Cameron
Mobil hodila celou silou na zem a začala trieskať na dvere a kričať, aby nás pustili. Ničomu som nechápal.
,,Tessa, čo sa deje?" pokúsim sa k nej priblížiť.
,,Daj mi pokoj!!" skríkne nahnevane a naďalej trieska na dvere. Chytím ju okolo pása odtiahnem ju odtiaľ.
,,Počuješ!" skríkne znova.
,,Princezná..." pokúsim sa ju jemne osloviť.
,,Nikdy! Viac! Mi! Nehovor! Princezná!" vymotá sa mi spomedzi rúk a posotí ma dozadu. Jej oči ma prebodnú a nahnevane na mňa pozerá. Nespoznávam ju. Od toho telefonátu je ako vymenená.
,,Prosím ukľudni sa..." priblížim sa.
,,Ja sa mám ukľudniť?!" zvrieskne a ustúpi o krok dozadu.
,,Všetko si zničil! To ty! Ty môžeš za to, aká som! Ty si zo mňa urobil to, čo som teraz!" hodí o zem sklenenú vázu, ktorá sa rozbije. Mne začína dochádzať, že prichádza hádka, ktorá mala prísť už dávno.
,,Sľúbil si mi, že mi nikdy neublížiš! Ale ublížil si mi zo všetkých najviac!" Tesse stečie po líci prvá slza a vo mne sa niečo zlomí.
,,Ja..." pokúsim sa nájsť slová na moju obranu. Aj keď viem, že žiadne nie sú.
,,No tak! Povedz niečo! To som ti nestála ani o jednú posratú výhovorku?!" Tessa sa láme. Z očí sa jej spúšťajú slzy a aj ona padá k zemi. Rýchlo k nej pribehnem a zachytím ju do náručia.
,,Ja už nevládzem," šepne mi do hrude.
,,Pššš...." pokúšam sa ju utešiť.
,,Nikdy som ťa neprestal ľúbiť," pobozkám ju na čelo.
,,Najhoršie na tom všetkom je, že ani ja teba," šepne a ja neviem, či sa mám tešiť alebo plakať. Leží v mojom náručí, zlomená viac ako som ju kedy videl. Pevne ju držím a húpem sa s ňou dopredu a dozadu. Mlčal som, nebolo čo hovoriť. Mala pravdu. Všetko, čo povedala bola pravda.
Pohľad 3. osoby
V neveľkej miestnosti sa ozývali vzlyky. Cameronovi to lámalo srdce, ale niekde v hĺbke duše cítil, že to nie je len tým. Vedel, že Tessa nevládze, ale nie fyzicky ale psychicky. V hlave má taký bordel, že nevie, čo skôr, ale niečo vie. Stále si viac a viac začína uvedomovať, aká bola chyba opustiť New York. Čo všetko by dala za to, aby mohla teraz s Cameronom odísť a nikdy viac sa nevrátiť.
Tak tam ležia ešte veľmi dlho, až začujú hlasy spoza dverí. Tessa sa rýchlo postaví a odstúpi od Camerona. Nebolo by najlepšie keby ich tak našiel Erik.
Spomínaný rozrazí dvere a aj s dvoma gorilami vkročia do miestnosti. Tessa stojí v opačnom rohu ako Cameron a obaja čakajú čo sa bude diať.
,,Nie je to v dobrej kvalite, ale myslím si, že to svoj účel splní," začne hľadať niečo v telefóne, ktorý hodí na stôl. Obaja sa jemne nahnú, tak aby videli na fotku. Je na nej Tessina mama. Leží na zemi a jej telo je celé doráňané. Cameron strelí pohľadom na Erica, ktorý sa usmieva a potom hneď na Tessu, ktorej oči sú zapichnuté na fotke.
,,Ty psychopat!" Tessa skríkne a vrhne sa na neho a začne ho udierať, no Eric je samozrejme silnejší a o pár sekúnd jej útle telo, visí priklincované k stene a Ericova ruka je silno obtočená okolo jej krku. Cameron sa jej hneď rozbehne na pomoc, no zastavia ho dva páry rúk.
,,Podobne sa mi pozeralo na fotky, ktoré mi poslal môj človek z trajektu," šepne jej.
,,Pusti ju! Všetko je moja vina!" Cameron sa pokúša oslobodiť, ale vidieť, že gorily to nerobia prvý raz.
