Am coborât scările în grabă lăsându-l în urmă pe Edi. L-am mai privit de câteva ori, când treceam la un nou rând de trepte. Părea cam obosit, ori era supărat...
Nu ştiu ce avea. Când a ieşit din scară m-am agăţat cu braţele de gâtul lui şi l-am sărutat. M-a luat în braţe până la maşină. A descuiat-o şi mi-a deschis uşa să mă pun lângă el în faţă.
S-a urcat şi el în maşină a pornit motorul, a întors maşina scoţându-o din parcare apou m-a întrebat:
-Unde mergem?
-Păi la mine, nu? i-am răspuns eu.
Nu a mai spus nimic tot drumul, nu ştiu ce avea. Probabil era şi el obosit.
A parcat maşina ceva mai departe de bloc în dreptul unui magazin.
-Ce vrei să cumpărăm bun? m-a întrebat.
-Nu ştiu, ceva dulce. Am dat eu din umeri.
Am intrat împreună şi am cumpărat mai multe pungi de cipsuri şi nişte napolitane.
Eu am luat-o înainte spre ieşire, când el s-a întors şi a mai cumpărat ceva. Nu am văzut ce, am văzut doar cum îndeasă ceva în buzunarul flanului. Am crezut iniţial că a cumpărat gumă...
Am mers pe jos până la scară şi am urcat zâmbind treptele.
Am descuiat rapid uşa şi m-am dezbrăcat de flanel punându-l în cuier. Am intrat în sufragerie. S-a dezbrăcat şi el iar eu i-am luat bluza. Când să i-o pun în cuier, nu m-am putut abţine şi l-am căutat în buzunar. Avea prezervative. M-am uitat mirată. Avea de gând să se culce cu mine sau...? Pentru ce le cumpărase atunci?
Am zis să nu fac scandal. Nu îl mai văzusem de mult şi îmi fusese dor de el. Am încercat să trec peste, însă nu puteam. Îi priveam cu prea mare atenţie orice gest, orice mişcare.
Am dat drumul ca televizor şi m-am aşezat pe canapea lăsându-mi capul pe el. Nu-mi mai amintesc la ce ne uitam. Era probabil o emisiune proastă la care ne uitam anemic fără a urmării sau a reţine subiectul.
I-am simţit braţul trăgându-mă spre el şi m-am lăsat uşor cu capul pe piciorul lui.
S-a aplecat şi m-a sărutat apăsat.
În timp ce mă săruta am simţit mânalui călduţă strecurându-se pe sub bluza mea, instantaneu pielea mi s-a făcut de găină, apoi mâna lui a urcat spre sâni încercând să se strecoare pe sub sutienul strâmt. Nu a prea reuşit mare lucru şi s-a deslipit de mine. M-a ridicst cu un gest scurt şi m-a tras spre el punându-mă la capătul celălalt al canapelei. De unde avea atâta putere?
A aruncat perina şi mi-a depărtat picioarele lăsând unul din ele să alunece pe covor.
Mi-a prins piciorulce căzuse urcând tot mai sus, pe linia blugilot, până la fund strângând uşor.
S-a aplecat din nou peste mine să mă sărute.
Mâinile lui lacone s-au strecurat iar sub bluza mea şi cu o îndemânare uimitoare mi-a desfăcut bretelele.
Mi-a desfăcut sutienul şi mia prins cu o mână sânul stâng. Cu cealaltă a început să îmi desfacă blugii trăgând de ei în jos. Mi-am prins cu o mână lenjeria ce stătea să alunece o dată cu blugii.
Nici nu mi -am dat seama ce s-a întâmplat până nu m-am trezit în boxerii mei galbebi, chircită într-un colţ pe canapea.
Cu o forţă incredibilă m-a ridicat aşezându-mă în poala lui.
Mi-am ridicat fără să vreau mâinile, iar el mi-a smuls bluza aruncându-o pe covor...
Mi-a prins între dinţi unul dintre sfârcuri, m-am ridicat în genunchi de durere şi am simţit cum îşi strecoară mâna în boxerii mei. Am început să plâng când unul dintre degetele lui m-au străpuns puternic.
CITEȘTI
Ea...
HorrorHey, ştiu că este prima carte pe care o scriu de genul acesta, dar sper să vă placă. *** Uneori iubirea nu înseamnă nimic pentru unii dar pentru alţii este totul. În cazul lui iubirea este doar placere pe când ea îl iubeste mult asta facandu-o...