Capitolul IX

57 5 0
                                    

Am ajuns la Valentina cred că pe la 4:40.

Am urcat scările, am bătut la uşă, mi-a răspuns Vali; am rămas plăcut surprins când Diana mi-a sărit în braţe şi m-a sărutat. Nu mă aşteptam... Începea să-mi pară rău că nu îi cumpărasem flori şi ciocolată.

Am dat să mă descalţ, dar Diana m-a oprit; mi-a spus că plecăm. Se sinţea bine?

Unde vruia să mergem?

Am urmat-o mirat de tot ce se întâmpla. Era ceva schimbatla ea...

Ne-am urcat în maşină şi urma să mergem la ea. La naiba! Uitasem să cumpăr prezervative.

Mai erau 2 străzi până să ajungel la ea, când l-am zărit... Era acolo între blocuri, era magazinul salvator...

Am oprit maşina şi ne-am dat jos cu scuza de a cumpăra ceva bun.

Am cumpărat nişte prosti, am aşteptat să o ia înainte şi le-am cumpărat.

De văzut nu avea cum să vadă ce am cumpărat, dar a văzut că m-am oprit să iau ceva, oricum puţin contează asta. Am mers la ea, ne-am aşezat pe canapea, ea şi-a rezemat capul de mine.

Era aşa frumoasă...

Am tras-o uşor întinzându-o pe canapea, apoi m-am aplecat să o sărut. Am început să o pipăi uşor strecurându-mi mâinile sub bluza ei... Ce ghinion, avea sutien. M-am căznit puţin să îl desfac, iar când mi-am dat seama că nu o să reuşesc niciodată din acea poziţie am tras-o peste mine, lăsându-o într-un final pe canapea, iar eu poziţionându-mă între picioarele ei... Mâinile mele se plimbau haotic pe trupul ei. I-am dat într-un final sutienul jos, apoi şi blugii, ciudat nu a opun nici o rezistenţa, totuşi cred că era speriată.

Am tras-o la mine în poală şi i-am dat jos şi bluza. Rămânsese în nişte boxeri foarte sexy, galbeni cu imprimeu de leopard... Sexy...

I-am prins sfârcul întredinţi trăgând de el până ce ea s-a ridicat în genunchi... Nu m-am putut abţine vruiam să aflu cât mai curând dacă mai este virgină.

I-am prins tia cu o mână, iar pe cealaltă am introdus-o în boxeri ei dantelaţi străpungând interiorul feminităţii ei cu un deget.

Tot trupul ei s-a cutremurat, apoi am simţit picături reci pe bustul meu gol. Plângea.

Mi-am retras instantaneu mâna şi am eliberat-o din strânsoare... De ce plângea?

A fugit la baie şi nu a mai ieşit de acolo.

Mai bine de jumătate de oră am păzit uşa rugându-o să deschidă, dar nimic, nici nu vruia să audă. Ce făcusem atât de rău?

Intr-un final, când m-am prefăcut că plec şi m-am ascuns după perete a îndrăznit şi ea să iasă. Mă înebunea...

Am prins-o şi am sărutat-o. Încă plângea. Lacrimile-i reci se zdrobeau de umerii mei goli.

M-a întrebat de ce i-am făcut asta, ce să-i fac, nu înţelegeam. M-am gândit că-i place, eu ştiu... deobicei fetelor le place să le exciţi...

În fine i-am răspuns că eu nu am forţat-o, şi aşa era nu se opusese atunci când am dezbrăcat-o; s-a supărat.

Totuşi m-a uimit inteligenţa ei... mi-a spus că eu urmăream de mult să mă culc cu ea, ştia şi de prezervative, ştia tot! Îmi anticipase orice mişcare şi, mai mult, intrase în depravatul meu joc pentru a vedea cât de departe pot să ajung...

De unde oare ştia toate aceste lucruri, ştia până şi de prostiile pe care le cumpărasem de la magazin ca să distrag atenţia de la principalul scop... de unde şi cum putea să mă citească aşa de bine, mai era şi virgină...

Începea să-mi pară rău, dar nu puteam să renunţ, nu acum, nu când ajunsesem atât de departe.

Am încercat şi eu să o citesc pe ea... am întrebat-o dacă vrea să plec...

Mi-a spus să fac ce vreau... Adică? Nu o mai interesa de mine? Nu înţelegeam...

Am întrebat-o de club... s-a strâmbat la mine, nu mi-a răspuns..

M-am ridicat, am prins-o şi am sărutat-o animalic, i-a plăcut! Am lăsat-o exact atunci când vruia mai mult... o aţâţam. Am vrut să-i arăt că şi ea vrea mai mult.

A sărit pe mine sărutându-mă. Am împins-o, mă excita prea rău... Pentru o virgină ce nu vrea să facă sex stătea cam mult dezbrăcată, nici nu se sinchisea să se îmbrace.

Trebuia să mergem la club, trebuia să o îmbăt sau cel puţin să o ameţesc să prindă curaj. I-am trimis mesaj lu Vali să vină cu rochile că plecăm la club, ştiam că Diana nu are rochie...

A venit repede, mai repede decât mă aşteptam, de obicei fetelor le ia mult săse îmbrace...

Acum e acum, acum a venit partea cea grea... Diana nu mai vruia să vină, nu vruia să se îmbrace...

Am tras de ea, i-am îndesat-o în rochie i-am trântit nişte tanga albi pe care şi i-a pus dingură, la ăştia de ce oare nu o mai fi făcut mofturi, chiar aş fi vrut să i pun eu...

Ne-am echipat şi am plecat, era târziu deja...

Ea...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum