,,Čo tam hľadáš?" zamračí sa Tessa na Camerona hľadajúceho niečo v papieroch.
,,Číslo na tú blondcku zo včera" odpovie jednoducho.
,,To číslo nedala tebe, ale dielni" hnusne odvrkne Tessa.
,,Fajn, tak nech jej dielňa zavolá, že to auto je hotové" odvrkne Cameron a nechá papiere tak. Sám si uvedomuje že bol hnusný ale hnevá ho, že si o ňom myslí, že pretiahne všetko, čo ma krvný obeh.
Aj keď škoda, že má pravdu.... Pomyslí si Cameron.
Ale na druhú stranu ho naozaj potešilo, že žiarli, s tým sa dá pracovať. Naopak Tessa si za to vlepila v duchu facku. Ako mu mohla dať takú príležitosť? Ako pozná Camerona, ten to určite využije.
Tessa z vrecka vytiahne papierik s číslom blondínky, ktorý si včera strčila do vrecka. Sama nevie prečo ho zobrala, a možno aj vie, ale nechce si to priznať.
Číslo vyťuká do telefónu a ani nie za pár sekúnd sa v telefóne ozve škrekľavý hlas: ,,Halóó?" Trasu až rozbolí hlava.
,,Dobrý deň, chcela som vám oznámiť, že vaše auto je už hotové" Tessa sa pokúsi o čo najmilší tón hlasu. Aj keď všetci vieme, že pri Tesse je to priam nemožné.
,,Fajn, prídem si poň ešte dnes a prosím ťa odkáž tomu milému a sexy automechanikovi, že prijímam pozvanie na pohárik" blondínka prehovorí, tým naj namyslenejším tónom hlasu.
Skôr ako jej stihne Tessa odvrknúť niečo veľmi škaredé, tak blondínka hovor zruší.
,,Áno, určite mu to odkážem" zamrmle si Tessa otrávene.
***
,,Ahoj" usmeje sa Cameron na Tessu.
,,Ahoj?" Tessa sa na neho pozrie s nechápavým pohľadom.
,,Obaja zachviľu končíme neskočíme na pohárik?" Cameron si nervózne zahryzne do pery a ruky si strčí do vreciek, aby nebolo vidieť ako sa mu potia.
,,Blondínka to nakoniec odmietla?" spýta sa Tessa a začne zbierať papiere po jej stole, aby sa vyhla jeho pohľadu. Cameron sa zatvári nechápavo, aj keď ho Tessa nevidí.
,,K nej by som si neprisadol ani v kostole, nie to ešte ísť s ňou von" zasmeje sa aby trocha odľahčil situáciu.
,,Tak pôjdeš?" Cameron sa dožaduje odpovede.
,,O čo ti ide?" Tessa všetko pustí a pozrie sa Cameronovi priamo do očí.
,,Chcem ísť iba na pohárik, samozrejme ako kamaráti" usmeje sa Cameron a Tessa sa silene zasmeje.Čo Camerona mierne vyvedie z miery.
,,Ty si vážne myslíš, že my dvaja sme kamaráti?" Tessa zvážnie a Ceromeronovi na perách zamrzne úsmev.
,,Ty si vážne myslíš,že potom všetkom môžeme byť my dvaja kamaráti?" Povie Tessa, akoby to bola tá naj nenormálnejšia vec na zemi.
,,Ale..." Cameron sa pokúsi niečo povedať, ale slová sa mu zaseknú v hrdle, tak ako jeho srdce odmietne spolupracovať.
,,Zlatko všetko v pohode?" Eric už dlhšiu dlbu stojí vo dverách a zatína päste.
,,Áno, už môžme ísť" Tessa venuje Cameronovi ešte jeden pohľad a nastúpi do auta.
