Era vineri. Dădusem şi ultimul examen. Acum îmi făceam bagajul şi mă pregăteam de mult aşteptata vacanţă. Deabia aşteptam să o văd pe Diana... Îmi era aşa dor de ea.
Astăzi eram foarte încrezător, nu ştiu de ce, dar simţeam că astăzi este ziua cea mare, astăzi e ziua când o să mă culc cu ea.
Am sunat-o când eram la cămin şi i-am spus să se pregătească pentru o seară neuitată în club, i-am spus că vin direct la ea... deci trebuia să se aştepte la ceva special. Desigur minţisem, era logic că mai întâi dădeam pe la mama. Ce naiba! Doar ea m-a făcut. Înfine, i-am spus să mă aştepte.
Îmi făcusem în minte zeci de planuri şi ideii... Vruiam să cumpăr ciocolată, flori... Vruiam să dansez cu ea, dar nu pe muzică, să dansăm aşa în sufragerie, să o învârt, să o las pe spate, să îi dau o bucată de ciocolată, apoi să o sărut...
Să îi ating sânul întâmplător în timpul dansului, să o simt cum tresare... Dacă nu ar avea sutien pe ea ar fi şi mai bine.
Să o prind pe la spate şi să îmi lipesc trupul de al ei.
Să îi prind în braţe şoldurile şi să îi sărut cu poftă gâtul şi să o fac, să o fac aşa cum îi place ei.
Mâinile mele să intre pe sub bluza ei largă, cu care stă prin casă şi să urce uşor spre sânii ei.
Să îi desfac bretelele, iar sutienul să-i cadă, să-l smulg cu poftă, apoi să-mi plimb mâinile pe sânii ei calzi; să o simt cum se îmoaie şi tremură lăsânduse uşor pe mine.
Să-i scot bluza şi să o împing în pat, să o simt zbătându-se sub greutatea mea, să o sărut prinzându-i sânul şi să-l strâng, să o fac să gramă de plăcere.
Să mă ridic şi să-i scot pantaloni...
Dar toate astea, toate aceste fantezii au fost distruse! Idioata! Tâmpita naibii! Am sunat-o şi mi-a răspuns prietena ei Vali. Cică dormea! Mi-a spus să vin la ea! Ce căuta idioata la Valentina! Ce naiba căuta? Eu ce oare vorbisem cu ea? Cred că se prinsese şi nu o fi vrut. La dracu!
Nu i-am mai cumpărat nici flori, nici ciocolată şi de-al dracu am întârziat şi o jumătate de oră.
Dar, lasă, că o îmbăt în club şi tot mă culc cu ea!
CITEȘTI
Ea...
Kinh dịHey, ştiu că este prima carte pe care o scriu de genul acesta, dar sper să vă placă. *** Uneori iubirea nu înseamnă nimic pentru unii dar pentru alţii este totul. În cazul lui iubirea este doar placere pe când ea îl iubeste mult asta facandu-o...