Tessa
,,Prechádzame cez New York, tam bude veľa policajtov, čo tak rozruch urobiť tam?" navrhne. Chcem aby to bolo tam? Určite prídu na to kto v tom aute sedel a moja rodina zistí, že som bola v meste. Nie je lepšie tadiaľ len prejsť?
,,Áno urobíme to tam" bude to taká bodka za starým životom. Verím že bolo dobré rozhodnutie uzavrieť s Cameronom prímerie. Pri Cameronovej rýchlosti sme v New Yorku za chvíľu. Ešte raz sa na mňa pozrie a ja s úsmevom prikývnem. Plyn stlačí na podlahu a kľučkuje medzi autá. Som nútená sa prichytiť, keďže pás to už nezvláda. Ideme rýchlo, veľmi rýchlo. Kľučkujeme v troch pruhoch.
,,Vidíš ten kamión?!" skríknem, keďže sa plnou rýchlosťou rútime na kamión. Cameron v poslednej chvíli presunie auto do pruhu vedľa a začne sa smiať.
,,Ten kamión?" zatiahne so smiechom a musím sa usmiať aj ja. Za nami začujem prvé sirény. Sledovať Camerona, ako šoféruje je úžasné. Úsmev na perách a iskričky v očiach. Vyzerá tak uvoľnene, akoby práve po nás nešla celá New Yorská polícia, akoby sme neporušovali všetky pravidlá, ktoré sa pri šoférovaní majú dodržiavať. Proste je kľudný. Z každej strany prichádzajú policajné autá, keďže sa tvoria hromadné nehody. Začujem aj helikoptéru, ktorá sa nad nami zjavila. To bude slávy.
,,Aj pred nami sú policajti, ako to obídeš?" začnem hľadať únikovú cestu ale žiadnu nevidím. Cítim sa ako v GTA V, keď máš tri hviezdičky a idú po tebe z každej strany. Ale na mojich perách je usadený úsmev. Prvýkrát po veľmi dlhej dobe som šťastná a naozaj sa úprimne usmievam. Tento výlet si užijem a poriadne. Som neskutočne šťastná, že môžem byť súčasťou najväčších ilegálnych pretekov. A viem, že Cameron to vyhrá. Má na to a verím mu.
,,Tu je vchod do podzemných garáží!" skríknem keď zbadám vchod do garáží. Viem, že východ je na druhej strane budovy. Cameron to stočí na ručnej a rútime sa garážou plnou áut. Moje ruky sa snažia čo najrýchlejšie niečoho zachytiť, keďže pás to znova nezvláda. Auto priam vyletí z garáže a pokúša sa napojiť na cestu, ktorá vedie k lesu.
,,To. Bolo. Dokonalé!! My sme to prežili!! Ty si úžasný! My sme úžasní!" začne zo mňa kričať adrenalín. Cameron sa na tom zasmeje a zaparkuje auto, až teraz si uvedomím, že sme blízko od nášho miesta. Čo ma ukľudní a spýtavo sa na neho pozriem.
,,Ešte nie" záporne pokrúti hlavou, akoby mi čítal myšlienky. A má pravdu. Ešte nie je čas tam ísť spolu. Ani jeden na to ešte nie sme pripravený. Je to síce len miesto, jedna sprostá skala s dokonalým výhľadom, ale pre nás znamená všetko. Tým spomienkam ešte nie sme pripravení vzdorovať spoločne.
,,Ten úsmev mi chýbal" prehovorí po chvíli. Zamyslene sa na mňa pozerá a študuje moju tvár.
,,Aj mne" smutne sa na neho usmejem. Má pravdu, tak neuveriteľne dlho som sa tak úprimne neusmiala.
Jeho pohľad preskočí do mojich očí a vidím v nich prekvapenie a otázku.
,,Si hladný? Kúpila som niečo na raňajky" rýchlo sa pokúsim zmeniť tému. A nahnem sa dozadu, kde je pizza. Vedela som, že bude meškať, tak som skočila do pizzerie.
,,Mňaaam" pokúsi sa to zahrať so mnou. Asi chápe, že sa o tom nechcem baviť.
,,V New Yorských uliciach sú obrovské dopravné havárie, za čo môže mustang s tmavo sivou metalízou, ktorý porušil asi všetky dopravné priestupky. Policajtom sa mustang nepodarilo zastaviť a ušiel. Šoférom bol podľa dopravných kamier Cameron Baker, syn známeho podnikateľa, ktorý má na svedomí pár priestupkov z vysokej rýchlosti a vandalizmu. Spolujazdkyňa je neznáma. Vieme len, že je to beloška blondína. Obaja sú hľadaní, ak niekde zahliadnete vozidlo, alebo hľadaných, polícia prosí o pomoc" zaznie z rádia. Začnú opisovať výzor a my dvaja sa na tom maximálne začneme smiať.
,,Aha, kto mi volá?" Cameron strčí predo mňa telefón. Kde svieti Luke.
,,Nazdar bro" zdvihne Cameron s kľudným hlasom a dá reproduktor.
,,Čo kurva robíš?!!" skríkne do telefónu.
,,Omrzela ťa sloboda!! Ak chceš môžem ťa zavrieť do nejakej kôlničky a tam ti budem nosiť jedlo a budeme to hrať na väzenie. Ak si zmenil orientáciu a potrebuješ, aby ti v sprche niekto natrhol ritný sval, aj na to ti niekoho zoženiem!!" snažím sa smiať potichu, aby nepočul že som tu.
,,Kľud bro, išlo o prihlášku na preteky" zasmeje sa Cameron. Luke sa stále nezmenil, stále je to on.
,,A čo tá blondínka vedľa teba?" tento raz sa už zasmeje, akoby z neho zrazu opadol strach o kamaráta.
***
Názor?♥♥
Tento príbeh dosial 10 miesto v Romance ďakujem krásne 🙏😻♥
KAMU SEDANG MEMBACA
Starí Známi
RomansaPrešli dva roky a každý z nich si našiel vlastný život. Ale stále nezabudli v každom z nich zostala rana, ktorá sa nedá len tak zahojiť. Čo ak sa znova stratnú? A budú musieť čeliť ich pocitom? Dokážu spolu vychádzať? Pokračovanie príbehu: Slovo lá...