,,Teraz ťa moji chlapi pustia, ale ak sa ku mne priblížiš schytá to ona," hneď ako to dopovie, Camerona gorily pustia. Tesse dochádza kyslík a pokúša sa povoliť Ericovu ruku.
,,Zadusíš ju!" skríkne Cameron a Eric až vtedy povolí stisk a Tessa padá k zemi a lapá po dychu.
,,Neuveríš, na čo som nedávno prišiel," Eric otočí svoju pozornosť ku Cameronovi, ktorý pohľadom sleduje Tessu, ktorá sa drží za krk a snaží sa to ešte stále rozdýchať.
,,To ma naozaj zaujíma, na čo mohol prísť taký zmrd ako ty," povie s rukami zovretými v päsť. Hnev mu koluje v žilách a jediné po čom túži je ho zmlátiť tak, že by ho už ani vlastná mater nespoznala.
,,Máme spoločného známeho, alebo mali sme," zasmeje sa a Cameron nemá ani poňatia o čom hovorí.
,,Duke Baker" po tomto mene si Eric získa celú Cameronovu pozornosť a nie len jeho, ešte aj Tesse, ktorej sa podarilo posadiť a oprieť o stenu vystrelí hlava hore.
,,Odkiaľ ho poznáš?" zachveje sa mu hlas. Nikdy o bratovi nehovorí. Jediná osoba ktorej o ňom povedal je Tessa.
,,Dajme tomu, že som mu tak trocha dopomohol na druhý svet," arogantne sa usmeje. Cameron vtedy stratil všetky zábrany a poriadne mu vrazil. Eric sa zatackal a spustil hurónsky smiech. Než sa Cameron stihol len druhýkrát zahnať, znova bol spútaný Ericovimi gorilami.
,,Vieš, nechcel som biť Tessu bez dôvodu no teraz si mi ho dal," usmeje sa Eric a priblíži sa k Tesse, ktorá sa hneď stavia na nohy a pokúša sa brániť. No, keď zbadá tú iskru v Ericovích očiach vie, že teraz jej ublíži a nebude mať zľutovanie.
Cameron sa pokúša dostať z pevného zovretia, ale nedarí sa mu to. Nechce a nemôže nechať trpieť Tessu kvôli sebe.
,,Tvoj brat odo mňa bral drogy, ale stal sa neplatičom a tak som mu do jednej dávky primiešal niečo naviac," povie a už stojí priamo pred Tessou. Prvá rana do sánky, druhá do brucha, tretia do spánku a Tessa už leží schúlená na zemi.
,,Hneď ju posti!! Počuješ!!" Cameron sa myká a kričí, aj jemu sa ujde pár poriadnych úderov od Ericových goríl.
Tá bezmocnosť ho zabíjala. Len sa pozeral, nemohol urobiť nič, trpela kvôli nemu. Sľúbil sám sebe, že ju ochráni, a teraz sa pozerá ako ju mláti psychopat, ktorého to náramne teší. Cítil ako jeho oči opustilo pár sĺz. Po pár minútach sa prestal aj snažiť k nej dostať. Jeho telo nevládalo psychicky ani fyzicky. Cítil sa byť na úplnom dne. Zlyhal na plnej čiare.
Z očí sa jej rinuli slzy, a po celom tele cítila bolesť. Už ani nevedela kde ju udiera, chcela aby udrel tak, aby sa už neprebrala. Chcela mať konečne pokoj. Než zavrela oči ešte raz pohľadom zakopla o Camerona. V jeho očiach videla slzy a bolesť. Musí bojovať, ak nie kvôli sebe tak kvôli rodine po ktorej túži. Ak nie kvôli sebe, tak kvôli šťastiu, ktoré si konečne zaslúži, po boku muža, ktorý ju bude milovať viac, ako kohokoľvek iného.
♥♥♥
Viac sa vám páči pohľad z prvej osoby alebo tretej? ♥♥♥
Ďakujem za nádherných 30 tisíc reads 🙏😍❤nechápem ako ste to dokázali ❤a ďakujem aj za komenty a voty ❤
YOU ARE READING
Starí Známi
RomancePrešli dva roky a každý z nich si našiel vlastný život. Ale stále nezabudli v každom z nich zostala rana, ktorá sa nedá len tak zahojiť. Čo ak sa znova stratnú? A budú musieť čeliť ich pocitom? Dokážu spolu vychádzať? Pokračovanie príbehu: Slovo lá...