Kamaráti? Tessa má problém okolo neho prejisť, aby mu nevykričala vštko čo jej urobil ako jek srdce rozlámal, poskákal po ňom a odhodil ho. A on si znova pred ňu nakráča ako arogantní debil a pozve ju niekam?! Človek by si myslel, že sa za tie dva roky zmení. Tessa si spomenie, ako jej Cameron ukazoval sklad. V ten deň si myslela, že jediné čo spolu budú mať, budú vražedné pohľady.
,,Nalej mi niečo tvrdé a hlavne nech je toho veľa" rozkáže Cameron barmanovi v najbliššom podniku od dielne kde nalievajú alkohol.
,,Cítim zlomené srdce" zasmeje sa barman a na pult vyloží pohárik s priezračnou tekutinou.
,,Ak zlomené srdce trvá dva roky" uchechtne sa Cameron.
,,Tak to bola tá pravá" zasmeje sa barman.
,,Ako to ty už len môžeš vedieť?" Nesúhlasne pokrúti Cameron hlavou.
,,Vieš barman je ako kňaz, ľudia sa k nemu chodia vyspovedať a skoro vždy ide o ženy."
,,Ženy sú v pohode, len ona nie" Cameron vypie pohárik na ex.
,,Tak je to vždy" barman vezme pohárik a znovu do neho naleje.
,,Ja to nechápem, myslel som, že sme aspoň kamaráti, ale ona ma nechce ani vidieť, vždy keď sa na mňa pozrie z jej pohľadu cítim odpor." Začne Cameron. Asi je naozaj pravda, že najlepšie sa zdôveruje cudziemu človeku.
***
,,Prečo si mi klamala?!" Precedí Eric pomedzi zuby, aj keď navonok sa snaží tváriť, že mu to vôbec neprekáža.
,,Nechápem" povie Tessa ale jej pohľad zostane zapichnutý v okne.
,,Že ste neboli len kamaráti" tento raz už v jeho hlase počuť hnev.
,,Bolo to dávno" zaprotestuje Tessa. Zľakne sa pozná svojho priateľa a vie, že je schopný čohokoľvek.
,,A ako mám vedieť, že sa to nezopakuje?" Eric zaparkuje auto na kraji cesty.
,,Hovorí sa tomu dôvera" Tessa sa pozrie Ericovi do očí. Do Erica nebola nikdy zaľúbená. Bol jej kotva a opora. Je síce majetnícky a vždy musí byť všetko podľa neho, ale Tessu má naozaj rád. A Tessa o tom vie. Možno preto sú ešte stále spolu.
,,Ako ti mám dôverovať, keď vidím ako sa na teba všetci dívajú!?" Eric nahnevane zatne päste.
,,Nie, nik sa na mňa nedíva! To si len ty všetko namýšľaš! Nechceš ma rovno zatvoriť do bytu a nikde ma nepustiť?!" Eric urobí vec, ktorú od neho nikdy nečakala. Eric Tesse vrazí poriadnu facku, Tesse sa až hlava buchne o bočné okno. Tesse reflexívne vyletia ruky k lícu kde bude poriadna modrina. Nikdy by si nemyslela, že jej Eric dokáže ublížiť. Prekvapene a vystrašene pozerá na Erica, ktorý bez slova naštartuje auto a vyrazí.
💖💖💖
Dúfam, že tu ešte niekto je a číta to💖💖
Prepáčte, že znova nebola dlhšie časť ale teraz mám nejaký blok a vždy keď začnem písať, tak sa na to vykašlem skôr ako napíšem jedno slovo. Takže neviem vám povedať, kedy bude ďalšia kapitola💜💜
Ďakujem vám, že ste sa ršte na mňa na Camerona a Tessu nevykašľali💗💗💗
YOU ARE READING
Starí Známi
RomancePrešli dva roky a každý z nich si našiel vlastný život. Ale stále nezabudli v každom z nich zostala rana, ktorá sa nedá len tak zahojiť. Čo ak sa znova stratnú? A budú musieť čeliť ich pocitom? Dokážu spolu vychádzať? Pokračovanie príbehu: Slovo lá...