Jest poniedziałek jak zwykle nudzę się w łóżku.."Wsumie nie dziwie się jest początek wakacji".
Ale jak mówiłem leżałem sobie, aż do momentu kiedy mi zadzwonił telefon,dzwoniła moja koleżanka Mimi.
-Halo??-Odezwałem się ospałym głosem.
-No hej Yuko, co dziś robisz ciekawego??.
-A nic ciekawego Mimi, dzisiaj chyba nic.
-No to świetnie!!. Bo idziesz z nami na spotkanie.
-Jakie spotkanie??
-Takie zwykłe w gronie znajomych, po prostu bądź pod galerią o 14.
-Ok Mimi, będę.
-Papatki, Yuko.
No to jak Mimi kazała to chyba pójdę na to spotkanie. Gdy tylko wstałem postanowiłem iść pod prysznic i się umyć. Po prysznicu wytarłem się i ubrałem już naszykowane ciuchy, w tych ciuchach znajdowały się czarne rurki, beżowa koszulka, szare skarpetki i jakaś czarna bluza. Po ubraniu postanowiłem zjeść jakieś śniadanie."-Chyba na głodnego nie pójdę"-Pomyślałem.
Na śniadanie zjadłem sobie naleśniki. Po zjedzeniu posiłku postanowiłem usiąść trochę na laptop i zobacz co się działo przez noc. Jak już wszystko zrobiłem zobaczyłem na zegarek, a on pokazywał godzinę 13:50.
-No kurwa spóźnię się, przecież do galerii mam 15 minut.
Szybko ubrałem buty i moją czarną czapkę. Wychodząc z domu zamknąłem drzwi i ruszyłem do galerii.
15 minut później.
-Ooo, widzę Yuko jak zwykle spóźnialski -powiedziała Mimi
-Hej wszystkim-Powiedziałem zdyszanym oddechem.
Po przywitaniu się ze wszystkimi mogłem odpocząć. Jak zobaczyłem to spotkanie to jest zwyczajne składało się z 5 osób czyli :Mimi, Sarya, Momo, Haru, Louis.
-Mimi, czekamy na kogoś?? -spytałem wyraziście.
-Tak Yuko, na mojego kolegę powinien być niedługo. -odpowiedziała
Gdy usłyszałem że jakiś innych koleś ma przyjść do naszej ekipy wkurzyłem się, ale cóż zobaczę jak wygląda.
-O Yuko, zobacz to on!!. -Wykrzyczała.
Jak go zobaczyłem to od razu się zakochałem, był słodki i mniejszy odemnie no normalnie ideał. "Nie, nie jestem gejem tylko bisexualny dla nie zrozumiałych".
Gdy chłopak przybył do naszego grono przywitał się ze wszystkimi i oznajmił nam, że ma na imię Ren.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
No cóż kochani moja 1 część gotowa, zobaczymy czy ktoś będzie to czytał :)