedala, že ju nemáš...a hlavne tvoj malý brat. Mám pocit, že sa volá Thomas" na oko sa zamyslí. Ako o nich vie?

Thomas. Môj malý braček sa volá Thomas.

,,Vidíme sa zajtra láska" pošepká mi do ucha a odíde do spálne. Zveziem sa dolu po stene a po lícach mi začnú stekať trblietavé kvapôčky. Nesmie im ublížiť.

Keď som odišla došlo mi veľmi veľa vecí. Keď otec nechal mamu bola som na otca nahnevaná. Ich vzťah bol už dávno zničený. Necítili k sebe to čo pred tým. Aspoň otec nie. A ja namiesto toho aby som mame pomohla, som jej robila problémy. Potrebovala som pozornosť. Chcela som aby si ma mama všimla, že som tu.

Nemala som dôvod sa na otca hnevať. Mňa vlastne neopustil. Po rozvode s mamou, mi stále volal, písal a chodil ma pozerať, len ja som ho stále posielala preč. Až to vzdal. Ja si za to všetko vlastne môžem sama. Za to, že som stratila rodinu.

A teraz sa nemám na koho obrátiť...vlastne, stále tu niečo je...

❤❤❤

Strašne moc vám ďakujem všetkým čo ste tu 💜❤a ešte ste ma neopustili, aj keď tak pomaly chodia kapitoly 😌dúfam že užívate prázdniny 😍😍😍😍

Starí ZnámiWhere stories live. Discover now