Ce mai seară...
Eram estenuat. Cred că am băut destul aseară...
M-am trezit târziu, soarele răsărise de mult, iar în cameră pătrundea aerul umed de dimineaţă. Era răcoare... Am ridicat capul din perină iar razele soarelui m-au izbit din plin.
Am văzut-o... era în dreptul ferestrei... Ce frumoasă era...
-Mi-e frig! am strigat aruncând cu o perină în ea.
Nu s-a întors, nu s-a clintit din faţa geamului. M-am ridicat încă buimăcit de somn apropindi-mă de ea...
S-a dat în spate, i-am simţit parcă teama, teama de mine...
Am privit-o uitându-se pe geam. Am avut impresia că o să cadă şi am tras-o instantaneu spre mine, am luat-o în braţe... ce avea?
Încerca să mă împingă... am lipit-o de perete..
-Ce ai?
S-a supărat când am întrebat a început să mă tragă la răspundere, cum de o puteam eu întreba aşa ceva, cică după tot ce i-am făcut...
Nu i-o fi plăcut te gândeşti... I-am prins un sân şi i l-am strâns. O sărutam cu atâta forţă, cu atâta pasiune, iar ea îmi răspundea. O prinsăsem în jocul seducţiei. I-am prins fundul şi am ridicat-o pe perete... Ah... ce bună era...
I-am dat drumul... Mă excita prea rău şi nu vruiam să o forţez prea rău. Am băgat scuza că mi-e foame, m-a privit ciudat, oare chiar vruia să o facem iar? M-a trimis să iau pâine, am coborât, iar cu acest prilej am mai cumpărat şi nişte prezervstive. Am venit repede, poate prea repede. M-a trecut la masă. Era îmbrăcată într-un tricou gri larg şi avea cred că nişte boxeri, ce fund avea... Ah!
Am tras-o şi am pus-o la mine în poală. I-am simţit corpul greu şi carnea caldă. Mi-am muşcat buza de jos, ardeam de nerăbdare să o simt iar... Am întrebat-o dacă pot să mă mut la ea. Dintr-o dată chipul i s-a schimbat. După ce s-a bâlbâit puţin m-a întrebat dacă nu cumva am lăsat-o însărcinată. Ah! Asta era teama ei... Doamne nu am nevoie de un plod acum, deabea am grijă de mine. Am scos prezervativele din buzunar şi le-am pus pe masă. M-a privit zâmbind şi s-a aplecat să mă sărute...
Mi-am strecurat mâinile sub tricoul ei şi i-am prins sânii goi. Am strâns puternic simţind cum se încordează, apoi dinţii ei mi-au străpuns buza. S-a ridicat în picioare, am simţit cum sângele îmi inundă gura, am dat instinctiv cu limba vrând să îl opresc. Am privit-o neştiind ce are de gând. S-a întors cu spatele la mine, cred că vruia să plece... Nu, nu puteam să rămân neterminat şi de data asta. I-am prins chiloţii şi i-am lăsat să cadă; Am prins-o şi am aşezat-o din nou la mine în poală dar cu picioarele depărtate. Mi-am desfăcut şliţul şi am lăsat-o pe ea să mi dea jos. A avut o ezitare când a ajuns la boxeri... I-am tras eu.
I-am dat tricoul jos şi am lăsat-o goală cu spatele lipită de marginea mesei. I-am făcut semn şi s-a întors luând de pe masă un prezervativ.
Mi l-am pus şi am străpuns-o uşor. A gemut şi a vrut să se ridice. Am prins-o, era prea târziu acum... Am început să mă mişc rapid, din ce în ce mai rapid... o simţeam aşa de caldă. Atât de caldă... Am ridicat-o punându-o pe masă. Am intrat din nou în ea... stătea din ce în ce mai bine, se mişca fluidă odată cu mine. S-a dat jos de pe masă şi m-a prins cu dinţii de gât. Strângea tare, prea tare. Am străpuns-o iar şi mai tare şi mai violent din ce în ce mai tare auzindu-o cum geme. Îi prindeam sânii şi îi strângeam fie cu dinţii, fie cu mâna.
Într-un final ne-am oprit. S-a ridicat şi şi-a luat tricoul de jos.
Am rămas neclintit privindu-o cum îşi trade hainele pe pielea ei fină.
Nu m-am sinchisit să mă îmbrac. Eram obosit...
CITEȘTI
Ea...
HorreurHey, ştiu că este prima carte pe care o scriu de genul acesta, dar sper să vă placă. *** Uneori iubirea nu înseamnă nimic pentru unii dar pentru alţii este totul. În cazul lui iubirea este doar placere pe când ea îl iubeste mult asta facandu-o...