Am intrat în maşină...
Mai era puţin, mai erau câteva ore până să gust din carnea fragedă a Dianei... Deja îi simţeam parfumul... Ah... puritatea ei...
Mi-am întins mâna prinzându-i piciorul. La scurt timp s-a mişcat... nu vruia să o ating...
Ce prost sunt! Era cât pe ce să mă dau de gol... Ea se prindea, nu mai vruia să bea, nu se mai îmbăta, nu mă mai culcam cu el... Firar! Trebuie să am mai multă grijă.
În club a fost superb! Valentina ne-a părăsit, a plecat cu Dani, un prieten de-al meu... Vai ce s-au mai distrat! Mi-a povestit Dani că i-a tras-o în 5 poziţii şi nu se mai oprea nici el nici ea, parcă se încărcau unul pe altul cu energie.
Limba ei cică a curăţat tot ce a prins, gură, dinţi, obraz, gât, piept... cică nu se mai sătura...
Ar mai fi continuat Dani mult şi bine dacă nu îi înrerupea badyguard-ul ce se holba la ei.
A fost distracţie maximă! A fost şi fosta mea prietenă, Ela. Ce ciudă i-a fost când m-a văzut cu Diana... Dacă privirea ei ar fi putut ucide noi am fi fost morţi de mult.
Diana golea pahar după pahar, încercam să îi aduc cât mai multe pahare cu băuturi dulcegi ca să nu simtă prea tare gustul tăriei.
Pe la sfârşit aşa, Ela îşi freca piciorul de mine, urca din ce în ce mai sus cu mişcări senzulale pe care doar ea ştia să le facă, vai doar câte nopţi albe am avut cu ea... Câte amintiri! M-am culcat cu ea peste tot, pe plajă, pe jos, pe sus, prin băi, prin hoteluri, maşină pe unde am apucat... Ooo ce mai fată! Păcat că îmi mânca prea mulţi bani, ştia cum să mă stoarcă bine...
Masajul pe care mi-l făcea frumoasa a fost prea scurt însă... Diana s-a prins şi a lovit-o pe sub masă. Oh! iubesc femeile geloase... Oh... Diana mea!
Când am plecat din club Diana nu se mai ţinea pe picioare... era moartă. Am cărat-o, mai mult, pe scări nu putea să meargă. Mă bucur că rămânsesem numai noi, Vali rămânsese cu Dani, am mers direct acasă.
Când am ajuns la bloc Diana a vomitat, cred că îi dădusem prea mult totuşi să bea... Mă bucur totuşi că nu a vomat în maşină, asta mi-ar fi lipsit...
Am băgat-o în casă şi am lăsat-o să se spele. M-am dus în dormitor şi m-am dezbrăcat, am lăsat totuşi boxerii, nu vruiam să o sperii...
Când a intrat în cameră era dezbrăcată... Ah avea doar tanga pe ea... M-am dus în spatele ei şi i-am prins sânii. Am loat-o în braţe şi am pus-o în pat. Am început să o sărut, pe sâni, pe gât peste tot... Tot trupul ei tremura sub mângâierile mele...
Când să desfac prezervativul şi-a revenit. La dracu! S-a zbătut şi l-am pierdut prin pat. A trebuit să mă ridic de pe ea ca să îl caut.
S-a retras într-un colţ în pat, cred că îi era frică de întuneric. Mă aştepta chircită cu ochii înlăcrimaţi.
Am tras-o fără milă la mine şi am încercat să-i explic ce trebuie să facă. Am intrat apoi în ea... A durut-o. Ochii îi erau înlăcrimaţi. Îi închisăse. Începuse să îmi pară rău dar mi-a trecut repede. Mă mişcam înainte şi în spate... L-a un momrnt dat mi-a răspuns şi ea, dar târziu când deja epuizasem orice resursă de energie.
M-am lăsat pe perină epuizat...
M-am ridicat cu greu din pat să scap de prezervativ, apoi m-am culcat lângă ea...
CITEȘTI
Ea...
HorrorHey, ştiu că este prima carte pe care o scriu de genul acesta, dar sper să vă placă. *** Uneori iubirea nu înseamnă nimic pentru unii dar pentru alţii este totul. În cazul lui iubirea este doar placere pe când ea îl iubeste mult asta facandu-o...