Część 6 Wiadomości.

122 7 3
                                    

W kolejnym dniu znów mnie przywitał ten cholerny kot. "Ale on wredny" -pomyślałem.
Zrzuciłem kota z łóżka i poszedłem do łazienki, jak zwykle wziąłem prysznic i szybko się ubrałem. Po tym wszystkim postanowiłem zjeść śniadanie. Po zjedzeniu posiłku, zadzwoniłem do wszystkich i przypomniałem im o naszym spotkaniu. Jak już to zrobiłem usiadłem na laptop i zacząłem swoją pracę.

1 godzinę później.

Po skończeniu pracy postanowilem już ruszyć na spotkanie.

10min później.

Szedłem dumnym krokiem na spotkanie, gdy tylko byłem blisko naszego miejsca Mimi się na mnie rzuciła i przewaliła nas.

-Mimi, zejdź ze mnie- powiedziałem obolały.

-Ale Yuko, przecież wiesz jak się cieszę na twój widok.-uśmiechneła się do mnie.

Jak tylko Mimi zeszła ze mnie przywitałem się z resztą naszej ekipki, i zaczeliśmy nasze rozmowy. Tylko kogoś mi tu brakowało.

Haru, czy kogoś tu brakuje?-spytałem.

-Tak, nie ma Momo musiał iść do lekarza.- odpowiedział.

-No cóż trudno.

Po naszej małej rozmowie od razu zacząłem mówić wszystkim co się wczoraj działo,tylko jak zawsze Anzu musiała się podniecić ta wiadomością.

Gdy skończyliśmy rozmowę postanowiłem iść do domu i trochę odpocząć.

20 minut później.

Jak tylko weszłem do domu poleciałem od razu do kuchni zrobić sobie kawę i coś do jedzenia. Po zrobieniu wszystkiego usiadłem na kanapie i zacząłem oglądać jakiś nudny film. Film na pewno był o tematyce starożytnej Grecji.

20 minut później.

Gdy film mi się już całkowicie znudził wyłączyłem telewizor, i poszedłem do łóżka gdzie już czekał na mnie mój pupil.
Nie mogłem zasnąć bo ciągle myślałem o Renie, gdy się tylko obejrzałem to zasnołem.

-----------------------------------------------------

Dzisiaj tylko jedno mamy ,bo chcę was trochę przetrzymać.

Historia Miłości Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz