Część 23 +18/ noc filmowa

56 4 4
                                    

Yuko wyszedł ze szpitala i wreszcie będę mógł z nim spać, bo bardzo lubiłem jego zapach. Wróciliśmy do domu dopiero wieczorem "plus dla mnie 😆😆" od razu poszedłem się rozebrać i ubrać swoją koszulę. Poleciałem do łóżka, a Yuko po 5 minutach dołączył do mnie. Yuko od razu po wejściu do łóżka był nademną gdzie ja leżałem na plecach.

-Tęskniłem za tobą Ren. -uśmiechnął się.

Ja za tobą też. -pocałowałem go namiętnie w usta.

-Co się stało, że taki jesteś Ren?

-Nic po prostu. -mu miałem rękę przy jego bokserkach, ale Yuko mi złapał rękę.

-Nie tak szybko Ren. Pierw ja muszę się tobą nacieszyć.

Gdy Yuko tylko to powiedział zdjął mi koszulkę i zaczął jeździć językiem od brzucha do szyji, gdzie też mi zostawiał ślady. Gdy skończył zdjął ze mnie majtki i zaczął się bawić moim penisem. Nie było dla mnie to przyjemne pierw, ale potem robiło się przyjemnie. Yuko dał mi trochę odpocząć od przyjemności, bo musiał sam się rozebrać "XD". Gdy Yuko był już nagi, wziął mojego "kolegę" do ust. Wydałem z siebie cichy jęk w poduszkę, żeby Yuko nic nie usłyszał. Po skończeniu lizania przez Yuko, schodził ręką coraz niżej. Poczułem ból i nie chciałem tego kontynuować, ale Yuko mi powiedział żebym się rozluźnił. Po kilka chwilach ból zamieniał się w przyjemność. Jak Yuko chyba już wiedział ze jestem gotowy, wszedł we mnie, gdzie ja wydałem już głośny jęk. Od razu się schowałem pod poduszkę, żeby Yuko mnie nie widział takiego, ale mi nie pozwolił. Yuko mnie całował i powoli przyśpieszał swoje ruchu. Po szybkich ruchach Yuko doszedł we mnie, a ja za nim. Yuko padł na mnie zmęczony, a ja byłem szczęśliwy że go mam.

******************************

Wstałem rano z bólem dupy, bo to był mój pierwszy raz. Yuko wstał po mnie i poszedł do łazienki ja poszedłem do kuchni zrobić sobie kakao. Gdy już piłem kakao Yuko mnie objął od tyłu i pocałował w usta, i jeszcze zaczął jeździć ręką po moim brzuchu.

-Yuko przestań.

-Dlaczego? Upewniam się czy nie zrobiłem ci krzywdy.

-Nic mi nie jest. "Oprócz dupy".

-To dobrze.

Yuko zaczął gotować, a ja poszedłem zmyć z siebie wiecie co. Wziąłem sobie gorącą kąpiel, żeby trochę odpocząć. Po skończeniu poszedłem do salonu, gdzie czekało na mnie śniadanie. Jak skończyliśmy jeść poszliśmy oglądać film, Yuko mnie wziął na kolana i zaczęliśmy oglądać. Jak byliśmy w połowie filmu, ktoś dzwonił do drzwi. Podszedłem do drzwi i otworzyłem, byli to Anzu, Eliana, Louis, Mimi i Haru.
-Co wy chcecie?

-Yuko powiedział żebyśmy wpadli, bo chcę zrobić nic firmową. -powiedziała Anzu.

-Ale jest 16.

-Trudno, mamy czas chociaż, żeby wszystko przyszykować.

-Okej, włazić.

Wpuściłem ich i zobaczyłem, że mają żarcie i oczywiście alkohol.
Wyszykowaliśmy się na wieczór, bo była już 19 i robiło się ciemno. Każdy miał swoją piżamy, żeby nie było wstydu. Yuko i Haru przesuneli kanapę dalej i każdy się położył na podłodze "ja oczywiście z Yuko" Anzu wybrała jakiś horror o tym że kobiety zjadają mężczyzn. Bałem się tego filmu, ale Yuko mnie przytulił i powiedział że jest zawsze ze mną. Przez całą noc oglądaliśmy horrory i jakieś romanse. Nawet było anime i Yaoi, bo Elianie się zachciało. Poszedłem spać około 3 rano. Zrobiło się czarno i cicho.

-----------------------------------------------------
Wyczekiwany przez kilka osoby materiał. Jak mi nie wyszło to przepraszam to mój pierwszy raz pisania czegoś takiego. Pisał czy się podoba 😙.

Historia Miłości Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz