Era ceasul 3. M-am trezit buimacă...
Mă simţeam mai bine, tot ce fusese, frica, paranoia, spaima, toate trecuseră. Parcă uitasem totul. Creierul odihnit funcţionează mai limpede.
-Ce faci frumoaso, te-ai trezit?
Auzi vocea Valentinei şi mă ridicai zâmbind.
-Da! răspunsăi eu întinzându-mă.
-Te-a sunat Edi..
-Da? o întrebai eu curioasă dorind să aflu mai multe.
-Mi-a spus că mergeţi deseară în club, vreau să vin şi eu cu voi!
-Ar fi frumos să mergem toţi, dar eu nu ştiu dacă vin...
-Cum să nu vi?
-N-am cu ce să mă îmbrac... răspunsăi eu tristă. Poate mergeţi voi!
-Hai, nu te mai prosti! Găsim noi ceva, îţi împrumut eu o rochiţă şi să vezi atunci! Parcă ne văd intrând, amândouă pe toace şi toţi băieţii întorcând capul după noi... Ooo deabia aştept.
-Şi Edi? A mai zis ceva?
-Nu. Nu i-am spus că ţi-e rău. O să vină în coace. Nus a părut puţin deranjat când i-am spus că eşti la mine şi să vină aici. A zis ceva de genu : Cum? De ce nu e acasă? Am vorbit că vin la ea... ceva de genul ăsta... Aveaţi alte planuri?
-Nu. I-am răspuns uşor iritată de întrebare.
-Atunci? Hai şti că mie poţi să-mi spui orice... Eu ţi-am spus că nu mai sunt virgină. Nu mi-e ruşine de asta. Bine că dacă mă întreabă cineva neg, da nu asta contează.Tu mai eşti din câte ştiu eu... sau te-ai culcat cu Edi?
-Nu m-am culcat cu el... Ar vrea să se mute la mine dar nu ştiu...
-Ţi-e frică? N-ai de ce, adică nu doare, bine doare, dar nu insuportabil, iar plăcerea e de sute de ori mai intensă decât durerea credemă. Prima oară e mai greu, dar după, nu mai ai nici o treabă. Eşti printre puţinele fete care mai sunt virgine la vârsta ta. Crede-mă nu o să-ţi pară rău... Ţi-ar părea şi mai rău dacă l-ai pierde pe Edi.
-Cred că ai dreptate!
-Da, sigur am. Nu ştiu dacă tu chiar îl iubeşti pe Edi, dar sunt sigură că şi tu vrei să te culci cu el, nu-i aşa?
-Ba da.
-Ai grijă să n-o dai în bară pisi, nu de alta, dar vine vreo curvă şi ţi-l fură.
-Cât e ceasul? Întreb eu încercând să schimb subiectu discuţiei care deja trecuse de mult de limitele decenţei.
-Patru jumate.
-Trebuie să vină Edi! Măridicai de pe canapea şi întrai în baie să-mi aranjez părul.
-Te scoate doar în club sau?
-Nu ştiu, mă gândesc totuşi că nu o să stăm aici pe capul tău până la 10 când plecăm la club.
-Nici nu aveţi cum, râse ea, la 5:30 plec să o vizitez pe mama.
Se auzi un ciocănit în uşă iar Valentina se îndepărtă rapid de baie.
-Hey! Diana, vin-o repede să vezi cine a venit.
Lăsai repede peria din mână şi fugii repede spre uşă. Nu-l lăsai nici să se descalţe că sării la el în braţe şi îl sărutai.
-Oo ce dor mi-a fost de tine! spusă el când îl lăsasem să i-a o gură de aer.
-Nu te mai descălţa că plecăm. Vali pleacă la mama ei mai târziu.
-Ok. Spusă el cu un zâmbet neutru pe chip.
CITEȘTI
Ea...
HorrorHey, ştiu că este prima carte pe care o scriu de genul acesta, dar sper să vă placă. *** Uneori iubirea nu înseamnă nimic pentru unii dar pentru alţii este totul. În cazul lui iubirea este doar placere pe când ea îl iubeste mult asta facandu-o...