Część 2 Rozmowa

207 15 5
                                    

Gdy tylko już wszystko poszło szybko, postanowiliśmy iść do galerii żeby coś zjeść. Jak to my musieliśmy iść na kurczaka z ryżem, kochalismy to danie. Ale jak zobaczyłem że Renowi nie smakuje postanowiłem coś z tym zrobić.

-Ren, nie smakuje ci?- powiedziałem.

-No trochę mi nie smakuje Yuko. -odpowiedział cicho.

-Jeśli chcesz to możemy iść coś innego zamówić.

-Nie chcę być kłopotem dla ciebie Yuko.

-Kłopotem? Jakim kłopotem Ren dla przyjaciół wszystko zrobie.- uśmiechnołem się do niego.

-Serio Yuko? Dziękuję ci. -odzwajemnił uśmiech do mnie.

10 minut później.

Gdy znów usiedliśmy przy naszym stoliku ze znajomymi,to już Ren zajadał swoje danie szczęśliwy, a ja nie mogłem oderwać od niego wzroku.

Godzinę później.

Po zjedzeniu posiłku postanowiliśmy się pożegnać ze sobą. Każdy szedł w swoich parach, a tylko Ren został sam,więc postanowiłem go odprowadzić do mieszkania.

10 minut później.

Po dotarciu do jego mieszkania jeszcze chwilę gadaliśmy i wymieniliśmy się swoimi numerami telefonu.

- To co Ren leć do domu, bo będą się martwić o ciebie.

- Dzięki Yuko,że mnie odprowadziłeś i mam do ciebie jedno pytanie.

- Słucham cię Ren- odpowiedziałem ze zdziwieniem.

- Czy możemy jutro się sami spotkać? -powiedział z rumiencem na twarzy.

- Jasne nie ma sprawy. To trzymaj się.

-Ok. To pa.

-----------------------------------------------------
Dzisiaj 2 części zrobione zobaczymy co jutro się stanie z Yuko i Renem :)

Historia Miłości Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz