Cześć 12 smutne wieści a.2

67 2 0
                                    

15 minut później.

Przyleciałem na spotkanie w parku "-ahh te wspomnienia, tu Yuko mnie obronił.- uśmiechnołem się.
Jak weszłem do parku zobaczyłem Anko z jakimś chłopakiem, podszedłem do nich.

-Cześć Anzu!?

-Hejo Ren, miło cię widzieć -przytuliła mnie.

-Hej Anzu, kto to jest? -spytałem cicho.

-A to jest mój chłopak, ma na imię Michio jesteśmy już że sobą 2 tygodnie.

Skończyłem rozmowę z Anzu i podszedłem do tajemniczego chłopaka, żeby się przywitać a on mnie przytulił, aż się zarumieniłem.

-Uważaj Ren, on lubi się tulić do wszystkich!

-Ale czy on wie o tej naszej sprawie? -spytałem.

-Tak wie o tym. -uśmiechnęła się.

To było wredne jakiś obcy chłopak mnie przytula i jeszcze wie o mojej orientacji, jestem zły na Anzu. Postanowiłem się pożegnać i iść się przejść.

Po kilku godzinach chodzenia w samotności dostałem sms-a od Yuko.

"-Będę w domu za 20 minut, mam nadzieję że będziesz."

Szybko poleciałem do domu, żeby się spotkać z nim bo brakowało mi go bardzo.
Weszłem do domu i tylko oczekiwałem na Yuko w drzwiach. Po kilku minutach Yuko wrócił do domu, a ja od razu wtuliłem się w niego i nie chciałem już go puścić, ale Yuko musiał mi coś powiedzieć, aż posmutniałem.

-Ren muszę ci powiedzieć ważną rzecz.

-Yuko coś się stało?

-Tak Ren, od teraz nie będzie mnie cały dzień.

-Dlaczego?

-Bo tera idę pracować w biurze a nie w domu, przepraszam Ren.

-Ale ja chciałem cię widzieć zawsze i będę tęsknił za tobą. "-w sumie to bardziej za jego śniadaniami będę tęsknił".

-Nie martw się nie będę długo siedział tam, a tera leć do łóżka bo już późno a jutro szkoła.

-No dobrze Yuko, mam nadzieję że dotrzymasz słowa.

Poszedłem się umyć i wskoczyłem w swoją ulubioną piżame i poleciałem do łóżka gdzie już czekał na mnie Yuko.
I tak się kończy mój chory dzień mam nadzieję że w szkole będzie normalnie.

-----------------------------------------------------

Druga część tej naszej części, zobaczymy co się stanie w szkole Rena a co w pracy Yuko ciekawe

Historia Miłości Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz