Cameron
Najkrajšie zobudenie na svete. Keď váš telefón vyzváňa ako šialený.
,,Nazdar bro" začujem z telefónu Lukov šťastný hlas.
,,Ja spím, vieš koľko je hodín" zakňučím. Dnes konečne deň kedy sa môžem vyspať. Keďže včera po mojom príchode som mal v hlave zas len jedného človeka.
,,Práve nastupujem do auta a idem na tie tvoje preteky" táto veta ma zobudí ako vedro ľadovej vody.
,,NIE!!" skríknem bez rozmýšľania a začnem hľadať výhovorky. Nesmie zistiť, že Tessa je moja šéfka, veď by ho zabila.
,,Prečo?" nechápavo sa opýta. Fajn, idem na to.
,,A načo veď sú to len také malé, bezvýznamné preteky." poviem prvú blbosť čo ma napadne.
,,Sú to jedny z najväčších ilegálnych pretekov v okrese" povie fakt. Tak toto nevyšlo aj debil vie, že tieto preteky sú udalosť roka.
,,No veď práve a počul som, že sa o tom dozvedeli policajti, takže bude lepšie keď tam nebudeš." poviem prvú sprostosť čo ma napadne. Dúfam že mi uverí. Určite už policajti o tom vedia ale nik to nerieši.
,,Tak fajn, neprídem ale cez víkend ideme piť je ti to jasné?"zasmeje sa, čo ma vážne poteší, aj keď v jeho hlase počuť, že mi moc neverí.
,,Fajn cez víkend som celý tvoj" zložím a vydýchnem si.
Dnes sa musím umiestniť čo najvyššie. Najlepšie by bolo keby som ich vyhral, keďže nechcem aby ma Eric hneď vyhodil. Som celkom dosť zvedavý na Tessu. Dúfam, že sa jej ten idiot znova nedotkol.
***
Prídem do dielne, a tam ma už čaká Eric s prísnym pohľadom. Takže mám asi problém. Obaja vkročíme do obrovskej kancelárie. Na to, že legálne vlastní len autodielňu, tak má naozaj luxusnú kanceláriu.
,,Musíme si medzi sebou vysvetliť pár vecí" sadne si do kresla a ukáže na stoličku oproti nemu. Tak preteky asi riešiť nejdeme.
,,Asi si nepochopil ale vo svete to chodí takto, keď niekomu niečo patrí, tak by sa o to nemali ostatný zaujímať" oprie sa na stoličke a tvári sa, akoby bol nad vecou.
,,Neviem o čom hovoríš" zatvárim sa nechápavo, aj keď viem, že myslí Tessu. Takže ju asi včera videl a myslím, že bol poriadne nahnevaný. No kto by nebol, veď bola preč so svojim bývalým a vrátila sa dosť neskoro a k tomu s alkoholom v krvi.
,,Dobre vieš o čom hovorím..." povie tvrdým hlasom. Cítim sa, ako na policajnej stanici. Lenže tu si musím dať väčší pozor na jazyk, keďže to za mňa schytá Tessa, a preto si vyberiem cestu mlčania a počkám čo z neho vypadne ako ďalšie.
,,Hovorím o mojej priateľke. Viem presne, čo medzi vami už dávno bolo... ale to je už dávno preč. Teraz je len a len moja" zabolí, keď to počujem z jeho úst. Hovorí o nej ako o tovare, ktorý si pohadzujeme. Preboha, veď to je žena, krehká bytosť. Aj keď u Tessy je krehkosť cudzí pojem, viem že by sa jej to nepáčilo. Aspoň mojej Tesse nie, mojej Tesse s ktorou som sa po nociach vozil na aute, počúvali sme hudbu a rozprávali sme sa do noci. Tak strašne mi to chýba.
,,Inak čo? Zas ju zbiješ?!" trúfalo odvrknem. Eric sa pokúsi udržať si neutrálny výraz, ale na malú sekundu spozorujem zaťatú sánku. Bod pre mňa.
,,Teraz ma pozorne počúvaj...Ešte raz k nej prejavíš iný vzťah, ako pracovný a zabijem ťa" povie pohľadom, z ktorého sála autorita a nenápadne ma ani pochybovať o tom či to myslí vážne.
,,Alebo zabijem ju" tentoraz prehovorí, akoby hovoril o počasí. Krv v žilách mi stuhne a päste musím zaťať, tak silno až ma to bolí. Hlavne nesmiem urobiť nič, čo by mohlo ublížiť Tesse.
,,Alebo jej mamu, otca, brata alebo toho Luka?" pokračuje ďalej a ja som prekvapený ako dobre je informovaný. Mám neuveriteľnú chuť mu rozmlátiť ksicht ale viem, že tým by som si podpísal papier smrti.
,,Neopováž sa ich dotknúť" precedím pomedzi zuby a snažím sa ukľudniť môj zrýchlený dych a tlkot srdca.
,,Tak mi to zakáž" povie pobavene a ja to už nezvládam. Moja výbušná povaha nejde len tak zaprieť. Ten chlap je psychopat. Musím sa vážne porozprávať s Tessou.
YOU ARE READING
Starí Známi
RomancePrešli dva roky a každý z nich si našiel vlastný život. Ale stále nezabudli v každom z nich zostala rana, ktorá sa nedá len tak zahojiť. Čo ak sa znova stratnú? A budú musieť čeliť ich pocitom? Dokážu spolu vychádzať? Pokračovanie príbehu: Slovo lá...