Capitolul VI

58 5 0
                                    

Nu o mai văzusem de mult şi îmi era tare dor de ea, de chipul ei, de ochii ei mari verzui, de părul ei şaten... de mijlocul ei, de trupulei.. Ah...

Ardeam de nerăbdare să o întâlnesc din nou, să o ating. Îmi doream cu atâta pasiune să-i simt trupul gol lipit de pielea mea fierbinte. Doarea tot mai mult să-i pot atinge frumuseţea şoldurilor, să-i simt forma sânilor ei mici, să o simt, să o ating din ce în ce mai mult... Dar se ferea. Nu mă lăsa niciodată. Când simţeam că e gata, că îmi cedează, că se lasă toropită de plăcerea şi dragostea pe care i- o ofer... Tocmai atuci, pleosc! Tcmai atunci îmi alunecă, îmi scapă lăsându-mă cu gura căscată. Vai ce-mi face!

Am încercat să discut cu ea, am încercat să vorbim despre asta şi nu, nu prea e deacord... Am vrut să mă de spart de ea, chiar atunci, în acel moment, când mi-a spus că nu prea vrea, că nu prea ştie, că nu i se pare prea bine să mă mut la ea...

Am vrut să mă ridic şi să plec! Ce naiba! Îşi bate joc de mine!

Dar hopa... ce mi-au auzit urechile... e virgină. Nu ştiu, chiar nu ştiu ce să spun.. Nu prea pare. Bine că are sânii mici, dar la 17 ani să mai fie virgină... slabe şanse.

Oricum am zis să mă bag, ce aveam de pierdut.

Mă gândeam în fiecare zi, în fiecare seară cum să fac să o aduc în patul meu. Greu de spus, la mine era mai greu cu toate că dacă reuşam să o aduc la mine acasă sigur se culca cu mine, dat na mai e şi maicâmea... şi e cam aiurea să o aduc acasă. Mai ales dacă mai e şi virgină. Ţipă, plânge, o doare... sau mai ştiu eu ce... Tot la ea trebuie să merg. Ştiu, era mai greu de acţionat aşa, eram pe teritoriul ei acolo, nu o puteam brusca sau forţa, chiar dacă i-ar fi plăcut, trbuia să o iau cu încetul. Aşa, dacă venea la mine ştia deja ce o aşteaptă, ştia ce urmează să se întâmple...

Băi... dar complicat e...

Ea...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum